Winkeltje of keukentje?
+2
Sanne
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Winkeltje of keukentje?
Als je zou moeten kiezen tussen een winkeltje of een keukentje voor je kind wat zou je dan kopen en waarom?
R speelt de laatste tijd enorm veel 'winkeltje' nu heeft hij dat kartonnen ding vd AH maar dat heeft zijn langste tijd inmiddels wel gehad.
Nu willen we voor 5 dec of een winkeltje of een keukentje kopen maar ik twijfel wat het leukste zou zijn.
R speelt de laatste tijd enorm veel 'winkeltje' nu heeft hij dat kartonnen ding vd AH maar dat heeft zijn langste tijd inmiddels wel gehad.
Nu willen we voor 5 dec of een winkeltje of een keukentje kopen maar ik twijfel wat het leukste zou zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Winkeltje of keukentje?
Ik zou voor een keukentje gaan. Hier valt het iig enorm in de smaak!
Gast- Gast
Misschien is een keukentje eerst leuker, omdat kinderen dan vader of moeder kunnen nadoen of helpen in hun eigen keuken?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook een keukentje nemen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Moeilijk, onze dochter heeft heel veel met haar keukentje gespeeld maar de laatste tijd is het winkeltje duidelijk favoriet. Haar keukentje speelt ze ook nog wel veel mee, de laatste tijd gaat ze dan haar tafeltje dekken en moet ik bij haar komen eten.
Ons ikeakeukentje gebruikt Yara ook wel eens als winkeltje (haar ah winkeltje staat boven op haar kamer en het keukentje staat beneden). Ze schuift het keukentje iets naar voren en gaat er dan achter staan om dingen te verkopen.
Ons ikeakeukentje gebruikt Yara ook wel eens als winkeltje (haar ah winkeltje staat boven op haar kamer en het keukentje staat beneden). Ze schuift het keukentje iets naar voren en gaat er dan achter staan om dingen te verkopen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Als hij op het moment heel veel winkeltje speelt zou ik denk ik voor een winkeltje gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als hij al een winkeltje heeft zou ik juist een keukentje aanschaffen
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: