Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

+26
Elliot
Jeanette
Tania
Niekske
MissBlunt
Rouxxxe
Winegum
kwebbeltje
luisa
Marin
rapa nui
Lenthe
vlinder-19
Atelier Madame
Bazinga
Highway
Japie
loura
flower
SoGood
Sneeuwvlok
Slakje
Sarah1985
Roxi3
JD
Twellie
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Lenthe zo 14 okt 2012 - 1:14

Vader/moeder: Samen met mijn broer geven we totaal ongeveer € 15/20,-
Opa/oma: Meestal geven we met de hele familie iets, voor ongeveer € 10,- pp
Broers/zussen: € 15,- voor mijn broer € 10,- voor zijn vriendin
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): Niks, ik kom nooit op hun verjaardag
Vrienden/vriendinnen: Verschilt heel erg. In onze vriendengroep geven we niks meer (samen afgesproken) voor sommige vriendinnen € 10,- en voor een paar goede vriendinnen zit dat op zo'n € 25,-
Partner: Heb ik niet

Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  rapa nui zo 14 okt 2012 - 1:14

Vader/moeder: wisselt van een bos bloement tot een groter bedrag. Maar ze hebben echt niets wat ze nodig hebben, gaat niet uit e.d. dus is het vaak onmogelijk om iets te bedenken
Opa/oma:
Broers/zussen: wisselt, van ca. 15 euro tot bv 50 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): doosje chocolaatjes, zeep oid, dus tussen de 4 en 10 euro.
Vrienden/vriendinnen: hebben we afgesproken om onderling niets meer te geven
Partner:
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Marin zo 14 okt 2012 - 1:17

Vader/moeder: Samen met m'n broertje en zusje betalen we ieder ongeveer 15 euro, zodat we voor rond de 45 a 50 iets kunnen kopen. Soms iets meer, soms iets minder. Soms betalen partners mee, soms niet.
Opa/oma: Koop ik niet echt iets voor, doet m'n moeder meer. Maar als ik iets zou kopen, zou de prijs me niet uitmaken als het maar iets leuks is voor haar.
Broers/zussen: Tussen de 15 en 50 euro, echt afhankelijk van wat ik geef. Ik vind het leuker om een mooi cadeau te geven wat persoonlijk is, dan dat ik persé een bepaald bedrag in m'n hoofd heb.
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): 15-20 euro, soms ook minder.
Vrienden/vriendinnen: Alles tussen de 15 en 50 euro, hangt er ook heel erg af wat voor cadeau. Als ik iets geniaals vind wat duurder is, prima, vind ik iets leuks wat goedkoop is, ook prima.
Partner: 100 tot 200 euro. Afgelopen jaar is het uiteindelijk zo rond de 200 euro uitgekomen met meerdere cadeaus.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  luisa zo 14 okt 2012 - 1:23

Aan mijn ouders iets van € 50. Mijn broers ongeveer € 20 a 25. Verdere familie kom ik niet op verjaardagen. Vrienden en vriendinnen verschilt, maar rond de € 15 ofzo.
Bij mijn man verschilt het ook. Ligt eraan wat ik kan bedenken om te geven of wat hij wil. De laatste paar keer lag het rond de 100 a 150.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  kwebbeltje zo 14 okt 2012 - 1:24

Vader/moeder: rond de 25 euro
Opa/oma:rond 15 euro
Broers/zussen:rond 20/25 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten):15 euro
Vrienden/vriendinnen: 20 euro
Partner: verschillend wat hij wilt kan 50 euro zijn maar ook 200 euro

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Winegum zo 14 okt 2012 - 1:41

Ik doe niet aan vaste prijzen. Ik koop wat ik leuk vind, waar die persoon behoefte aan heeft of wat dan ook.
Wat ik wel lastig vind is dat ik eigenlijk voor ieder, dus mijn broertjes bijvoorbeeld, wel ongeveer hetzelfde bedrag aan wil geven, omdat ik het anders oneerlijk vind. Daar probeer ik dan weer wel rekening mee te houden. Voor mijn ouders doe ik vaak een gemengd cadeau, zoals vaderdag en de verjaardag van mijn vader samen. Of bij mijn moeder, kerstcadeau en verjaardagscadeau samen. Regelmatig doe ik ook samen met mijn broertjes.

Voor mijn vriend is het eigenlijk altijd wel redelijk hoog, boven de 100 euro denk ik. Meestal een groter cadeau wat hij graag wil hebben. Dit jaar was het een hele mooie leren tas.


Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Rouxxxe zo 14 okt 2012 - 3:45

Vader/moeder: rond de 30 a 40 euro per persoon
Opa/oma: rond de 15 euro
Broers/zussen: rond de 20 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): daar kom ik eigenlijk nooit op verjaardag
Vrienden/vriendinnen: rond de 10 a 15 euro
Partner: rond de 75 a 100 euro
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 4:38

Vader/moeder: Rond de 20 euro.
Opa/oma: Heb ik niet meer.
Broers/zussen: Rond de 20 euro.
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): Niks. Doe ik niet aan.
Vrienden/vriendinnen: Beste vrienden rond de 15 euro, meer oppervlakkige vrienden rond de 10 euro.
Partner: Dat verschilt. Meestal minimaal 50 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 4:47

Dat wisselt per cadeau, per verjaardag en per persoon. Sowieso moeilijk een bedrag te noemen, omdat ik graag op zoek ga naar iets heel leuks, wat niet (te) duur is smile

Opa/Oma gemiddeld €15-€20. Of er moet een bijzondere leeftijd zijn, toen mijn vriend zijn oma 80 werd deden we 50 euro in een envelop, normaal koop ik een cadeau.
Vader/moederLigt er maar net aan wat we bedenken. Soms €20, soms €50. Mijn moeder was ik dit jaar €30 voor kwijt, terwijl we mijn schoonmoeder een cadeau van €80 hebben gegeven.
Broers/zussen:Gemiddeld €25. Mijn zus kreeg dit jaar €27 cadeaubon omdat dat haar leeftijd was, en mijn schoonzusje kreeg van ons €100 om een mi moneda te kopen.
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): €15. Dat krijgen we ook altijd van hun.
Vrienden/vriendinnen: €15 - €25. Ligt ook aan de vriendin. Afgelopen jaar €30 betaalt voor blond spullen voor een vriendin, terwijl ik voor iemand anders heel veel kleine cadeautjes had voor €15.
Partner: Tussen de €50 - €150. Hij heeft afgelopen jaar voor €80 gehad, maar vorig jaar bv. een nieuwe Senseo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 6:14

Joan schreef:Vader/moeder: 50 tot 100 euro
Opa/oma: 20 tot 30
Broers/zussen: heb ik niet
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): 20 euro
Vrienden/vriendinnen: verschilt heel erg, tussen de 20 en 70 euro
Partner: rond de 150 maar ligt er net aan wat voor cadeau het is.

Ik vroeg het me af omdat het bij mij nogal verschillend is. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  MissBlunt zo 14 okt 2012 - 6:33


  • Opa/oma: 25 euro
  • Vader/moeder: 50 euro
  • Broers/zussen: 25 euro
  • Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): 15 euro
  • Vrienden/vriendinnen: 20 euro
  • Partner: 100 euro

Voor alle bedragen geldt dat het soms meer en soms minder is. Net wat ik heb bedacht als kadootje, als ik iets heel leuks tegenkom dat (veel) duurder is of veel goedkoper dan maakt het bedrag mij niet uit en dan geef ik dat. Ik geef alleen geld of bonnen als het expliciet gevraagd wordt en iemand niets anders kan bedenken, wat gelukkig niet vaak gebeurd.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:01

Joan schreef:Vader/moeder: 50 euro
Opa/oma: 15 euro
Broers/zussen: 25 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): doen we niet aan
Vrienden/vriendinnen: varieert nogal
Partner: rond de 100 euro

Ik vroeg het me af omdat het bij mij nogal verschillend is. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:03

Dat ligt eigenlijk niet zo zeer aan de 'titel' van de persoon. Meer aan de band met die persoon. Het kan dus nogal verschillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Niekske ma 15 okt 2012 - 0:08

vader/moeder: 25-40 euro
opa/oma: 10-15 euro
broer/zus: 15-20 euro
andere naaste familie: meestal niks, alleen mijn peetoom, 20 euro ongeveer denk ik
vrienden/vriendinnen: in één groep hebben we een vast bedrag (7,50 pp) en dat gaat op een grote hoop, anders iets van 10 euro
partner: 75-100 euro

varieert ook per gelegenheid, soms betalen mijn vriend en ik samen, soms niet... bij hen thuis geven ze bijvoorbeeld veel meer geld uit aan kado's voor pa en ma, dan betaalt hij dat zelf.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Tania ma 15 okt 2012 - 0:14

Vader/moeder: Geen vast bedrag, iets wat ze graag willen hebben, kan 10 euro zijn maar ook 150.
Opa/oma: Ook wat ze graag willen, gemiddeld 30 euro maar ook wel is 75 ofzo
Broers/zussen: n.v.t.
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): 15-20 euro
Vrienden/vriendinnen: 20-30 euro
Partner: Geen vast bedrag, gemiddeld 50-100 euro maar soms ook meer of minder

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:34

Powerbabe schreef:
Sogood schreef:Wat heb je voor je vriend gekocht PB? Ik zoek namelijk nog last minute inspiratie voor mijn eigen vriend, Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 1270000679
haha lastig hè! Hij wilde graag een leren jas en er was dit weekend een leren jassen sale van PINC. Echt zo relax, heb een jas van goosecraft gekocht die normaal het dubbele kost.

Nice!!

K. is ook bijna jarig (11 nov) en ik heb nog niets.. heb ook echt 0 inspiratie.. We zouden eerst naar London gaan maar dat was te duur (omdat we van de zomer naar New York willen).. toen zouden we niets doen.. maar nee ik wil zijn verjaardag niet zo voorbij laten gaan haha.. Dus nu ben ik op zoek naar iets leuks wat goedkoop is.. Maar goedkoop en ik gaan niet zo goed samen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:38

Vader/moeder: Meestal koop ik samen met mijn vriend een cadeau voor beide ouders. Dit jaar nemen we mijn ouders mee naar Youp van 't Hek.. Dat was €50 voor 2 kaartjes. We mogen eigenlijk geen cadeautjes doen van hun.. maar ik kan het niet laten Wink

Opa/oma: Meestal een flesje drank, bloemen of bonbons.. Ik zie mijn opa en oma verder ook niet heel vaak.

Broers/zussen: +/- 20 euro

Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): Daar ga ik nooit naar toe..

Vrienden/vriendinnen: Ligt eraan wat ik op dat moment voor ze wil kopen en hoe vaak ik ze zie. Gemiddeld tussen de 10 en 30 euro.. Beste vriendin heb ik niet dus het meeste geld gaat naar mijn beste vriend Wink

Partner: Mijn beste vriend dus haha.. Meestal tussen de 100 en 150 euro. Maar weet wel zeker dat als ik een baan heb dit bedrag hoger wordt. Nu moet ik soms echt iets laten liggen omdat ik het gewoon niet kan betalen.. Zo jammer! Ik zou hem in de toekomst bijv. graag een unconditional blazer geven - dat is iets wat hij heel graag zou willen hebben - maar die zijn 300/400 euro.. en dat heb ik nu gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Jeanette ma 15 okt 2012 - 0:41

Vader/moeder: Ongeveer 50 euro
Opa/oma: Ongeveer 15 euro
Broers/zussen: Ongeveer 50 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten):Ongeveer 15 euro
Vrienden/vriendinnen: Scheelt er aan welke persoon en hoe hecht de band is, maar bij mijn beste vriendinnen 50 euro, anders 20 euro
Partner: 100 euro
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Elliot ma 15 okt 2012 - 0:41

Megara schreef:Dat ligt eigenlijk niet zo zeer aan de 'titel' van de persoon. Meer aan de band met die persoon. Het kan dus nogal verschillen.

Hier hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld met mijn eigen zus een veel betere band dan met de zus van mijn vriend. Wij geven dus aan mijn zus meer uit voor een verjaardagscadeau dan voor mijn schoonzus (vriend en ik kopen eigenlijk altijd samen dat soort cadeau's).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 0:47

Caroline. schreef:
Megara schreef:Dat ligt eigenlijk niet zo zeer aan de 'titel' van de persoon. Meer aan de band met die persoon. Het kan dus nogal verschillen.

Hier hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld met mijn eigen zus een veel betere band dan met de zus van mijn vriend. Wij geven dus aan mijn zus meer uit voor een verjaardagscadeau dan voor mijn schoonzus (vriend en ik kopen eigenlijk altijd samen dat soort cadeau's).

Maar, als jouw vriend wel weer een betere band met zijn zus heeft, dan is het toch ergens niet 'eerlijk' om daar minder aan uit te geven om het zo te zeggen?

Wij kopen altijd alle cadeautjes samen, ik zou het ook raar vinden om als stel los een cadeautje te kopen voor je eigen familie, of schoonfamilie, dat hoort gewoon samen smile En dat is bij de ene familie soms meer, dan bij de ander. Ligt maar net aan de situatie op dat moment smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Elliot ma 15 okt 2012 - 1:00

Pippa schreef:
Caroline. schreef:
Megara schreef:Dat ligt eigenlijk niet zo zeer aan de 'titel' van de persoon. Meer aan de band met die persoon. Het kan dus nogal verschillen.

Hier hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld met mijn eigen zus een veel betere band dan met de zus van mijn vriend. Wij geven dus aan mijn zus meer uit voor een verjaardagscadeau dan voor mijn schoonzus (vriend en ik kopen eigenlijk altijd samen dat soort cadeau's).

Maar, als jouw vriend wel weer een betere band met zijn zus heeft, dan is het toch ergens niet 'eerlijk' om daar minder aan uit te geven om het zo te zeggen?


Ja dat is zo, maar ik bedoelde eigenlijk dat wij als stel met mijn zus een betere band hebben dan met de zus van m'n vriend, het staat er nu een beetje krom. Ik heb sowieso een veel closere band met mijn familie dan mijn vriend heeft met zijn eigen familie. Dus vaak wordt er meer uitgegeven aan mijn familie dan aan zijn familie.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  litllejoy ma 15 okt 2012 - 1:47

Vader/moeder: 50 euro
Opa/oma: Tussen de 15 en 20 euro
Broers/zussen: 50 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): 15 euro
Vrienden/vriendinnen:Tussen de 15 en 20 euro
Partner:100 euro
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 2:03

Vader/moeder: Rond de 30 euro, soms iets meer, soms iets minder
Opa/oma: heb ik helaas niet meer
Broers/zussen: tussen 20 en 30 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): die heb ik nog wel, maar ik ga nooit naar hun verjaardagen
Vrienden/vriendinnen: rond de 20 euro
Partner: verschilt heel erg, is afhankelijk van wat mijn vriend graag wil. Het 'duurste' kado was 120 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 2:08

Joan schreef:Vader/moeder: €25,00
Opa/oma: €10
Broers/zussen: €15-€20
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): €15 (tantezeggers, ooms en tantes koop ik nooit wat voor)
Vrienden/vriendinnen: €10
Partner: €35

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Snoes ma 15 okt 2012 - 19:19

Vader/moeder: 50 euro
Opa/oma: 10 euro
Broers/zussen: 25 euro
Andere naaste familie (ooms,tantes,neven en nichten): Doen we niet.
Vrienden/vriendinnen: Ligt eraan welke vriendin.
Partner: Heel uiteenlopend, tussen de 50 en 300 euro zoiets.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van.. - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef jij uit aan de verjaardag van..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum