Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe parkeer jij voor je huis?

+22
Minx
Theeleut
Pannetoet
Mari
Cow
Highway
flower
rapa nui
Kreeftje
Parisienne
Snoes
Rouxxxe
Effie_O
Tinus
Sjors
Roxi3
Sarah1985
Monte
Caroow
minoessepoes
Jeanette
JD
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 18:17

Wij hebben een eigen oprit voor de deur waar 2 en als we de tuin hebben omgelegd zelfs 3 auto's naast elkaar op passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Highway wo 2 feb 2011 - 19:29

Ook hier veel te weinig ruimte, we zitten op een erfje met minstens 8 huizen en 10 appartementen. Er zijn welgeteld 8 officiele parkeerplaatsen en dan 4 manieren hoe je de auto ook nog kan neerzetten zonder dat je iemand echt hindert. Wij zijn een van de weinigen die 2 auto's hebben dus meestal zetten we 1 voor de deur en 1 verderop. Heel af en toe komt het uit dat we per ongeluk allebei voor de deur staan.. dan ga ik hem niet helemaal verzetten maar dat is niet echt netjes.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Cow wo 2 feb 2011 - 20:13

Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
In mijn vorige huis hadden we voor de deur veel plaats en naast de deur 3 plaatsen maar alles stond altijd vol.
Heb een keer ruzie gehad met de buurvrouw omdat ik mijn auto naast ons huis zette (aan de andere kant van die 3 plaasten stond hun huis), Ze kwam naar buiten en vroeg of ik hem misschien ergens anders kon wegzetten want haar man kwam zo thuis. Nou eeeh, nee dus, ik woon hier ook en als ze een eigen plaats willen moeten ze maar een bordje aanvragen.
Heel vervelend als je verder moet lopen maar dan moet je of een eigen plaats aanvragen of aanvragen dat je in je voortuin mag parkeren.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:11

Wij hebben een oprit voor 1 auto en zat plek voor ons deur dus vaak staat mijn auto op de oprit omdat ik niet elke dag rij en die van mijn man voor de deur, maar ik vind het inderdaad een beetje een ongeschreven regel dat mensen voor hun eigen deur moeten parkeren.. maar goed.. wat kan je er aan doen he?

Bij mijn ouders was er een parkeerdek achter.. daar parkeerden we allemaal onze auto.. maar ja, ik heb er een, mijn vader en mijn broertje.. en soms kwam mijn man ook nog eens en de vriendin van mijn broertje... hadden we 5auto's achterom staan..................... :shock: ASOO!
De buurman van mijn ouders is trouwens de meest aso buurman ever.. die zette zijn auto zo neer dat hij twee parkeerplekken had.. om de reden dat hij anders krassen aan zijn auto krijgt.. ja hallo! Had ie aan mij een slechte hoor, ik belde gewoon midden in de nacht aan, haal je auto weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:13

ILD schreef:Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
Oh my god, wat een domme opmerking..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Effie_O wo 2 feb 2011 - 21:22

CKC schreef:maar ik vind het inderdaad een beetje een ongeschreven regel dat mensen voor hun eigen deur moeten parkeren.. maar goed.. wat kan je er aan doen he?

Maar dat is toch niet vol te houden? Jij gaat weg, iemand anders krijgt visite en heeft natuurlijk geen eigen plek. Visite zet de auto op jouw plek, jij moet de auto op de plek van een ander zetten, diegene moet de auto ook elders neerzetten....ga je dan de hele dag opletten of de plek weer vrij komt? Ga je je auto dan verzetten? En vooral, doen die anderen dat dan ook?
Natuurlijk zet ik mijn auto ook liever voor ons huis en als die plek vrij is, zet is het ook bewust daar niet. Maar ik vind zo'n 'ongeschreven regel' totaal niet haalbaar.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:23

Wij hebben voor ons oprit, zit nog wel een weggetje tussen, ook altijd auto's van de buren daar staan.
Wij kunnen hier geen eens een probleem van maken, omdat de auto's niet eens voor hun eigen huis kunnen staan. De straat waaraan wij wonen is vreemd in elkaar om gebouwd. De Buurman woont in de te nauwe straat waar maar 1 auto doorheen past en dan is de straat ook meteen geblokkeerd. Fiets past er dan al niet eens meer langs, lopend kun je er net bij langs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Cow wo 2 feb 2011 - 21:29

_Donnaa schreef:
ILD schreef:Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
Oh my god, wat een domme opmerking..
Helemaal niet. Iedereen wilt graag voor zijn deur staan of iig zeer ernstig in de buurt. Je kan niemand verbieden om zijn auto voor jouw deur te zetten aangezien het gewoon openbare weg is. Als je persee voor je deur wilt parkeren moet je een eigen plek aanvragen met een geldige reden. En de enige gedlige reden voor een eigen plek is omdat je niet mobiel bent.

Je kunt dus gaan 'zeuren' dat je altijd zo ver moet lopen of blij zijn dát je zo ver kunt lopen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:44

Effie_O schreef:
CKC schreef:maar ik vind het inderdaad een beetje een ongeschreven regel dat mensen voor hun eigen deur moeten parkeren.. maar goed.. wat kan je er aan doen he?

Maar dat is toch niet vol te houden? Jij gaat weg, iemand anders krijgt visite en heeft natuurlijk geen eigen plek. Visite zet de auto op jouw plek, jij moet de auto op de plek van een ander zetten, diegene moet de auto ook elders neerzetten....ga je dan de hele dag opletten of de plek weer vrij komt? Ga je je auto dan verzetten? En vooral, doen die anderen dat dan ook?
Natuurlijk zet ik mijn auto ook liever voor ons huis en als die plek vrij is, zet is het ook bewust daar niet. Maar ik vind zo'n 'ongeschreven regel' totaal niet haalbaar.

Ik zeg toch.. een ongeschreven regel? Dus niet een wet.. maar gewoon dat buren dat wel eens doen voor elkaar, dus zo raar is het niet. Zoals bij mij, de buurman zet zijn auto voor zijn deur en niet voor mijne.. snap je? Dat doet ie 1 voor hem dat het makkelijk is en 2 omdat hij weet dat wij dat ook handig vinden.. maar als hij visite heeft of wij, dan zetten we natuurlijk ook wel eens de auto ergens anders. Maar over het algemeen, houd je als buren wel een btje rekening met elkaar. Of woon jij in een tokkiebuurt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 21:53

ILD schreef:
_Donnaa schreef:
ILD schreef:Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
Oh my god, wat een domme opmerking..
Helemaal niet. Iedereen wilt graag voor zijn deur staan of iig zeer ernstig in de buurt. Je kan niemand verbieden om zijn auto voor jouw deur te zetten aangezien het gewoon openbare weg is. Als je persee voor je deur wilt parkeren moet je een eigen plek aanvragen met een geldige reden. En de enige gedlige reden voor een eigen plek is omdat je niet mobiel bent.

Je kunt dus gaan 'zeuren' dat je altijd zo ver moet lopen of blij zijn dát je zo ver kunt lopen.

En je kunt het volledig uit zijn verband rukken en overdrijven. Het is toch logisch dat het fijn zou zijn als je voor je deur kon parkeren, of iig een beetje in de buurt van je huis? Wij moeten soms 4 straten lopen omdat er hier op de hoek een turkse bakker zit die tot 22.00u open is en ze overal en nergens hier voor de deur en op de stoep parkeren, omdat hun eten warm moet zijn. En nee ik ben niet gehandicapt, en ben heus blij dat ik moet lopen, maar ik heb er regelmatig de balen van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Effie_O wo 2 feb 2011 - 21:58

CKC schreef:Of woon jij in een tokkiebuurt?

Haha nee hoor, niks aan de hand hier. Maar niemand klaagt ook over parkeerplaatsen of eist iets op. En ik noem het toch ook een ongeschreven regel, geen wet? Ik snap ook wel dat er rekening mee wordt gehouden, maar ik vind dat er wel wat te 'zwaar' over gedacht wordt. Kleine moeite om iets verder te lopen (voor de gezonde mens natuurlijk). En laatst stond er een mooie oldtimer voor de deur, ook wel eens leuk om naar te kijken voor de afwisseling!

Maar bij mij in de straat gaat het dan ook wel iets 'anders'. De parkeerplaatsen zijn belachelijk groot, waar drie vakken zijn aangegeven passen makkelijk vier. Dus dan sta je al heel snel niet voor je huis. En veel visites hier, veel jonge gezinnen die bijvoorbeeld kraamvisite krijgen, kindjes die bij elkaar gaan spelen waarbij de moeders ook meteen bijkletsen, of juist ouderen die thuiszorg krijgen. Dan heb je ook al heel snel kans dat de plek voor jouw huis bezet is en je ergens anders heen moet. Daarom ben ik er makkelijker in, en de rest van de buurt ook vermoed ik.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Mari wo 2 feb 2011 - 22:07

Wij zetten 1 auto voor het huis, de andere op de parkeerplaats in het midden van het hofje. Ik vind het niet netjes om je auto maar voor het huis van je buurman te parkeren. Wanneer ik thuis kom met boodschappen wil ik ook niet meters lopen met die zware tassen. Gelukkig gebeurd het niet vaak.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Cow wo 2 feb 2011 - 22:42

Isabella schreef:
ILD schreef:
_Donnaa schreef:
ILD schreef:Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
Oh my god, wat een domme opmerking..
Helemaal niet. Iedereen wilt graag voor zijn deur staan of iig zeer ernstig in de buurt. Je kan niemand verbieden om zijn auto voor jouw deur te zetten aangezien het gewoon openbare weg is. Als je persee voor je deur wilt parkeren moet je een eigen plek aanvragen met een geldige reden. En de enige gedlige reden voor een eigen plek is omdat je niet mobiel bent.

Je kunt dus gaan 'zeuren' dat je altijd zo ver moet lopen of blij zijn dát je zo ver kunt lopen.

En je kunt het volledig uit zijn verband rukken en overdrijven. Het is toch logisch dat het fijn zou zijn als je voor je deur kon parkeren, of iig een beetje in de buurt van je huis? Wij moeten soms 4 straten lopen omdat er hier op de hoek een turkse bakker zit die tot 22.00u open is en ze overal en nergens hier voor de deur en op de stoep parkeren, omdat hun eten warm moet zijn. En nee ik ben niet gehandicapt, en ben heus blij dat ik moet lopen, maar ik heb er regelmatig de balen van.
Dat is voor mij niet anders hoor, mijn auto staat altijd op 5min lopen van mijn huis omdat hier veel winkels en koffiehuizen zitten. Je mag daar best van balen maar ik vind het overdreven om hiervoor aan te bellen bij je buurman (zoals geadviseerd door sommige) Zo'n drama is het ook weer niet....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Pannetoet wo 2 feb 2011 - 22:42

Wij wonen in een flat waar een behoorlijke parkeerplaats voor ligt dus daar zetten wij onze auto angel En ik ben ook geregeld bij mijn ouders te vinden en hun wonen buitenaf dus daar is genoeg plek te vinden haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:27

Wij wonen in de binnenstad dus hebben een parkeervergunning, staan eigenlijk altijd op dezelfde plek, op 2 minuutjes lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:48

ILD schreef:
_Donnaa schreef:
ILD schreef:Iedereen vind het natuurlijk fijn om voor de deur te staan maar als je echt een eigen parkeerplaats wilt moet je maar een gehandicapten parkeerplaats aanvragen!
Oh my god, wat een domme opmerking..
Helemaal niet. Iedereen wilt graag voor zijn deur staan of iig zeer ernstig in de buurt. Je kan niemand verbieden om zijn auto voor jouw deur te zetten aangezien het gewoon openbare weg is. Als je persee voor je deur wilt parkeren moet je een eigen plek aanvragen met een geldige reden. En de enige gedlige reden voor een eigen plek is omdat je niet mobiel bent.

Je kunt dus gaan 'zeuren' dat je altijd zo ver moet lopen of blij zijn dát je zo ver kunt lopen.

En dat noem jij een geldige reden, je bent niet mobiel omdat je niet bij je auto kunt komen?
Moet je wel aan kunnen tonen dat je minder valide bent.. En in dit geval is en kan dat niet aan de orde zijn wat de t.o en overige forumsters betreft, volgens mij, weet het eigenlijk bijna wel zeker.
Dus wat jij zegt is idd een vage, rare en domme opmerking!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Theeleut do 3 feb 2011 - 4:56

Hier parkeert iedereen voor z'n eigen deur als daar plek is en anders gewoon op het plekje dat vrij is. Meestal staat iedereen wel vlakbij z'n eigen huis, maar geen problemen als dat niet zo is. Als ik geen plek dichtbij heb en heb zware boodschappen dan zet ik mijn auto gewoon even dubbel om uit te laden en daarna parkeer ik 'm verderop, geen problemen mee.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Minx do 3 feb 2011 - 5:17

Thuis hebben wij een oprit waar we als we willen 4 auto's op kwijt kunnen. Als mijn buren op vakantie zijn komen we zelfs aan 7 auto's. De buren gebruiken onze oprit ook als wij weg zijn en andersom dus ook.

Bij mijn vriend voor is het wel drama. Het is niet de meest dure buurt dus weinig parkeervakken nodig. Maar nu handelt een van zijn buren in auto's en dat is vrij onhandig met appartementen. Hij moet dus regelmatig ergens anders parkeren omdat de buurman 6 van de 10 vakken in bezit heeft. Dat noem ik nou wel aso.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:59

Effie_O schreef:
Edit: in het eerste deel van je bericht heb je het over 2 dezelfde auto's, daarna heb je het over je buren. Zijn die beide auto's dan van dezelfde buren? Want dan heb ik het verkeerd begrepen en vind ik dat je wel mag vragen één auto weg te zetten. laughcry Twee auto's voor de deur heb ik altijd al stom gevonden, zeker als daardoor een ander niet meer kan parkeren.
Maar dan nog, kans bestaat dan nog steeds dat jouw plek weg is he. Als hun auto er niet meer staat, en die van jou ook niet, kan ieder ander daar gaan staan. Dat weet je nu niet of dat gaat gebeuren, omdat er bijna altijd dezelfde auto staat, maar de kans is aanwezig.
Ja, die buren hebben 3 auto's en die zetten ze alledrie voor hun en mijn huis. De parkeerplaats is misschien 25 meter lopen, dus daar zet ik de mijne dan maar neer, maar bv met boodschappen zou ik het wel heel fijn vinden als het hier net zo ging als op mijn oude straat, waar we onderling hadden afgesproken 1 auto voor je eigen huis te zetten en 1 (of meer) op de parkeerplaats. Mijn buren aan de andere kant hebben dat wel met hun buren afgesproken en die zetten dus nooit hun auto bij elkaar voor de deur. VInd ik wel heel netjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Toet do 3 feb 2011 - 12:08

Ik heb echt een luxepositie wat dat betreft, wij kunnen met z'n 4e de schuur in en uit.
Dan kunnen er nog twee bij als het moet, maar dan staat de rest ingeparkeerd.
Op de oprit zelf kunnen er ook nog twee zonder dat de rest daar last van heeft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Schaapke do 3 feb 2011 - 23:00

CKC schreef:
Effie_O schreef:
CKC schreef:maar ik vind het inderdaad een beetje een ongeschreven regel dat mensen voor hun eigen deur moeten parkeren.. maar goed.. wat kan je er aan doen he?

Maar dat is toch niet vol te houden? Jij gaat weg, iemand anders krijgt visite en heeft natuurlijk geen eigen plek. Visite zet de auto op jouw plek, jij moet de auto op de plek van een ander zetten, diegene moet de auto ook elders neerzetten....ga je dan de hele dag opletten of de plek weer vrij komt? Ga je je auto dan verzetten? En vooral, doen die anderen dat dan ook?
Natuurlijk zet ik mijn auto ook liever voor ons huis en als die plek vrij is, zet is het ook bewust daar niet. Maar ik vind zo'n 'ongeschreven regel' totaal niet haalbaar.

Ik zeg toch.. een ongeschreven regel? Dus niet een wet.. maar gewoon dat buren dat wel eens doen voor elkaar, dus zo raar is het niet. Zoals bij mij, de buurman zet zijn auto voor zijn deur en niet voor mijne.. snap je? Dat doet ie 1 voor hem dat het makkelijk is en 2 omdat hij weet dat wij dat ook handig vinden.. maar als hij visite heeft of wij, dan zetten we natuurlijk ook wel eens de auto ergens anders. Maar over het algemeen, houd je als buren wel een btje rekening met elkaar. Of woon jij in een tokkiebuurt?

Ja, hier ben ik het helemaal mee eens! Het is een beetje een ongeschreven regel dat je een beetje rekening met elkaar houdt. Bij mijn ouders in de straat gaat dit ook zo.
Wij zelf wonen in een 'hofje' waar niet geparkeert mag worden (best prettig voor spelende kinderen of als je een buurtfeestje hebt), dus hebben wij om het hofje heen parkeerplaatsen (ongeveer op 100 meter lopen van ons huis), echter zetten mensen die niet in dat hofje wonen en toch een werkbus o.i.d. hebben hun big bus ook op die parkeerplaatsen, wat weer als gevolg heeft dat je nóg een parkeerplaats verder (ongeveer 200 meter lopen van ons huis) je auto moet parkeren, daar baal ik dan wel weer een beetje van!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Suus do 3 feb 2011 - 23:25

Pff, bij mij voor het huis is het altijd drama met parkeren, er zijn te veel appartementen en te weinig ruimte, en niet iedereen kan voor zijn eigen deur parkeren, want er zitten steeds drie appartementen boven elkaar. En we zitten net over de grens van onbetaald parkeren, dus iedereen parkeert nog net even de auto bij ons in de straat.
Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen en voor ons nieuwe huis is veel meer plek smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Zininzon vr 4 feb 2011 - 12:30

Bij mijn ouders woon ik in een vrijstaand huis met oprit. Daar kunnen eigenlijk wel 2 auto's op, maar dan kan er 1 niet meer weg.
Wij hebben met ons 4en ook 4 auto's, waarvan er 3 eigenlijk altijd op de parkeerplaats tegenover ons huis staan. Daar passen 6 auto's op, dus wij hebben de helft in gebruik!
Is bij ons heel verschillend, toevallig wonen mijn broertje en ik nog thuis en hebben we beiden een auto. Binnenkort ben ik weg en is 'mijn' plek weer vrij.
Een paar jaar terug hadden wij 2 auto's en onze buren er 4. Mijn buurjongens zijn nu het huis uit, dus het wisselt hier lekker af.

In mijn nieuwe huis mag maar aan 1 kant van de straat een auto staan (anders is de weg versperd) en dat is toevallig niet aan 'mijn' kant. Dus ik zal mijn auto waarschijnlijk op de parkeerplaats aan het eind van het straatje zetten.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe parkeer jij voor je huis? - Pagina 2 Empty Re: Hoe parkeer jij voor je huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum