Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn nagel barst...foto

+13
Sanne
Ezzer
Yare
SuzieQ
Blueschick
Jerry
TukTuk
Antibes
Nathalie
Catwoman79
Arwyn
Puggle
Flower_L
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

mijn nagel barst...foto - Pagina 2 Empty Re: mijn nagel barst...foto

Bericht  Tinkebell zo 7 apr 2013 - 9:31

Die deuken heb ik no steeds, en die scheuren paar jaar terug ook. Bij mij was het een tekort aan vitamine B. Misschien wat tabletjes halen?
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Charles zo 7 apr 2013 - 9:38

Ik heb zo'n scheur in mijn duimnagel van bovenaf...al zeker een jaar of 5...ik weet gewoon niet hoe ik er vanaf komt! Lakken, nagelpleistertjes, nagelverharder...iemand tips?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Sushi zo 7 apr 2013 - 11:23

Charles schreef:Ik heb zo'n scheur in mijn duimnagel van bovenaf...al zeker een jaar of 5...ik weet gewoon niet hoe ik er vanaf komt! Lakken, nagelpleistertjes, nagelverharder...iemand tips?
Oh dat lijkt me echt heel vervelend! Toen ik je eerste zin las dacht ik gelijk aan de nagelpleistertjes van Essence (te koop bij Kruidvat), maar zie dat je dat al hebt gebruikt. Bij mij werkte dat wel heel goed. Nagelpleistertje en dan nog een laagje nagellijm eroverheen, dan licht overheen vijlen en dan nagellak op.

Mischien kan je tijdelijk acryl- of gelnagels nemen? Maar dat is natuurlijk wel duur om alleen iets te repareren.

Verder heb ik geen tips, dus deze post van mij was eigenlijk behoorlijk nutteloos bedenk ik nu Wink
Edit: @TO: wow, wat heeft dat een tijd geduurd zeg, voordat het scheurtje bovenaan zat, een half jaar!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Siamsa ma 8 apr 2013 - 8:55

Je nagel doet me denken aan Psoriasis. Ik heb deze huidaandoening sinds een tijdje, en je kunt er ook o.a. deuken in je nagels van krijgen. Voorbeeld van internet:

mijn nagel barst...foto - Pagina 2 Psoriasis-1

Psoriasis aan de nagels, nagelpsoriasis: putjes, groeven
Psoriasis is een veelvoorkomende chronische, niet-besmettelijke huidaandoening. Mensen met psoriasis kunnen soms ook last krijgen van psoriasis aan de nagels. Dit noemt men 'psoriasis unguium'. Symptomen zijn onder andere: dwarse groeven of lijnen in de nagels; kleine putjes in de nagels; een geel-bruine verkleuring van de nagelplaat; een witte verkleuring die verschijnt op de nagels; een verdikking van de huid onder de nagel; het afbrokkelen van de nagel; of soms zelfs afvallen van de nag
el.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud