Mijn bevallingsverhaal + foto
+11
Dora
Jeanette
Makamba
PapillonRose
Happydobby
sandra
Famke
juffie001
Fiebje
_Jet
Kat1980
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn bevallingsverhaal + foto
Op 31 december om 2.48 uur is onze tweede zoon T.imon geboren!
Het was een heel vlotte bevalling. Ik ben 's avonds wel naar bed gegaan met lichte voorweeen, maar dat had ik al een paar weken af en toe dus zocht ik er niks achter. Rond 0.10 uur ben ik uit bed gegaan om naar de wc te gaan en toen braken mijn vliezen. Ook begon mijn lichaam meteen aan de grote schoonmaak, met diarree en overgeven. Daarna begonnen ook meteen de weeen, al best heftig. Dus ik naar mijn vriend toe die in bed lag en gezegd dat het begonnen was. Ook meteen de vk gebeld, omdat de weeen al zo heftig waren. Alleen op het moment dat ik haar aan de telefoon had zwakte het even iets af, dus moest ik terug bellen als er meer regelmaat in zat.
Toen er regelmaat in zat en we de vk hadden gebeld, wilde ik even douchen in de hoop de weeen iets te verlichten. Mijn vriend snel mijn schoonouders gebeld om J.amie op te halen (wonen om de hoek) Mijn vriend stond net met J.amie op zijn arm toen ik onder de douche persdrang kreeg. Zijn ouders waren er gelukkig net en hij meteen de vk nog eens gebeld. Ze was al onderweg, maar heeft het gas nog maar wat verder ingedrukt. Ik inmiddels met veel moeite mijn bed in geklommen en probeerde het tegen te houden omdat ik niet wist of ik al mocht persen. Mijn vriend heeft de vk aan de lijn en ziet haar va het raam bij ons de straat in rijden en het enige wat ik kan denken is "schiet nu op!" Toen ze binnen kwam, mocht ik meteen beginnen met persen want ik had volledige ontsluiting en 12 minuten later was de kleine man er al.
Hij woog 3000 gram en was 50 cm en deed het meteen prima. Wij waren alleen erg beduusd van de snelle bevalling. Mijn vriend was even bang dat hij het allemaal in zijn eentje had moeten doen.
Alles gaat hier nu ook helemaal goed en we genieten met volle teugen. Ik probeer bv te geven, maar omdat T.imon behoefte heeft aan meer voeding kolf ik extra en vullen we het ook aan met flesvoeding. En J.amie is echt een trotse grote broer, die heel lief is voor T.imon en hem wil aaien en kusjes geven!
En dit is dan onze trots, hier 1 dag oud:
En een foto van vandaag:
Het was een heel vlotte bevalling. Ik ben 's avonds wel naar bed gegaan met lichte voorweeen, maar dat had ik al een paar weken af en toe dus zocht ik er niks achter. Rond 0.10 uur ben ik uit bed gegaan om naar de wc te gaan en toen braken mijn vliezen. Ook begon mijn lichaam meteen aan de grote schoonmaak, met diarree en overgeven. Daarna begonnen ook meteen de weeen, al best heftig. Dus ik naar mijn vriend toe die in bed lag en gezegd dat het begonnen was. Ook meteen de vk gebeld, omdat de weeen al zo heftig waren. Alleen op het moment dat ik haar aan de telefoon had zwakte het even iets af, dus moest ik terug bellen als er meer regelmaat in zat.
Toen er regelmaat in zat en we de vk hadden gebeld, wilde ik even douchen in de hoop de weeen iets te verlichten. Mijn vriend snel mijn schoonouders gebeld om J.amie op te halen (wonen om de hoek) Mijn vriend stond net met J.amie op zijn arm toen ik onder de douche persdrang kreeg. Zijn ouders waren er gelukkig net en hij meteen de vk nog eens gebeld. Ze was al onderweg, maar heeft het gas nog maar wat verder ingedrukt. Ik inmiddels met veel moeite mijn bed in geklommen en probeerde het tegen te houden omdat ik niet wist of ik al mocht persen. Mijn vriend heeft de vk aan de lijn en ziet haar va het raam bij ons de straat in rijden en het enige wat ik kan denken is "schiet nu op!" Toen ze binnen kwam, mocht ik meteen beginnen met persen want ik had volledige ontsluiting en 12 minuten later was de kleine man er al.
Hij woog 3000 gram en was 50 cm en deed het meteen prima. Wij waren alleen erg beduusd van de snelle bevalling. Mijn vriend was even bang dat hij het allemaal in zijn eentje had moeten doen.
Alles gaat hier nu ook helemaal goed en we genieten met volle teugen. Ik probeer bv te geven, maar omdat T.imon behoefte heeft aan meer voeding kolf ik extra en vullen we het ook aan met flesvoeding. En J.amie is echt een trotse grote broer, die heel lief is voor T.imon en hem wil aaien en kusjes geven!
En dit is dan onze trots, hier 1 dag oud:
En een foto van vandaag:
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Mijn bevallingsverhaal + foto
Gefeliciteerd met je mooie zoontje en wat een verhaal joh. Kan me voorstellen dat het stressen was...
Gast- Gast
dat is inderdaad heel snel gegaan zeg! Gelukkig was de vk er op tijd. Heel veel geluk met z'n vieren!
Gast- Gast
Zo dat is zeker vlot gegaan. Heel veel geluk met z'n 4tjes!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is een vlotte bevalling! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
pfiew wat een vlotte bevalling! fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Heel mooi kindje! lekker genieten!
Heel mooi kindje! lekker genieten!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Zo dat is inderdaad heel vlot gegaan! Nogmaals van harte, het is een heerlijk jochie!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
En toch lijkt het me wel wat als je vriend/man het zelf moet doen zeg maar!..
Maar proficiat met je kleine ventje! Lekkerding hoor!
Maar proficiat met je kleine ventje! Lekkerding hoor!
Gast- Gast
Wat een snelle bevalling!! en wat een prachtig ventje, geniet ervan!
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Klinkt lekker vlot, geniet maar van je mooie mannetje
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Zo, dat is zeker een vlotte bevalling. Gelukkig is alles goed gegaan. Gefeliciteerd en geniet ervan!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dat is een snelle bevalling. Kan me voorstellen dat jullie toch wel waren geschrokken. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en wat een snelle bevalling!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een vlotte bevalling, fijn dat de verlos er toch nog op tijd was. Geniet maar lekker van je mannetjes!
Gast- Gast
Dat was inderdaad een snelle bevalling!
Geniet van elkaar!
Geniet van elkaar!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Zo dat is snel gegaan! Jullie hebben er weer een prachtig manntje bij! Lekker genieten nu!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ook hier nog een keer een felicitatie!
Wat een verhaal joh, zo'n vlotte bevalling!
Fijn dat alles goed gaat met jullie, geniet lekker met elkaar!
Wat een verhaal joh, zo'n vlotte bevalling!
Fijn dat alles goed gaat met jullie, geniet lekker met elkaar!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ook een heel mooi bevallingsverhaal zeg! wel heel snel! geen last van naweëen gehad?
En erruggg leuke naam;) (wij twijfelen zo erg over Timo en Thijmen maar Timon is ook erg leuk.) Had de naam ook al voorgesteld hier maar mn vriend haalt gelijk poemba erbij maar ik hoop dat ie nog van gedachten veranderd.
12 minuten persen dat is echt kort he? ik heb bij ons zoontje 1,5uur weeen gehad en 1,5uur geperst.
Echt mooi mannetje! kan niet wachten tot ons kleintje geboren wordt door die bevallingsverhalen!
Heel veel geluk met jullie 4-tjes!
En erruggg leuke naam;) (wij twijfelen zo erg over Timo en Thijmen maar Timon is ook erg leuk.) Had de naam ook al voorgesteld hier maar mn vriend haalt gelijk poemba erbij maar ik hoop dat ie nog van gedachten veranderd.
12 minuten persen dat is echt kort he? ik heb bij ons zoontje 1,5uur weeen gehad en 1,5uur geperst.
Echt mooi mannetje! kan niet wachten tot ons kleintje geboren wordt door die bevallingsverhalen!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Gefeliciteerd met jullie mooie man!
Oef, dat ging dan wel heeell snel inderdaad.. Gelukkig was de vk nog net op tijd...! Nu genieten!!!
Oef, dat ging dan wel heeell snel inderdaad.. Gelukkig was de vk nog net op tijd...! Nu genieten!!!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
MamaCa schreef:Ook een heel mooi bevallingsverhaal zeg! wel heel snel! geen last van naweëen gehad?
Wat toevallig, Thijmen stond hier ook op ons lijstje en tot het laatste moment twijfelde we tussen die twee. Zelfs tijdens de weeen vroeg mijn vriend nog welke naam het moest gaan worden.
En inderdaad veel last van naweeën gehad, vooral tijdens het voeden. Denk je er vanaf te zijn....
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn bevallingsverhaal en foto
» Mijn bevallingsverhaal en foto's
» Mijn bevallingsverhaal + foto
» Mijn bevallingsverhaal + foto's!
» Mijn bevallingsverhaal en foto's