mijn nagel barst...foto
+13
Sanne
Ezzer
Yare
SuzieQ
Blueschick
Jerry
TukTuk
Antibes
Nathalie
Catwoman79
Arwyn
Puggle
Flower_L
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
mijn nagel barst...foto
Mijn duimnagels krijgen deuken en 1 begint open te scheuren lijkt wel. Heel bizar. Wat is het en wat kan ik eraan dien?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: mijn nagel barst...foto
oooeehh, doet dat niet zeer???
Ik heb geen idee. Die deukjes heb ik weleens gehad, vlak nadat ik acryl/gelnagels had.
Maar dat openscheuren... Jeetje.
Ik heb geen idee. Die deukjes heb ik weleens gehad, vlak nadat ik acryl/gelnagels had.
Maar dat openscheuren... Jeetje.
Gast- Gast
Het doet geen pijn maar ziet er gewoon niet uit. Het wordt oik niet ninder. Naar huisarts vind ik ook maar gek met zoiets doms, maar wil er eigenlijk wel vanaf.
Hoop op DE tip hier
Hoop op DE tip hier
Flower_L- Ratel
Misschien kun je advies vragen bij een nagelstylist? Ik neem aan dat zij dit wel vaker tegenkomen.
Het is dat ik komende week aan mijn cursus begin anders had ik je misschien al wel kunnen helpen.
Heb je al via Google gezocht?
Het is dat ik komende week aan mijn cursus begin anders had ik je misschien al wel kunnen helpen.
Heb je al via Google gezocht?
Gast- Gast
Nog nooit gezien. Zou het niet kunnen dat het tekort is aan iets? Een bepaalde vitamine ofzo. Ook zien je nagels/vingers er wel droog uit, misschien ook lekker insmeren met een crème. Ik denk dat je hier trouwens best mee naar de huisarts kan hoor.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Eerste waar ik aan denk is heel goed, meerdere keren per dag, smeren met iets vettigs. Nagelolie oid, of olijfolie.
Weet niet zeker of het werkt hoor, ik herken dit ook niet.
Weet niet zeker of het werkt hoor, ik herken dit ook niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Vitamines speciaal voor huid, haar en nagels eens proberen? En lakken met nagelverharder?
Gast- Gast
Heb vnochtend gepoetst en planten in huis verzorgd... vandaar de handen zo.
Vet ze nornaal altijd in met vaseline of handcreme. Maar ze zijn van nature al vrij droog idd.
Tekort weet ik niet. Misschien door zwangerschap? Slik wel vitamines en eet voldoende groente en fruit heb ik idee. Ik ga eens zoeken naar wat nodig is voor sterke nagels qua vitaminen. Al hoop ik dan wel dat dat kan in combi met zwangerschap.
Vet ze nornaal altijd in met vaseline of handcreme. Maar ze zijn van nature al vrij droog idd.
Tekort weet ik niet. Misschien door zwangerschap? Slik wel vitamines en eet voldoende groente en fruit heb ik idee. Ik ga eens zoeken naar wat nodig is voor sterke nagels qua vitaminen. Al hoop ik dan wel dat dat kan in combi met zwangerschap.
Flower_L- Ratel
Ik heb ongeveer net zo'n soort nagel op mijn teen.
En dit is een kalknagel.
Misschien heb jij dat op je vingernagel.
Ik zou toch even een manicure of een huisarts vragen
En dit is een kalknagel.
Misschien heb jij dat op je vingernagel.
Ik zou toch even een manicure of een huisarts vragen
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook de huisarts even bellen voor advies. En zou er zeker geen nagelverharder op smeren.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik vind het ook kalk/schimmelnagel verdacht. Zou er even mee langs huisarts, uitkijken met afwassen/sopjes en vooral geen lak erop doen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb het ook al sinds ik me kan herinneren, vooral die deuken en ook die spleten maar dan niet vanaf de nagelriem.
Ben er 2x mee naar de huisarts geweest (2 verschillende) en die wisten niet wat het was en wat ik er tegen kon doen.. Het is iig heel irritant en lelijk. Heb dus helaas geen tips voor je!
Ben er 2x mee naar de huisarts geweest (2 verschillende) en die wisten niet wat het was en wat ik er tegen kon doen.. Het is iig heel irritant en lelijk. Heb dus helaas geen tips voor je!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou er wel mee naar de ha gaan. Het zit aan de basis van je nagel. Als dat blijvend beschadigt, blijft je nagel 'fout' groeien
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Die deuken wijzen er meestal op dat de matrix van de nagel een klap gehad heeft. Dus het stukje onder je nagelriem. Ben je een keer met je duim tussen de deur ofzo gekomen?
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Antibes schreef:Ik vind het ook kalk/schimmelnagel verdacht. Zou er even mee langs huisarts, uitkijken met afwassen/sopjes en vooral geen lak erop doen.
+1
Die deuken heb ik ook in beide duimen, al jaren. De mijne gaan alleen niet splijten. Even assistente van de huisarts bellen anders? Die weten bij mij ook vaak al een antwoord en evt een zalfje ofzo.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Dan is het hopeloos met mij want heb in alle nagels lichte deukjes...
de andere duimnagel vertoont nu ook een verticale snede dus ik bel morgen toch de ha op.
de andere duimnagel vertoont nu ook een verticale snede dus ik bel morgen toch de ha op.
Flower_L- Ratel
Heb je nog gebeld ?? Wat zei de huisarts ??
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
ik zweer erbij! Had eens mijn nagels enorm beschadigd omdat ik te hard hard gepoetst toen ik mijn handen over de verf had zitten, mijn hele nagels waren afgebladderd....na 3 dagen smeren was er niks meer van te zien! sowieso verkrijgbaar bij de DA.
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Catwoman79 schreef:Heb je nog gebeld ?? Wat zei de huisarts ??
nee vond toch wel gek om te bellen voor een nagel.
ik wil morgen eerst even naar drogisterij en kijken of daar nog iets te vinden is. Zo niet, dan bel ik voor dinsdag. dan heb ik vrij.
@ Yare: ik ga morgen op jacht, zal onthouden!
Flower_L- Ratel
Update (wilde toch even nazoeken hoelang dit nu al duurt...
De scheur zit nu helemaal bovenaan...het wat dus echt een kwestie van heeeeeel veeeeeeel geduld hebben. Vind het nog steeds gek, nooit eerder gehad.
Zal zo even foto plaatsen. Zal blij zijn wanneer het helemaal verdwenen is, dit ziet er gewoon niet fris uit.
De scheur zit nu helemaal bovenaan...het wat dus echt een kwestie van heeeeeel veeeeeeel geduld hebben. Vind het nog steeds gek, nooit eerder gehad.
Zal zo even foto plaatsen. Zal blij zijn wanneer het helemaal verdwenen is, dit ziet er gewoon niet fris uit.
Flower_L- Ratel
Flower_L- Ratel
Ik heb het als kind ooit gehad. Ik kreeg toen een zalfje van de huisarts. Wat het precies was weet ik niet meer..
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Bijzonder... Gelukkig groeit het er gewoon uit en doet je nagel er verder weer mooi uit!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
weet ik meteen hoelang het duurt voor een nagel helemaal vernieuwd is
Flower_L- Ratel
Wat gek, gelukkig groeit je nagel gewoon weer mooi verder, maar dat duurt wel lang inderdaad.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn huisje! (foto's)
» Mijn bevalingsveerhaal + foto
» Mijn appartement! (foto's)
» Mijn bevallingsverhaal + foto
» Mijn bevallingsverhaal + foto's!
» Mijn bevalingsveerhaal + foto