Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uit eten

+32
Kreeftje
Slakje
Sneeuwvlok
_Lacey_
Highway
luisa
Annemoontje
Fayebella
TukTuk
Linda
Caroow
Fearie
Printje
Aziraphale
Sarah1985
Twellie
Sterre
Pompoen
Bazinga
Suus
Zonnetje
SoGood
SarahKey
Winegum
silly-one
Poubelle
Mizz_S
SuperGrover
Marin
Shisha
litllejoy
Bisq
36 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Uit eten - Pagina 2 Empty Re: Uit eten

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 1:31

Hoe vaak ga je uit eten? Ik denk gemiddeld 2 keer per maand, maar soms is dat wel veel meer als ik met vriendinnen ga of gewoon omdat ik vaker met mijn man ga

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Meestal ongeveer 25-30 euro pp inclusief drankjes

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Oh van alles, Japans heeft momenteel de overhand, maar ook: Italiaans, Grieks, Indiaas, Mexicaans, Spaans (tapas)

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Belangrijk, ik vind het heerlijk, gezellig, lekker, ik zou het niet graag willen missen, hoewel ik niet weet hoe dat met een kleintje gaat in de toekomst
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sterre za 13 okt 2012 - 1:38

Hoe vaak ga je uit eten? Gemiddeld 3 a 4 keer per maand denk ik. Als ik veel met vriendinnen afspreek soms ook meer.

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Tussen de 20 en 40 euro pp. Echt luxe heb ik nog nooit geprobeerd, alleen bijvoorbeeld in de restaurantweek.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Steeds verschillend. Japans, Mexicaans, Thais, Italiaans, tapa's, Aziatische hapjes (momenteel favoriet) of gewoon naar een eetcafe.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Redelijk belangrijk. Ik houd van lekker eten maar nog meer van de sociale functie. Even de rest vergeten en je alleen focussen op je gezelschap. [/quote]

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Bazinga za 13 okt 2012 - 1:40

Ik vind sushi, chinees of eetcafé trouwens wel uit eten gaan. Ik ben buitenshuis; zit aan een tafel; er komt iemand eten brengen; ik eet. En uit huis. Uit-eten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Twellie za 13 okt 2012 - 2:34

Ik ga ongeveer twee keer per maand uit eten. We geven nooit al teveel geld uit, door goed uit te zoeken waar we lekker kunnen eten voor weinig: maximaal 25 euro inclusief drinken. Ik eet het liefst in Thaise, Indonesische, Indase of Turkse restaurants. Het is heel belangrijk voor mij: ik houd van lekker eten en van de gezelligheid van uit eten gaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Sterre za 13 okt 2012 - 3:40

Bazinga schreef:Ik vind sushi, chinees of eetcafé trouwens wel uit eten gaan. Ik ben buitenshuis; zit aan een tafel; er komt iemand eten brengen; ik eet. En uit huis. Uit-eten.

Ik ook, dat heb ik ook meegerekend. Het verschil tussen 'een hapje eten' of 'uit eten' zit 'm voor mij in of het gepland is of niet. Zomaar even snel een hapje eten als je toch in de stad bent vind ik anders dan dat ik het in mijn agenda heb staan, qua gevoel. Vaak zijn de van te voren geplande etentjes ook uitgebreider.

Maar beide vind ik uit eten gaan en heb ik meegerekend. Een broodje in een broodjeszaak of een pasta bij Julia's op het station reken ik overigens niet mee.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 5:39

Hoe vaak ga je uit eten?
1x per maand / 1x in de 2 maanden

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan?
Per persoon ongeveer €40. Bij buffetrestaurants is het minder.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat?
Buffetrestaurants, eetcafes, griek, italiaan, fastfood, gewone restaurants (niet veel sterren hoor)

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou?
Het is leuk tijdverdrijf en altijd erg gezellig, maakt me niet eens uit met wie ik ga.
Het is niet zo dat ik niet zonder kan want er zijn ook weleens maanden dat we niet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 13 okt 2012 - 7:13

Hoe vaak ga je uit eten?
eens per 2 maand ofzo

We gaan vaak naar hetzelfde restaurant en betalen dan voor een 3 gangen menu 50 euro in totaal met 2 drankjes pp.

buffet restaurant. Of pizzaria

Het is wel eens lekker, vooral omdat ze er lekker eten hebben. En waar wij altijd gaan zijn we ook getrouwd dus dat is ook speciaal dan. Ik hoef niet perse elke week uit eten. Vriendin van mij gaat elke week meerdere keren uit eten dat zou ik niet willen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale za 13 okt 2012 - 7:37

Wij gaan ongeveer 1x per maand uit eten en halen zeker 1x in de week eten op, soms 2x.
We gaan graag eten bij een eetcafé of gezellig restaurant, niet te chic.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 8:34

Hoe vaak ga je uit eten?
Zeer zelden, toevallig afgelopen week met collega's maar met manlief ook echt meer erg weinig. ( 3x per jaar ofzo)

Geen idee eigenlijk, niet teveel.

Tapasrestaurant of ergens waar je ruime keuze hebt, ik ben niet zo vd vreemde dingen eten.

Eigenlijk niet, ik maak het tegenwoordig liever thuis gewoon gezellig omdat we het geld op dit moment beter kunnen gebruiken dan uit eten gaan. Ik vind het vaak ook zonde.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:37

Hoe vaak ga je uit eten? 1-2x per maand

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? tussen de 20 - 50 euro per persoon

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Internationaal, beetje van alles

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Heerlijk, om bediend te worden, dingen te kiezen die je zelf niet snel maakt/kiest, relaxed genieten

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 13 okt 2012 - 8:54

Hoe vaak ga je uit eten? 1x in de 2/3 maand

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? 60 euro bij gewoon uit eten, 30/40 euro als we uit eten gaan via een aanbieding (vakantieveilingen of groupon)

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Iedere keer wat anders, vanwege de aanbiedingen. Maar vaak ribhouse Texas.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Gezelligheid!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 8:58

Hoe vaak ga je uit eten? Als we gewoon thuis zijn 1 keer per twee maanden. Als we een weekendje weg zijn gaan we 2 of 3 keer uit eten in 1 weekend.

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? 30 tot 70 euro per persoon.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Verschillende.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Lekker makkelijk, maar ik zou het niet missen als het niet zou kunnen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda za 13 okt 2012 - 22:45

Hoe vaak ga je uit eten?
Sinds we een kind hebben gaan we amper nog uit eten. Met een baby vind ik dat niet zo leuk. Nu begint het steeds leuker te worden, dochter heeft er ook veel plezier van.
De afgelopen 2 jaar gemiddeld 6 keer per jaar denk ik. En dat is dan vooral met vriendinnen geweest.

Geen idee.

Ik ben gek op tapas! En verder gewoon de Hollandse en Italiaanse keuken.

Tegenwoordig niet zo. Ik mis het niet als het niet gebeurt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk zo 14 okt 2012 - 0:40

Hoe vaak ga je uit eten? Echt uit eten in een restaurant? Gemiddeld 1x per jaar

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Als ik uit eten ga, dan is het met mijn ouders mee en dan trakteren zij ons (en dat is gemiddeld 1x per jaar dus). Als we zelf gaan dan is het naar de Thai en dat is zo'n 40/50 euro dan.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Als we met mijn ouders mee gaan dan naar een Mexicaans / Argentijns restaurant, beetje vaste prik, en anders dus naar de Thai.

Niet, ik vind het ook wel zonde om er geld aan uit te geven, omdat we er ook 2 weken boodschappen van kunnen doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Fayebella zo 14 okt 2012 - 0:59

Bisq schreef:

Hoe vaak ga je uit eten? 1 a 2 keer per maand (eerst vaker, maar moet even op mijn budget letten)

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Wisselend, ligt eraan of ik even wat ga eten bij een lunchroom/bistro of echt naar een restaurant met 4 gangen.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Wisselend, de laatste tijd vaker bij een leuk eettentje/bistro/goedkoper restaurant, maar kan ook bij sterrenrestaurants eten.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Best belangrijk, ik vind het leuk om samen met mensen te genieten van lekker eten, zonder er zelf voor in de keuken te hoeven staan.

Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Annemoontje zo 14 okt 2012 - 1:18

Hoe vaak ga je uit eten? Als het 1 tot 2x per jaar is, is het veel. Paar jaar terug gingen we regelmatig uit eten.

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Dat kan enorm verschillen, maar denk wel 100 euro echt de max. inclusief drinken

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Van alles, we staan voor veel dingen open. We hoeven alleen niet meer zo nodig naar een Chinees wokrestaurant, daar zijn we al te vaak geweest (familie is er gek op en gingen dan vaak met verjaardagen). En ook niet naar dure restaurants waarbij er veel te weinig op je bord ligt en je dus nog steeds trek hebt als je gaat, maar wel een stuk armer bent.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Niet belangrijk genoeg, als we gaan, gaan we eigenlijk voor het gezellige en het romantische. Door dit topic bedacht ik me ineens dat we al heel lang meer meer uit eten zijn geweest. Zo belangrijk vind ik het dus. Not.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Winegum zo 14 okt 2012 - 1:31

Ik krijg alleen maar trek van dit topic. Zou het liefste vanavond uit eten gaan haha Laughing
Wij gaan alleen volgende week op vakantie, dan gaan we al genoeg uit eten. Nu maar even rustig aan doen dan!

Wij gaan trouwens ook regelmatig via groupon ergens eten. Leuk om zo, voor ons, nieuwe restaurantjes te ontdekken. En de restaurantenweek daar doen we ook bijna elke keer aan mee!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  luisa zo 14 okt 2012 - 1:47

Hoe vaak ga je uit eten?
Ik denk zo'n 2 keer per maand (vakantie uitgezonderd). Man werkt sinds kort (weer) in de weekenden dus laatste tijd eigenlijk alleen met vriendinnen en familie.
Van €20 - € 40 p.p.
Van alles, eetcafe, italiaan, mexicaan, grieks en indiaas. Bij de chinees en turk ga ik niet eten, dan afhaal.
Het gaat bij mij om de gezelligheid, maar wil wel goed eten.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Highway zo 14 okt 2012 - 7:18

Hoe vaak ga je uit eten? 1x per maand, soms wat minder

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? verschillend, +- 60 euro p.p.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? wisselt, van bistro's tot aan sterrenrestaurant, de sterrenrestaurants overigens alleen tijdens de restaurantweek i.v.m. de kosten.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? niet speciaal belangrijk, we doen het soms ook omdat het makkelijk is en we geen zin hebben om te koken. Maar ik vind het erg gezellig om samen uit eten te gaan, kan er soms echt naar uitkijken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:43

AngelNyn schreef:Hoe vaak ga je uit eten? 2x per maand

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? tussen de 60 en 200 euro

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Als we voor 60 euro gaan is het meestal een gewoon restaurant of sushi. Als we boven de 100 euro zitten dan zijn het de betere zaken, als het rond de 200 euro is sterrenzaken. Wij gaan zeker 1x per maand naar een echt goed restaurant, mijn man wil kijken hoe ze het in andere zaken doen.

Belangrijk, ik geniet daar echt van.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ zo 14 okt 2012 - 8:55

Hoe vaak ga je uit eten? In Nederland zo'n 3 keer per jaar. Wanneer ik op vakantie ben iedere avond.

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? Hier, in Nederland word ik vaak getrakteerd. In het buitenland verschilt het enorm.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Het liefst een restaurant waar ze vlees serveren.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Niet zo heel belangrijk. Vind het wel gezellig hoor en kijk er dan ook wel naar uit.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Sneeuwvlok zo 14 okt 2012 - 9:07

Hoe vaak ga je uit eten? 5 keer per jaar? Ik weet het niet precies, niet zo vaak

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? 25 euro inclusief drankjes. En als ik met mijn ouders uit eten ga betalen zij

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Vanalles, hangt er vanaf met wie ik ga

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Niet zo belangrijk, ik vind het wel gezellig maar vind het wel veel geld. Terwijl ik een een (luxe) etentje thuis net zo gezellig vind, soms misschien wel gezelliger
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Slakje zo 14 okt 2012 - 10:44

Hoe vaak ga je uit eten?
Enkel bij speciale gelegenheden (verjaardag bijvoorbeeld)
Meestal tussen de 100-150 euro voor 2. Dan nemen we voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, cava, wijn, ... Alles erop en eraan
We hebben geen voorkeur
Niet belangrijk
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Kreeftje zo 14 okt 2012 - 12:20

Hoe vaak ga je uit eten?
Ik denk gemiddeld 2x per maand

Met z´n 2en zijn we tussen de 80 en de 150 euro kwijt (sterrenzaken uitgezonderd, dan kan het wel 200/300 euro zijn)

Heel divers, Japanner, steaks, italiaans, enz

Toch wel heel belangrijk, 't is vaak echt even samen zijn met m'n vriend. Kan echt genieten van zo'n avondje. Lekker met een flesje wijn erbij. En ook natuurlijk omdat het mijn vak is, kijken hoe het bij andere restaurants gaat. Ook komt het regelmatig voor dat ik bij een oud-collega ga eten, of een oud-werkgever.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 22:37

Hoe vaak ga je uit eten? 3 a 4 x per jaar

Hoeveel geld geef je uit aan uit eten gaan? rond de 30 euro.

Naar wat voor soort restaurant ga je als je uit eten gaat? Verschilt. Meestal Griek of een eetcafé.

Hoe belangrijk is uit eten gaan voor jou? Het is voor mij niet belangrijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: