Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

+7
Monte
lyke
Pompoen
silly-one
GreenGrass
Inge
Sjaantje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Sjaantje wo 10 okt 2012 - 11:45

Ik ben momenteel bezig mijn e-reader te vullen met leuke boeken want ik ga echt teveel tijd hebben als ik volgende week eenmaal in het ziekenhuis lig.

Nu vraag ik me af of jullie nog leuke tips hebben voor chicklits of iets anders? In het ziekenhuis wil ik niet té zware kost lezen maar gewoon lekker verstand op nul en lezen maar. Ik heb een enorme collectie, gesorteerd op schrijver maar het zegt me niet allemaal wat. Sophie Kinsella, Jill Mansell e.d. heb ik allemaal al erop gezet maar weten jullie nog leuke schrijfsters?

En zijn er nog leuke apps die ik echt moet hebben op mijn telefoon? Leuke spelletjes of andere leuke apps om me mee bezig te houden? Er is geen wifi in het ziekenhuis (#bigfail) dus ik wil liefst vantevoren thuis zoveel mogelijk downloaden.

Dus ik zou zeggen: kom maar op met die tips! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Inge wo 10 okt 2012 - 12:04

Succes / sterkte

Chicklitschrijfsters: madeleine wickham (= ook Sophie kinsella), Olivia goldsmith, Karyn bosnak, Astrid harrewijn, Emmilly barr, Ilse spall uhm etc, kom ik nu ff niet op
Misschien kan je ook het ereader topic raadplegen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  GreenGrass wo 10 okt 2012 - 19:12

Mijn eerste gedachte was: begin met haken, maar waarschijnlijk lukt/kost dat jou te veel moeite..

Ik kan me voorstellen dat je niet heel de dag wil liggen lezen of dat het een keer verveeld, een puzzelboekje? Er zijn genoeg verschillende!

Of een leuke app op je telefoon, logo quiz oid?

GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  silly-one wo 10 okt 2012 - 19:21

Ik had afgelopen week het boek 'Liefdesbrieven' van Katie Fforde mee op vakantie en deze had ik zo uit. Een voorspelbaar liefdesverhaal, maar heerlijk geschreven en heel gemakkelijk om te lezen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 20:29

GreenGrass schreef:Mijn eerste gedachte was: begin met haken, maar waarschijnlijk lukt/kost dat jou te veel moeite..

Ik kan me voorstellen dat je niet heel de dag wil liggen lezen of dat het een keer verveeld, een puzzelboekje? Er zijn genoeg verschillende!

Of een leuke app op je telefoon, logo quiz oid?


Ze word bovendien aan haar elleboog geopereerd!! Dat zal niet lekker haken met een elleboog in het gips en een minder functionerende arm aan de andere kant!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 20:31

Het is jammer dat je waarschijnlijk kamergenoten hebt en ze het waarschijnlijk niet zo op prijs stellen als je lawaai maakt want anders zou ik zeggen: Ga zingen! Maar ja waarschijnlijk zetten ze je er dan na de operatie zo snel mogelijk uit en dat was nou nét niet de bedoeling!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  lyke wo 10 okt 2012 - 20:31

glazuur van Lisette Jonkman is een leuke chicklit!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 20:35

Ik lees nooit chicklits, maar ik vind thrillers en spannende boeken ook altijd fijne afleiding, maar die heb je volgens mij ook al ;-).
Verder heb ik bijvoorbeeld de Nu.nl app, kan ik altijd het nieuws (en de roddels) lezen.
Verder is Roamler misschien leuk, maar dat weet ik niet zeker want heb het zelf nog niet gebruikt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  GreenGrass wo 10 okt 2012 - 20:46

тыквашка schreef:
GreenGrass schreef:Mijn eerste gedachte was: begin met haken, maar waarschijnlijk lukt/kost dat jou te veel moeite..

Ik kan me voorstellen dat je niet heel de dag wil liggen lezen of dat het een keer verveeld, een puzzelboekje? Er zijn genoeg verschillende!

Of een leuke app op je telefoon, logo quiz oid?


Ze word bovendien aan haar elleboog geopereerd!! Dat zal niet lekker haken met een elleboog in het gips en een minder functionerende arm aan de andere kant!

Daarom verwierp ik direct met idee smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Monte wo 10 okt 2012 - 20:58

Katie Fforde is een leuke schrijfster, Joan Harris en Lauren Weisberger ook.

Leuke aps:
Farm story
Draw something
Sudoku gratis
Pinterest
What's my iq?
Logo quiz
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Burn wo 10 okt 2012 - 21:15

Elke dag een andere forumster op ziekenbezoek uitnodigen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 23:18

GreenGrass schreef:
тыквашка schreef:
GreenGrass schreef:Mijn eerste gedachte was: begin met haken, maar waarschijnlijk lukt/kost dat jou te veel moeite..

Ik kan me voorstellen dat je niet heel de dag wil liggen lezen of dat het een keer verveeld, een puzzelboekje? Er zijn genoeg verschillende!

Of een leuke app op je telefoon, logo quiz oid?


Ze word bovendien aan haar elleboog geopereerd!! Dat zal niet lekker haken met een elleboog in het gips en een minder functionerende arm aan de andere kant!

Daarom verwierp ik direct met idee smile

Oh ik dacht dat je dat misschien niet wist!

Ik vind het echt lastig om dingen voor je te bedenken Sjaan! Ik kom ook niet verder dan: lezen, muziek luisteren, televisie kijken en spelletjes spelen eigenlijk.
Ik heb wel nog 6 Linda's van begin dit jaar liggen, zal ik die een keer meenemen, weet niet of je die goed kunt lezen? Want ik kom uiteraard op bezoek!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  girli do 11 okt 2012 - 8:15

Ik weet niet of het echt onder chicklit valt, maar ik vind Erica James ook leuk om te lezen!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Angela_1986 do 11 okt 2012 - 8:27

Oh wat lastig inderdaad om je tijd te moeten vullen in het ziekenhuis terwijl je met je arm niet goed uit de weg kunt...

Ik heb een abonnement op het tijdschrift Vriendin, weet niet of je dat leuk vindt om te lezen maar ik wil ze gerust voor je bewaren? *weg*


Laatst aangepast door Angela_1986 op do 11 okt 2012 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Sjaantje do 11 okt 2012 - 12:47

Sorry voor mijn late reactie, maar danku voor alle tips!

Inge, ik zal eens in dat topic kijken, thnx!
Greengrass, haken / breien / borduren lukt me sowieso al niet, ik heb het nooit geleerd omdat ik het niet langer dan een minuut vol kan houden. Puzzelboekje is wel een leuk idee!
Silly-one, ik heb idd al wat Katie Fforde erop gezet maar weet zo niet of die specifieke titel erbij zat. Zal eens kijken, want die is dus wel leuk om te lezen?
Pompoentje, kom je mee zingen dan? Duetjes zijn leuk!! En ja, jij bent verplicht om op bezoek te komen want ik moet de belangrijke buiken-check uitvoeren Wink Thrillers staan ook al op m'n e-reader maar ik weet eigenlijk niet of ik in het ziekenhuis de concentratie op kan brengen. Dan zijn chicklits zo heerlijk om te lezen haha Very Happy
Lyke, die naam zegt me niets dus ik zal eens gaan zoeken.
Monte, Joan Harris ken ik niet maar zal eens kijken of ik wat van haar kan vinden. De apps die je noemt, daar zitten idd wel wat leuke bij!
Burn, laat maar weten wanneer je komt!!
Girli, ook Linda James ken ik (nog) niet dus ik zal eens op zoek gaan.
Angela, daar komt niks van in! Als je naar de afdeling komt mag je ze niet aan de balie afgeven maar moet je ze persoonlijk komen brengen hahaha! *duiveltje*
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Toet vr 12 okt 2012 - 5:30

Hoelang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven Sjaan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Angela_1986 vr 12 okt 2012 - 5:45

Sjaantje schreef:Angela, daar komt niks van in! Als je naar de afdeling komt mag je ze niet aan de balie afgeven maar moet je ze persoonlijk komen brengen hahaha! *duiveltje*

Oh jee... Wat heb ik nu toch weer gezegd?! Wink

Maar, maak je er blij mee? Want dan leg ik ze apart i.p.v. dat ik ze in de oud papier-bak gooi.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  girli vr 12 okt 2012 - 6:10

Sjaantje schreef:Girli, ook Linda James ken ik (nog) niet dus ik zal eens op zoek gaan.
Ik zou wel zoeken op Erica James Wink Ik vond zussen voor altijd prachtig.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Sjaantje vr 12 okt 2012 - 8:43

Toet schreef:Hoelang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven Sjaan?
Nog niet bekend maar ik hoop dat ze me niet te snel naar huis sturen omdat ik toch een stuk méér hulpbehoevend ben dan!

Girli, oeps!

Angela, nou graag! Maar ben je echt in de buurt? Hoeft er geen extra moeite voor te doen, hoor! Oh en ik zat je maar te plagen maar dat wist je hopelijk wel Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Angela_1986 vr 12 okt 2012 - 8:47

Sjaan, ik ga je even een pm sturen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Angela_1986 za 13 okt 2012 - 7:37

Ik heb nog wat voor je bedacht... Leuke mannen kijken! :cheering: Ik heb er laatst daar wel een aantal gespot, was helemaal niet vervelend om even te moeten wachten Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Monte za 13 okt 2012 - 11:41

Sjaantje schreef:
Monte, Joan Harris ken ik niet maar zal eens kijken of ik wat van haar kan vinden. De apps die je noemt, daar zitten idd wel wat leuke bij!
Joan Harris is heel bekend om het boek chocolat(daar is ook een film van met johnny depp). En het boek stranddieven vind ik ook erg mooi. De rest van joan harris vind ik minder.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd* Empty Re: Things to do.... in het ziekenhuis *tips gevraagd*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum