Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kopen van BH's

+24
Tummy
SuperGrover
Blueschick
Slakje
_Cyn_
blondje1313
JustMeDaan
Phileine
Rouxxxe
RioolSpook
Siem
Marin
Mute_
Jeanette
Arwyn
silly-one
GreenGrass
strawberry
Mizz_S
Anouk87
Beachgirl
Caramba
madam
LaBird
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kopen van BH's Empty Kopen van BH's

Bericht  LaBird wo 10 okt 2012 - 9:17

Ja, als ik echt ergens een hekel aan heb, is het het kopen van bh's.
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook maar één fijne en die heb ik dan ook eigenlijk altijd aan...

Maar tegelijkertijd lijkt het me geweldig om mooie bh's te hebben, leuke setjes, etc. Alleen weet ik gewoon niet zo goed hoe.
Ben bang dat ik teveel betaal voor iets dat ik uiteindelijk toch niet aan doe. Wellicht dat jullie me tips kunnen geven!

Daarom wil ik graag van jullie het volgende weten:
Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh?
Laat je je maten wel eens op meten?
Bij welke winkel koop je bh's?
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt?
Nog tips?

Dank alvast :-)
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kopen van BH's Empty Re: Kopen van BH's

Bericht  madam wo 10 okt 2012 - 9:23

LaBird schreef:

Ik koop ze meestal tijdens de sale bij de H&M of Hunkemoler.
Bij de H&M rond de 5 euro en de Hunkemoller rond de 10 euro.
Ja, paar keer laten doen bij de Hunkemoler, maar het blijft het zelfde.
Meeste toch bij de H&M.
Ik heb er meer dan 30 Embarassed en draag ze allemaal op 5 na.
Nog tips?
Laat je maat opmeten en adviseren in de winkel.

madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Caramba wo 10 okt 2012 - 9:33

Ik geef rond de €30,- uit voor een goede BH.
Ik laat mijn maat altijd opmeten wanneer ik om nieuwe BH's ga, terwijl ik eigenlijk wel weet welke maat ik heb. Maar voordat ik nieuwe BH's pas, laat ik het dus altijd opmeten.
Mijn BH's koop ik altijd bij de hunkemoller.
Ik heb er 10 in de kast liggen, waarvan ik er 6 draag.
Nog tips?
Laat je goed informeren en je borsten eens in de zoveeltijd opmeten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Beachgirl wo 10 okt 2012 - 9:56

tussen de 20 en de 30 euro
Toevallig een tijdje geleden laten doen omdat ik veel afgevallen ben en mijn oude bh's veels te groot werden.
V&D, Wehkamp, Livera
Een stuk of 6 en ik draag ze allemaal
Nog tips?
Laat je maat opmeten en als je een fijne hebt gevonden van een bepaald merk, koop er dan meerdere. Bezuinig niet op een goede bh.

Heb zelf altijd bh's van Sapph, ze zijn niet goedkoop maar zitten bij mij echt perfect en blijven ook mooi in de was. (lubberen niet uit)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Anouk87 wo 10 okt 2012 - 10:07

Beachgirl_24 schreef:Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh?
tussen de 15 en 20 eur0
nee
meestal hunkemoller
iets van 6 en 3 daarvan zitten heel fijn
Nog tips?

Anouk87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 08-08-12

Bericht  Mizz_S wo 10 okt 2012 - 10:46

Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh? Ong 15-20 euro
Laat je je maten wel eens op meten? Nee nooit
Bij welke winkel koop je bh's? Hunkemoller, Hema, maar ook wel eens C&A, Zeeman of V&D
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt? Uhm ik schat ongeveer 12-15, en ik denk dat ik er ongeveer 8 echt draag, sommige vaker dan anderen. Er liggen ook nog een paar oude die op de nominatie staan om weggegooid te worden haha. En er liggen ook twee strapless beha's, die draag ik wel, maar maar heel soms als het nodig is.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 10:48

90% van de vrouwen draagt de verkeerde BH maat, waaronder ik ook tot 3 jaar geleden. Raad iedereen aan zijn BH maat elk jaar op te laten meten of in ieder geval eens in de zoveel tijd. Mijn kleding zit zoveel mooier met een goed passende BH en mijn tepels vallen er niet meer uit laughcry Ik droeg een 75B terwijl ik een 75C of soms D heb.

Gast
Gast

Bericht  strawberry wo 10 okt 2012 - 10:55

Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh? Gemiddeld rond de 70 euro
Laat je je maten wel eens op meten? Ja
Bij welke winkel koop je bh's? Bij een lingerie zaak
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt? 6(1 witte, 1 zwarte, 1 huidskleur, 1 strapless, 2 gekleurde setjes)
De witte, zwarte en huidkleur draag ik het meest.

Nog tips? Ik vind de bh's van Marie Jo echt heel erg mooi en fijn. Gemiddeld liggen ze rond de 70/80 euro maar ze zitten mooi en lekker. Ik vind persoonlijk dat je meer hebt aan 2 of 3 goede basisbh's die mooi en lekker zitten als aan een paar setjes van bijv de h&m. Persoonlijk vind ik het het geld waard. Ook zou ik eens goed je borsten op laten meten bij een lingerie zaak.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  GreenGrass wo 10 okt 2012 - 19:19

tussen 25 en 40 euro, laatste bh's kwamen ook in deze prijscategorie uit maar wel na 50% korting.
Ik weet zelf mijn maat, maar soms roep ik de verkoopster erbij om te kijken wat ze er van vind en of ze nog andere (passende) modellen heeft.
Livera (specifieke vestiging met goede/leuke service)
stuk of 10, waarvan een stuk of 3 nieuwe en veel oudere die ik nu niet zo snel meer draag
Nog tips?
Uitverkoop is soms fijn voor je portemonnee!

Ik pas trouwens zelf de Saph bh's niet, ze zitten voor geen meter. Wel jammer, want het is nu weer net iets anders dan de standaard bh. Afgelopen keer ben ik verliefd geworden op Triumph, ik paste gewoon elke bh van dat merk! Normaal heb ik best wel moeite en bij een lingeriezaak vallen blijven er vaak maar een paar modellen over die passen & leuk zijn (niet oud-oma model).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  silly-one wo 10 okt 2012 - 19:30

Meestal rond de 30 euro
Ik laat altijd een verkoopster meekijken of ze goed zitten. De winkel waar ik ze nu altijd haal, daar loopt personeel rond die bij binnenkomst de maat al ziet en dat klopt altijd.
Trimph
6, waarvan eigenlijk 2 te oud maar voor het geval van nood kan ik ze aantrekken. Dus ik draag er 4
Nog tips?
bezuinig niet op een goede BH. Ze hoeven niet heel duur te zijn, maar voor iets meer geld heb je wel een mooiere pasvorm vaak.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn wo 10 okt 2012 - 21:50

Ik heb er het budget niet voor, maar wil eigenlijk eens heel graag een echt goede BH. Hoor goede verhalen over bv Marie Jo, maar 70/80,- voor een BH vind ik toch wel heel duur..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LaBird wo 10 okt 2012 - 23:03

Arwyn schreef:Ik heb er het budget niet voor, maar wil eigenlijk eens heel graag een echt goede BH. Hoor goede verhalen over bv Marie Jo, maar 70/80,- voor een BH vind ik toch wel heel duur..

Nou dat heb ik dus ook, maar ik weet niet goed wat ik er wel aan uit wil geven.
Denk dat ik binnenkort toch maar eens richting hunkemoller ga, die hebben nu ook een sale. En dan kan ik daar bekijken of ik bh's uit de sale wil, of dat ik andere bh's mooier/fijner vind
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn wo 10 okt 2012 - 23:25

De Hunkemoller skip ik al altijd. De BH's die ze daar hebben, hebben voor mij echt niet voldoende steun. Als ik dan ga lopen, hupsen ze heen en weer alsof ik geen BH aan heb, haha.
Heb nu eigenlijk alleen BH's van TC Wow. Die bevallen wel goed moet ik zeggen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Jeanette wo 10 okt 2012 - 23:50

Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh? Gemiddeld 20 euro
Laat je je maten wel eens op meten? Ja
Bij welke winkel koop je bh's? Meestal bij New Yorker, omdat die het fijnste zitten
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt? Toevallig pas geteld, ik heb er 20 en draag ze allemaal
Nog tips? Laat je goed adviseren!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Mute_ wo 10 okt 2012 - 23:53

Ik ben gister toevallig de Hunkemuller ingelopen voor wat advies. Na zwangerschap en 8 maand bv had ik geen idee meer welke maat BH ik heb. Ik heb goed advies gehad. Uiteindelijk 2 setjes gekocht (BH + string) en was zo'n €65,- kwijt. Vond ik wel meevallen!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 23:55

Tussen de 12 en 50 euro

Ja, als ik in de Victoria's Secret ben altijd en heb onlangs in de Hunkemoller ook opgemeten.

H&M maar die heeft mijn juiste maat niet (ik heb 85C, eerst had ik 85D), dus tegenwoordig Victoria's Secret als ik in Amerika ben (dan sla ik goed in), en laatst voor 't eerst bij de Hunkemoller 3 voor de prijs van 2. Was een goede actie.

Ik heb denk ik wel 20 bh's. Maar ik heb besloten om intussen alleen nog maar echt kwalitatief goede te kopen, dus daarvan heb ik er intussen denk ik rond de 8. En die draag ik allemaal.

Nog tips?
Bedenk goed wat voor bh's je prettig vind in combinatie met je kleding. Ik vind kanten bh's heel mooi, maar die draag ik amper omdat je het dan zo goed door je shirtje heen ziet. Gladde bh's vind ik minder mooi, maar draag ik vaker want praktischer. Ik heb een aantal prachtige zwarte bh's, maar in de praktijk kan ik die alleen aan met donkere kleding. Dat soort dingen zijn handig.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  LaBird wo 10 okt 2012 - 23:55

Jeanette schreef:
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt? Toevallig pas geteld, ik heb er 20 en draag ze allemaal
20 bh's die je allemaal draagt?!?!?! Wauw, klinkt als een droom voor mij ;-)
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 23:56

Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan een bh? 20 - 50 euro
Laat je je maten wel eens op meten? Heb het laatst een keer laten doen en nu weet ik welke maat goed zit en hoe het hoort te zitten
Bij welke winkel koop je bh's? Online, meestal Triumph en Wonderbra
Hoeveel bh's heb je in de kast en hoeveel draag je er nou echt? Stuk of 10 waarvan er 3 echt favoriet zijn en die draag ik dus meestal
Nog tips? Ik zou je maat een keer laten opmeten en daarna is online bestellen heel fijn. Dan kun je thuis rustig passen en er even in rondlopen om te kijken of ie goed zit. In een pashokje kun je niet echt uitgebreid testen als je het moeilijk vindt om bh's te kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:17

Ik ben ook een drama met bh's kopen. (toevallig.. echt tegen mijn verwachting in heb ik er 2 bij H&M gekocht een maandje geleden).

Ik vind namelijk bijna alles teveel kant (lelijk onder kleding en kriebelig).. Of te saai (seamless bijv. echt 0% sexy).. Of ik vind het materiaal ansich lelijk.. De kleur.. Ik vind bijna alle bh's lelijk qua kleur en zo kom ik altijd weer bij zwart uit wat ik opzich geen probleem vind. De mooiste bh's zijn van lasvicious, myla, la perla en Stella McCartney maar dat is voor mij weer boven budget dus die wil ik alleen in de SALE kopen en dan is mijn maat bijna altijd weg.. Duss haha..

Gemiddeld weet ik niet.. Maar ik heb wel een maximale prijs van €70,-.. Laatst had ik er dus 2 die beide maar €12.95 waren!

De laatste keer is wel een flinke tijd geleden maar mijn omtrek meet ik zelf af en toe en die blijft altijd +/- 70.. De cup is bijna altijd C.. Soms koop ik wel eens een strakke 75B (zoals bij de H&M). Maar ik blijf erbij dat die wel snel rekken onder mijn borst wat ik dus niet erg fijn vind. Maar ik wil niet maar 1 bh hebben.

Bijna altijd online.. Bij ASOS of in de sale bij de merken die ik eerder noemde. Bij de hunkemoller of livera vind ik echt nooit iets.. Volgens mij heb ik daar zelfs nog nooit een bh van gehad :P

Ik heb er 5 en draag ze alle 5 smile .. Ik hoop ook echt alleen bh's die ik mooi vind en fijn vind zitten.. Ik heb trouwens wel 1 bustier.. die is echt voor de mooi/sexy maar die zit niet bij de 5.

Nog tips?
Kwaliteit gaat echt boven kwantiteit bij bh's!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:21

Dit is trouwens mijn lievelings bh I love you

Niet te saai, iets aparts, geen kant, mooi materiaal (zijde), mooie kleurafwijking met dat violet en een balconette model.. Die zitten bij mij gewoon het mooiste.

Kopen van BH's Image1xl

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 11 okt 2012 - 0:22

LaBird schreef:
Jeanette schreef:
20 bh's die je allemaal draagt?!?!?! Wauw, klinkt als een droom voor mij ;-)

Ja haha. Had er pas een hoop weg gegooid en veel nieuwe ingeslagen omdat mijn cup nu wat groter is. Kom ik van vakantie terug, bh's bij de natte handdoek gekomen, zitten er weerplekken in. Grrrrrr!! Baalde als een gek. Ben aan de gang gegaan met nagellak remover en nou is het er gewoon uit haha, godzijdank! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 1:07

LaBird schreef:
Arwyn schreef:Ik heb er het budget niet voor, maar wil eigenlijk eens heel graag een echt goede BH. Hoor goede verhalen over bv Marie Jo, maar 70/80,- voor een BH vind ik toch wel heel duur..

Nou dat heb ik dus ook, maar ik weet niet goed wat ik er wel aan uit wil geven.
Denk dat ik binnenkort toch maar eens richting hunkemoller ga, die hebben nu ook een sale. En dan kan ik daar bekijken of ik bh's uit de sale wil, of dat ik andere bh's mooier/fijner vind

Ik koop ze altijd in een lingeriezaak. Duur, maar zit zoveel beter. Laat me ook altijd door hen adviseren. Dan zit het ook veel beter. Ik dacht laatst eens een keer leuke goedkope bh's te kopen in dezelfde maat die ik altijd heb. Maar dat was echt 3x niks.

Dus ik geef liever geld uit aan 2 goede bh's, dan 10 goedkope die je figuur er niet beter op maken.

MarieJo heb ik nu aan, deze heb ik al gekocht voor ons trouwen, maar die zit echt zo fijn! Zelfs na al die jaren. (heb tussendoor natuurlijk wel een tijdje voedingsbh's gedragen, dus het is niet zo dat ik die al 6 jaar lang dagelijks draag Wink )

Chantelle is trouwens ook erg fijn, en iets goedkoper.

Gast
Gast

Bericht  LaBird do 11 okt 2012 - 1:24

Punk'd schreef:Dit is trouwens mijn lievelings bh I love you

Niet te saai, iets aparts, geen kant, mooi materiaal (zijde), mooie kleurafwijking met dat violet en een balconette model.. Die zitten bij mij gewoon het mooiste.
Deze is inderdaad erg mooi!!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Siem do 11 okt 2012 - 2:41

Ik ben groot fan van Marie Jo, het is inderdaad duur maar ik heb sindsdien geen/veel minder last van mijn nek en schouders. Het zit altijd mooi en de pasvorm blijft echt lange tijd. Doordat ik mijn maat weet, kan ik ze ook vaak wat goedkoper kopen. Er is nl een winkel waar ik ze online bestel die hebben dan de oude modellen in de sale en dan bestel ik er 2 online voor 90-100 dat scheelt toch weer wat.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 3:34

Billy schreef:Ik ben groot fan van Marie Jo, het is inderdaad duur maar ik heb sindsdien geen/veel minder last van mijn nek en schouders. Het zit altijd mooi en de pasvorm blijft echt lange tijd. Doordat ik mijn maat weet, kan ik ze ook vaak wat goedkoper kopen. Er is nl een winkel waar ik ze online bestel die hebben dan de oude modellen in de sale en dan bestel ik er 2 online voor 90-100 dat scheelt toch weer wat.

Linkje? Mag ook pm hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: