Wat zou jij kopen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zou jij kopen
Met een Douglas bon van 30 euro? Ik heb ook nog VVV bonnen van 40 euro. Ik wil graag de peeling van Philospohy, maar die verkopen ze alleen bij Ici paris. Dus ik zit nu te twijfelen of ik niet gewoon een lekker masker en een peeling van Clinique zal gaan halen, dan kan ik voor 70 euro aan bonnen inleveren bij Ici Paris. Wat zouden jullie kopen (bij Douglas)? Ik wil iig geen geurtje, heb nog 3 flesjes staan en ik gebruik geen andere geurtjes dan die.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Wat zou jij kopen
Ik heb laatst hier op het forum wat extra informatie opgedaan over die B&B creme. Misschien zou ik dat dan wel willen uitproberen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb voor 95 euro aan Ici Paris XL bonnen en ik lees dus even mee. Ik denk dat ik een nieuw luchtje ga kopen, van Chloe.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de douglas was ik losgegaan op MAC make up. Ze hebben nu bij sommige Douglassen een MAC corner.
Bij de ICI Paris waarschijnlijk op Dior. Ik heb net weer even lekker tutorials van Tanya Burr zitten kijken en zij gebruikte een hele mooie poeder van Dior. Of een foundation van Chanel.
Bij de ICI Paris waarschijnlijk op Dior. Ik heb net weer even lekker tutorials van Tanya Burr zitten kijken en zij gebruikte een hele mooie poeder van Dior. Of een foundation van Chanel.
Gast- Gast
Ik heb net een hele mooie foundation van Chanel, een oogschaduwpalette van guerlain en een wenkbrauw poeder+penseel van Anastasia gekocht.
Ik zou nog wel een naked 2 palette willen en een nieuwe eyeliner want die van mij is bijna op maar dat kan niet bij ici of Douglas' (urban decay dan). Dus als ik nu nog zoveel bonnen had dan of een nieuw parfum of een mooie eyeliner en gezichtsverzorging ofzo. Verder ben ik voorzien. Al is er altijd wel iets leuks te vinden.
Ik ken een meisje die bij de Douglas werkt en haar kerstpakket.. Niet normaal. Dat wil ik ook wel haha. 1500 euro aan make up, geuren en verzorging. (Winkelwaarde dan)
Ik zou nog wel een naked 2 palette willen en een nieuwe eyeliner want die van mij is bijna op maar dat kan niet bij ici of Douglas' (urban decay dan). Dus als ik nu nog zoveel bonnen had dan of een nieuw parfum of een mooie eyeliner en gezichtsverzorging ofzo. Verder ben ik voorzien. Al is er altijd wel iets leuks te vinden.
Ik ken een meisje die bij de Douglas werkt en haar kerstpakket.. Niet normaal. Dat wil ik ook wel haha. 1500 euro aan make up, geuren en verzorging. (Winkelwaarde dan)
Gast- Gast
Harrison: alleen al daarom zou ik bij de Douglas willen werken!!
Ik zat laatst met hetzelfde issue.. ik had 65 euro aan Douglas bonnen en wist niet wat ik wilde kopen. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een ontzettend mooi poeder van Chanel, een lipstick van Benefit en een ogenschaduw base. Er was die dag nog 20% op alle make up ook dus ik had geluk :-)
Ik zat laatst met hetzelfde issue.. ik had 65 euro aan Douglas bonnen en wist niet wat ik wilde kopen. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een ontzettend mooi poeder van Chanel, een lipstick van Benefit en een ogenschaduw base. Er was die dag nog 20% op alle make up ook dus ik had geluk :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ja die 20% was lekker!
Ik zou bijna bij de Douglas gaan werken om dat kerstpakket inderdaad haha! Echt joh, het bleef maar komen, potjes la mer, guerlain, 10 geuren, echt van alles.
Ik zou bijna bij de Douglas gaan werken om dat kerstpakket inderdaad haha! Echt joh, het bleef maar komen, potjes la mer, guerlain, 10 geuren, echt van alles.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wat te kopen in de USA?
» Kopen van BH's
» Wat te kopen?
» Wat zou jij kopen van...
» Wat zou jij kopen?
» Kopen van BH's
» Wat te kopen?
» Wat zou jij kopen van...
» Wat zou jij kopen?
Pagina 1 van 1