Welke auto hebben jullie?
+50
liesje
xxjojootjexx
M@niek
Flip Fluitketel
Amber-
Sanne
duckie
Linda
Aimee
mama-van-6
Sophiee
Papillio
Pandora
Jazzlyn
Happydobby
kwak
Bloem86
Mida4you
Steep
slaatje
nillis
Bruintje Beer
Floor
Miccie
SarahKey
Purpleflower
Filoria
vlinder-19
Jelin
Bluestar
Lies
Parisienne
_Lana_
Bloempjuh23
Jezzie
Vancity_girl
Thunder
Fiebje
Caroow
Flower_L
Mamsie
red rose
PapillonRose
mauwmauw
Star007
Annie24
koNijntje
Slakje
Annemie
Roos
54 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Welke auto hebben jullie?
VW golf 3. Hier past makkelijk een kinderwagen of buggy in.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een Toyota Yaris ( van 2001) Daar passen 2 kinderen en een maxi cosi mura in.
Gast- Gast
Wij kunnen vrijdag onze nieuwe (naja tweedehandse) auto ophalen. Een ford focus station.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een heel fijne fiets
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wii hebben sinds een maand of drie de nieuwe Opel zafira, geweldige auto!!
Gast- Gast
Mijn man rijdt in een station, ikzelf in een Honda Jazz, fijne compacte auto waar toch een heleboel in kan.
Gast- Gast
Wij rijden in een VW golf en een VW transporter
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Wij hebben een ford c-max sinds een paar weken. Ideaal! Vooral de ruimte en de hoge instap vind ik heerlijk.
_Lana_ schreef:koNijntje schreef:wij hebben 2 auto's, een station en een kleine.
de kleine wordt voornamelijk door mijn vriend gebruikt voor woon-werk verkeer.
de grote heb ik meestal mee naar het werk, ook als ik vrij ben vind ik het prettig om deze tot mijn beschikking te hebben omdat deze soepeler rijd en de buggy+kinderstoel er standaard in liggen.
we hebben overigens in beide auto's een autostoel.oh ja.. ik schaam me bijna voor de auto's die wij hebben (vriendlief vind dat belangrijk), maar ik zal het toch even noemen: we hebben een audi A4 avant (station) en een mini cooper s
Waarom zou je je daarvoor schamen??
Wij hebben een Audi A4 Avant station.
De kinderwagen past er prima in en we hoeven 'm gelukkig niet uit elkaar te halen.
Nu ligt dat trouwens ook wel aan de kinderwagen die we hebben, die kun je heel compact inklappen.
iedereen zegt altijd "zozo, dure auto's", blablabla... ik vind het zo heerlijk van de audi dat je alles achterin kunt gooien, niets passen en meten en hij rijd zooo fijn! uit welk bouwjaar is die van jullie, en welke kleur?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Snoepy87 schreef:Wij hebben een Toyota Yaris ( van 2001) Daar passen 2 kinderen en een maxi cosi mura in.
Wow hoe doe je dat haha..
Wij hebben ook een yaris uit 2001 en krijgen straks ons eerste kindje. We hebben de Joolz day en die past prima achterin (wel 1 band eraf halen, maar dat is een kliksysteem), maar het kindje en de reiswieg moeten op de achterbank.
Als ons kindje wat groter is kan hij met wandelwageninzet inklappen dus hebben we wel iets meer ruimte.
Uiteindelijk willen we wel een grotere auto, maar dat wordt even sparen
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ik had een toyota aygo en een maxicosi mura4. Nu heb ik een grotere auto en een buggy
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Een Ford Focus stationwagen en een Chervolet Kalos 5drs. In de Kalos past de Maxi cosi Mura in zijn geheel erin. Dat was een vereiste toen we voor een nieuwe 2e wagen gingen kijken.
In allebei hebben we autostoelen.
In allebei hebben we autostoelen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hebben Ford focus station en een opel corsa. Ik heb vaak de grote auto i.v.m T. Beide auto's hebben autostoelen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Miccie schreef:Snoepy87 schreef:Wij hebben een Toyota Yaris ( van 2001) Daar passen 2 kinderen en een maxi cosi mura in.
Wow hoe doe je dat haha..
Wij hebben ook een yaris uit 2001 en krijgen straks ons eerste kindje. We hebben de Joolz day en die past prima achterin (wel 1 band eraf halen, maar dat is een kliksysteem), maar het kindje en de reiswieg moeten op de achterbank.
Als ons kindje wat groter is kan hij met wandelwageninzet inklappen dus hebben we wel iets meer ruimte.
Uiteindelijk willen we wel een grotere auto, maar dat wordt even sparen
Puzzelen
Wij zijn ook op vakantie geweest met die auto zonder een aanhanger of dakkoffer, we hadden toen ook veel zooi mee. ( maar toen een buggy ipv kinderwagen)
Gast- Gast
Wij hebben vorige maand een tweedehands ford mondeo station aangeschaft. Heeft in de laadbak veel ruimte. Gaan er vanavond achter komen of de kinderwagen erin past, want dan gaan we m ophalen. Het zal wel heel raar moeten lopen, wil dat niet passen.
Ikzelf heb geen rijbewijs, dus zal voornamelijk met bus en fiets rijden.
Ikzelf heb geen rijbewijs, dus zal voornamelijk met bus en fiets rijden.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben deze auto, ik zou niet anders meer willen, echt ideaal alles past er met gemak in. Het is een volvo v70
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben deze auto: ( Fiat Punto )
Voorheen hadden we een Fiat Marea ( station ) maar die zoop zo ongelooflijk veel benzine, werd er niet goed van. Die hebben we ingeruild voor deze fiat punto. Hij is een stuk kleiner maar rijdt als een tierelier Buggy kan mooi achterin, er kunnen 2 kratten in voor de boodschappen.
Voorheen hadden we een Fiat Marea ( station ) maar die zoop zo ongelooflijk veel benzine, werd er niet goed van. Die hebben we ingeruild voor deze fiat punto. Hij is een stuk kleiner maar rijdt als een tierelier Buggy kan mooi achterin, er kunnen 2 kratten in voor de boodschappen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben een Citroen C5 station! Heerlijk ruim, geen gedoe met de kinderwagen. Eerder hadden we een peugeot 307, toen was 't altijd proppen!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
ik heb een golf 2 of 3 en mijn man heeft een kia rio.
begin nooit aan een rio als je kinderen hebt! wij moeten heel de kinderwagen demonteren, 4 wielen er af voordat hij in de kofferbak past en dat zit hij ook vol!
gelukkig over een kleine maand krijgen we een andere auto, mijn man mag er 1 uitkiezen van zijn werk dus wordt het een grotere. Een volvo of audi.
begin nooit aan een rio als je kinderen hebt! wij moeten heel de kinderwagen demonteren, 4 wielen er af voordat hij in de kofferbak past en dat zit hij ook vol!
gelukkig over een kleine maand krijgen we een andere auto, mijn man mag er 1 uitkiezen van zijn werk dus wordt het een grotere. Een volvo of audi.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Steep schreef:Wij hebben deze auto, ik zou niet anders meer willen, echt ideaal alles past er met gemak in. Het is een volvo v70
die hebben wij ook gehad!! wat een begravenisauto vond ik het! maar hij was echt ideaal! Wij hadden hem nog toen we gingen verhuizen, dat was zo handig!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben een honda civic 5 deurs. Alles past erin en je kan de achterbank wegvouwen (magic seats) waardoor er een flinke laadruimte ontstaat. Verder was voor ons een pit wel belangrijk en met 140 PK is hij lekker vlot.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Filoria schreef:Ik heb een heel fijne fiets
Haha maar jij woont dan ook in de stad. Ik kom zonder auto niet verder dan de ah.
En de busverbindingen zijn hier ook niet best....
Zaterdag gaan we bij een Punto Evo kijken. Ik ben benieuwd. Heb nogal wat eisen
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik heb een grote volkswagen passat. Mijn man rijdt een Honda, verder best bijzondere auto dus geen verdere details;) Hij heeft 3 deurs, wel heel groot.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Wij hebben een peugeot 407SW station, grote auto met een zee van ruimte! Ik wil nooit meer anders....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wij hebben een nieuwe Skoda Fabia Combi (station).
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?
» Wat voor auto hebben jullie?
» Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?
» n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
» wat hebben jullie in de auto liggen?
» Wat voor auto hebben jullie?
» Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?
» n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
» wat hebben jullie in de auto liggen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: