Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

+26
Pandora
Jazzlyn
Happydobby
Theezakje13
Thunder
Lejow
Tania
Viva
Floor
PapillonRose
SarahKey
Muppetje
Flower_L
Dora
bolus26
Roos
kwak
Darius
Annie24
koNijntje
maiadebij
Jasmine
Liadan
MamaDaan
Clapperdie
Printje
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Floor wo 10 okt 2012 - 9:01

Bij mij klopte het. Ik wist half maart dat ik zwanger was en had meteen een gevoel dat het een jongen was en welke datum hij zou komen. Dat heb ik in april ook tegen iedereen verkondigt maar niemand wou me geloven :P
Maar ik kreeg dus wel gelijk, een jongen en de datum die ik altijd al zei.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Viva wo 10 okt 2012 - 9:04

ik dacht dat ik voor kerst zou bevallen.
Ik ben 11jan bevallen, dus nee, hier klopte het niet :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Tania wo 10 okt 2012 - 9:11

Bij de eerste dacht ik dat ik te vroeg zou bevallen maar een dag had ik niet in m'n hoofd. Ik ben toen met 36 weken bevallen.
Bij de tweede dacht ik op 4 maart te bevallen. Het werd 5 maart om 2.30 dus ik zat wel in de buurt Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Lejow wo 10 okt 2012 - 9:19

Ehm.. nee laughcry
Ik had 22 april in mijn hoofd... Zat er maar een klein beetje naast :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Thunder wo 10 okt 2012 - 9:23

Nee, dat had ik niet.

Toen ik aan het bevallen was van de jongste was er een markt in het dorp waar mijn ouders wonen. Mijn moeder was daar met mijn zus. Ze zei toen ineens tegen mijn zus: M. is nu aan het bevallen van een jongen en ze gaan hem S. noemen! Niemand wist dat ik aan het bevallen was en al helemaal niet dat we een zoon zouden krijgen. Ze had gelijk smile .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 9:23

Hier klopte het ook niet. Ik dacht een week voor de uitgerekende datum te bevallen maar ik beviel een aantal dagen later.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Theezakje13 wo 10 okt 2012 - 10:58

Ik was 19_7 uitgeteld. Ik had steeds het gevoel dat ik 9-7 ging bevallen. Tien die dag gewoon voorbij ging was ik ervan overtuigd dat ik de 40 werken vol zou maken.
Stond even gek te kijken toen 13-7 mijn vliezen braken. De 14e is hij geboren.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Happydobby wo 10 okt 2012 - 20:49

Ik dacht een week overtijd te gaan maar op de uitgerekende datum begonnen de weeën, dat duurde zolang dat hij de volgende dag geboren werd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Jazzlyn wo 10 okt 2012 - 20:55

Niet bevaldatum, wel het termijn! Ik zei al geruime tijd tegen man en ouders deze baby komt eerder! Ik denk een week of 2 a2,5 eerder. Niemand dacht dat het zo zou zijn, want het ging beter als bij de eerste. Maar nee, ik kreeg gelijk. 2 weken en 3 dagen eerder kwam hij Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Pandora wo 10 okt 2012 - 21:22

Ik krijg volgende week een geplande ks dus of mijn gevoel klopt of niet zullen we nooit achterkomen, maar ik heb bij deze baby het gevoel dat ik, net als bij F., overtijd zou gaan lopen.....
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat mijn lichaam faalt en niet uit zichzelf kan bevallen. Ik ben vorige keer met 41+2 ingeleid ivm zw. vergiftiging en F. is toen met 41+3 geboren.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  _Jet wo 10 okt 2012 - 23:33

Ik had geen idee. Ik hoopte toch niet langer dan 40 weken, want mijn buik hing ergens op mijn knieën. Uiteindelijk is S met precies 41 weken geworden (in laten leiden).
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Steep wo 10 okt 2012 - 23:53

Mijn schoonmoeder en schoonzus hadden gelijk zij zeiden 22-07-2011 ook heb ik op iemand laten pendelen en daaruit kwam ook 22-07-2011 (zonder dat ik daarover had gesproken, ken die persoon niet). Mijn uitgerekende datum was 27-07-2011.

Edit: Zelf had ik het idee dat ik voor de 40 weken en na de 39 weken zou bevallen, dat is dus gelukt 39,2.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:11

Ik had het idee dat J. rond 17-1-2011 geboren zou worden. Was 13 januari uitgerekend. Maar ben ingeleid op 27-12-2011 en toen is hij ook geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Sophiee do 11 okt 2012 - 0:32

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik overtijd zou lopen. Wel 2 weken denk ik.. Maar ik ben uiteindelijk ingeleid met 39 weken, dus ik zal het nooit weten! Wel bleek tijdens het inleiden dat de boel nog potdicht zat, het had best gekund!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 1:54

Bij de 1e had ik zo'n voorgevoel dat ik eerder zou bevallen, en werd dus ingeleid met 37+4. Een dag voor mijn moeder haar verjaardag is ze geboren terwijl ik altijd heb gezegd dat word tegelijk met mn moeder ;-)

En nu wederom ook weer een mooie dag in get verschiet waarbij ik al de hele zwangerschap heb gezegd het word er voor of op die dag zelf .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Viva do 11 okt 2012 - 2:06

Maar dat is toch ook wel lastig als ze op dezelfde dag als je zus jarig is, anniej?
Of vind je zus het wel/ook leuk?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 2:38

Viva schreef:Maar dat is toch ook wel lastig als ze op dezelfde dag als je zus jarig is, anniej?
Of vind je zus het wel/ook leuk?

Haha stiekem wel ja!

Maar of het die dag ook gaat worden?!


Laatst aangepast door Anniej_S op do 11 okt 2012 - 6:04; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  LDJ do 11 okt 2012 - 6:00

Ik heb werkelijk echt geen flauw idee of gevoel wanneer het hier zal gaan gebeuren.
We wachten gewoon af.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:47

Niet qua bevaldatum maar had wel het idee de hele zwangerschap dat ik eerder zou gaan bevallen. Uiteindelijk is hij ook precies een week voor de uitgerekende datum geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum