Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips babyshower/babycadeau?

+2
Pompoen
Mute_
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:26

Mijn vriendin bevalt in december en samen met haar zusje organiseer ik aanstaande zaterdag een babyshower, ze weet van helemaal niks.

Nu gaat het meer om het samenzijn, zij is in juli jarig en eigenlijk zijn nooit al haar vriendinnen tegelijk aanwezig. Een woont in Parijs, zij redt het helaas niet, en een andere vriendin vond het te duur, dus nu zijn we met zijn zessen.
Er is afgesproken om 17 euro p.p. te betalen, 5 euro voor het cadeautje en 12 euro voor de boodschappen. Het geld dat we eventueel over houden van de boodschappen stort ik weer terug.

Ik heb het expres low budget gehouden, het gaat meer om het idee en wil mensen niet op kosten jagen, straks als ze bevallen is kopen ze waarschijnlijk ook opnieuw een cadeautje voor haar. Eerst wilde ik een rieten mandje met cellofaan eromheen maken met Zwitsal producten erin, maar zag laatst dat ze al een hoop heeft. Wat is een leuk cadeau om te kopen voor haar, van max 25 euro? (eentje doet niet mee met het cadeau, zij maakt een luiertaart)

We zijn niet zo van de spelletjes, we gaan de tafel leuk dekken met babysuikers die je bij de Jamin kunt halen, een taart, wijn of prosecco, hapjes, enz. En ik heb gevraagd of iedereen 1 babyfoto mee wil nemen, zodat ze kan raden wie het is. Ze is niet zo van de luiers met mosterd, een touwtje voor de omvang van de buik, enz. Iemand nog leuke tips? Misschien een film kijken bijvoorbeeld 'What to expect when you're expecting'?

Iemand leuke tips? Dus voor een cadeautje van 25 euro, en leuke niet al te kinderachtige spelletjes.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:29

Wat klinkt het leuk zeg, jullie insteek smile.

Mijn babyshower was een beetje hetzelfde. Geen rare spelletjes met buik meten en vieze luiers ruiken, maar gewoon gezellig samen zijn met zijn allen. Voor mij was het ook een grote verrassing, had het nooit verwacht. Cadeautjes vind ik wel lastig. Wat heeft ze al? En wat vindt ze leuk? Wat ik erg leuk vond om te krijgen waren mooie voorleesboeken. Daar kan je m.i. nooit genoeg van hebben. Maar daar moet jouw vriendin wel van houden.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Pompoen di 9 okt 2012 - 8:30

Wij hebben toen bij de babyshower van een vriendin allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat. Gewoon van zulke dingetjes en dan overal een tekstje bij.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:32

тыквашка schreef:Wij hebben toen allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!

Dat vond ik dan weer helemaal niet erg. Juist gezellig dat zij allemaal een borreltje dronken! Voor mij was het spa-rood met karvan cevitam maar ik prooste lekker mee hoor Tips babyshower/babycadeau? 561177 .
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:34

тыквашка schreef:Wij hebben toen bij de babyshower van een vriendin allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat. Gewoon van zulke dingetjes en dan overal een tekstje bij.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!

Dat van de alcohol had ik nog helemaal niet zo bekeken! Ik zal het eens aan haar zus vragen, maar ik verwacht niet echt dat ze het heel erg zou vinden, zo is ze niet echt, denk ik. We gaan zeker niet tipsy worden met zijn allen, maar gewoon 1 glas en voor haar kan ik eventueel Jip&Janneke met bubbels mee nemen. We willen het een beetje classy houden, vandaar die prosecco. Maar zal het haar zus even vragen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:35

Mute_ schreef:
тыквашка schreef:Wij hebben toen allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!

Dat vond ik dan weer helemaal niet erg. Juist gezellig dat zij allemaal een borreltje dronken! Voor mij was het spa-rood met karvan cevitam maar ik prooste lekker mee hoor Tips babyshower/babycadeau? 561177 .

Oh dat is ook wel een geinig idee, lijkt het net champie qua kleurtje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:35

Voorleesboeken vind ik ook leuk. Weten ze wat het wordt? Dan is misschien een kado voor later ook leuk? Voor een meisje bijv een poppenwagen en voor een jongetje een houtentrein baan? Misschien is een mooie wikkeldoek ook wat, zo'n wrapper maar volgens mij zijn die ook duurder.

Bij de babyshowers die ik heb gehad, niet voor mezelf maar voor andere vriendinnen zeg maar, kochten we ook zelf een kado'tje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Pompoen di 9 okt 2012 - 8:36

Carrie schreef:
тыквашка schreef:Wij hebben toen bij de babyshower van een vriendin allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat. Gewoon van zulke dingetjes en dan overal een tekstje bij.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!

Dat van de alcohol had ik nog helemaal niet zo bekeken! Ik zal het eens aan haar zus vragen, maar ik verwacht niet echt dat ze het heel erg zou vinden, zo is ze niet echt, denk ik. We gaan zeker niet tipsy worden met zijn allen, maar gewoon 1 glas en voor haar kan ik eventueel Jip&Janneke met bubbels mee nemen. We willen het een beetje classy houden, vandaar die prosecco. Maar zal het haar zus even vragen smile

Ja maar juist als je dat normaal heel leuk vind is het wel jammer op zoiets als een babyshower die speciaal voor jou georganiseerd word en die om jouw zwanger zijn draait er prosecco word gedronken. Ik snap de insteek wel, heeft met de sfeer te maken die je beoogt voor het feestje. Maar ik zou het in dit geval proberen toch op een alcoholvrije manier te doen. Bijvoorbeeld met z'n allen aan de Jip en Jannekechampagne!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:37

Mute_ schreef:Wat klinkt het leuk zeg, jullie insteek smile.

Mijn babyshower was een beetje hetzelfde. Geen rare spelletjes met buik meten en vieze luiers ruiken, maar gewoon gezellig samen zijn met zijn allen. Voor mij was het ook een grote verrassing, had het nooit verwacht. Cadeautjes vind ik wel lastig. Wat heeft ze al? En wat vindt ze leuk? Wat ik erg leuk vond om te krijgen waren mooie voorleesboeken. Daar kan je m.i. nooit genoeg van hebben. Maar daar moet jouw vriendin wel van houden.

Wat leuk dat het voor jou ook echt een verrassing was smile Ik heb geen idee wat ze al heeft! Haar kennende, veel Very Happy Ben voor het laatst in augustus bij haar thuis geweest, veel te lang geleden eigenlijk. Volgende week hebben we een date om uit eten te gaan, maar goed dan is de babyshower al geweest. Ook dat kan ik even aan haar zus vragen. Het is wel echt een meisje-meisje mijn vriendin dus denk dat ze dat voor haar dochter ook wel zal zijn (ze krijgt een meisje) Een mooi voorlees boek kan best leuk zijn, een mooi dik sprookjesboek voor later, of misschien zijn die er ook voor iets jongere kinderen, en als dan iedereen er wat in schrijft! Komt zo ineens in me op hoor, haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:38

тыквашка schreef:
Carrie schreef:
тыквашка schreef:Wij hebben toen bij de babyshower van een vriendin allemaal zelf een cadeautje gekocht, dat was leuk want daardoor kreeg ze vanalles en nog wat. Ik zelf had een mammavoorbereidingspakket gemaakt met zoogcompressen (haha zei wist niet eens dat die dingen bestonden) en borstencreme en buikenzalf of weet ik veel wat. Gewoon van zulke dingetjes en dan overal een tekstje bij.

Valt me trouwens op dat jullie wijn of prosecco gaan serveren, persoonlijk vind ik dat een beetje raar op een babyshower omdat de aanstaande moeder waarschijnlijk (hoop ik) geen alcohol drinkt. Ik zou dat persoonlijk een beetje een domper vinden dat ik daar dan niet aan mee kan doen!

Dat van de alcohol had ik nog helemaal niet zo bekeken! Ik zal het eens aan haar zus vragen, maar ik verwacht niet echt dat ze het heel erg zou vinden, zo is ze niet echt, denk ik. We gaan zeker niet tipsy worden met zijn allen, maar gewoon 1 glas en voor haar kan ik eventueel Jip&Janneke met bubbels mee nemen. We willen het een beetje classy houden, vandaar die prosecco. Maar zal het haar zus even vragen smile


Ja maar juist als je dat normaal heel leuk vind is het wel jammer op zoiets als een babyshower die speciaal voor jou georganiseerd word en die om jouw zwanger zijn draait er prosecco word gedronken. Ik snap de insteek wel, heeft met de sfeer te maken die je beoogt voor het feestje. Maar ik zou het in dit geval proberen toch op een alcoholvrije manier te doen. Bijvoorbeeld met z'n allen aan de Jip en Jannekechampagne!

Ach dat ene glas kan ze vast wel tegen, ze is de moeilijkste niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:41

Carrie schreef:
Mute_ schreef:Wat klinkt het leuk zeg, jullie insteek Tips babyshower/babycadeau? 561177.

Mijn babyshower was een beetje hetzelfde. Geen rare spelletjes met buik meten en vieze luiers ruiken, maar gewoon gezellig samen zijn met zijn allen. Voor mij was het ook een grote verrassing, had het nooit verwacht. Cadeautjes vind ik wel lastig. Wat heeft ze al? En wat vindt ze leuk? Wat ik erg leuk vond om te krijgen waren mooie voorleesboeken. Daar kan je m.i. nooit genoeg van hebben. Maar daar moet jouw vriendin wel van houden.

Wat leuk dat het voor jou ook echt een verrassing was Tips babyshower/babycadeau? 561177 Ik heb geen idee wat ze al heeft! Haar kennende, veel Very Happy Ben voor het laatst in augustus bij haar thuis geweest, veel te lang geleden eigenlijk. Volgende week hebben we een date om uit eten te gaan, maar goed dan is de babyshower al geweest. Ook dat kan ik even aan haar zus vragen. Het is wel echt een meisje-meisje mijn vriendin dus denk dat ze dat voor haar dochter ook wel zal zijn (ze krijgt een meisje) Een mooi voorlees boek kan best leuk zijn, een mooi dik sprookjesboek voor later, of misschien zijn die er ook voor iets jongere kinderen, en als dan iedereen er wat in schrijft! Komt zo ineens in me op hoor, haha

Ja, ik was echt bíjna emotioneel (bijna hoor;) ). Vond het zo lief dat iedereen daar zat. Gewoon omdat ik zwanger was. En voorlezen kan al heel snel hé! Ik lees al heel lang voor uit sprookjes van Grimm. Voorin de kaft van alles zetten vind ik een erg leuk idee!

Daarnaast had ik ook mooie spullen gekregen van Snooze-baby. Dat vond ik erg leuk, omdat ik het zelf te duur vond om van alles van te kopen. En Bam-Bam heeft ook hele leuke, mooie dingen. Vooral als ze al de basisdingen in huis heeft, is het wel heel leuk om iets te krijgen wat net mooier/aparter is.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Pompoen di 9 okt 2012 - 8:43

Ik geef het allemaal maar aan omdat ik het niet de juiste gelegenheid vind voor prosecco. Ik zelf zou er ook niet moeilijk over doen, ik taal op zich niet naar alcohol, maar ik zou het stiekem wel een beetje jammer/raar vinden. Hoe zij in elkaar zit weet ik niet natuurlijk, maar daarom vertel ik hoe ik me er over zou voelen zeg maar. En verder gaat het gewoon om het leuke idee toch?! Gewoon het feit dat er iets georganiseerd word is geweldig dus dan is zo'n klein detail wellicht helemaal niet zo belangrijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:46

тыквашка schreef:Ik geef het allemaal maar aan omdat ik het niet de juiste gelegenheid vind voor prosecco. Ik zelf zou er ook niet moeilijk over doen, ik taal op zich niet naar alcohol, maar ik zou het stiekem wel een beetje jammer/raar vinden. Hoe zij in elkaar zit weet ik niet natuurlijk, maar daarom vertel ik hoe ik me er over zou voelen zeg maar. En verder gaat het gewoon om het leuke idee toch?! Gewoon het feit dat er iets georganiseerd word is geweldig dus dan is zo'n klein detail wellicht helemaal niet zo belangrijk!

Dat denk ik ook hoor. Moet zeggen dat ik het ook wel heel vreemd zou vinden als een zwangere moeilijk zou doen om een glaasje prosecco als een huis vol zit met mensen en cadeau's voor haar babyshower.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  bolus26 di 9 okt 2012 - 8:48

Ik zou een mooi boek.doen(waar iedereen wat in schrijft)lijkt me super om te krijgen!

Verder had ik (toen ik een babyshower organiseerde) voor iedeteen een foto van de as vader en moeder uitgeprint en een "werkblad" wasr iedereen op een babyhoofdje kon plakken op wie het kindje zou lijken (dus ogen van mama,neus van papa uitknippen) was grappig.

Ook had ik gekleurde kleine cirkels waarop iedeteen een wensje schreef.deze heb ik als ballonnen opgeplakt en schilderijtje van gemaakt. Werd dus een klein meisje met bos ballonwensen. Op pint er est vind je hier voorbeeldje van.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:50

тыквашка schreef:Ik geef het allemaal maar aan omdat ik het niet de juiste gelegenheid vind voor prosecco. Ik zelf zou er ook niet moeilijk over doen, ik taal op zich niet naar alcohol, maar ik zou het stiekem wel een beetje jammer/raar vinden. Hoe zij in elkaar zit weet ik niet natuurlijk, maar daarom vertel ik hoe ik me er over zou voelen zeg maar. En verder gaat het gewoon om het leuke idee toch?! Gewoon het feit dat er iets georganiseerd word is geweldig dus dan is zo'n klein detail wellicht helemaal niet zo belangrijk!

Het is goed dat je het zegt hoor, maar 3 keer is wel genoeg en heel duidelijk smile Nogmaals ik vraag het haar zus en denk niet dat mijn vriendin 1 glaasje prosecco erg vindt. Zij is een heel ander type dan jij, daar doet zij niet echt moeilijk over schat ik zo in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mamsie di 9 okt 2012 - 8:53

Misschien een mooi zilvere bestek setje. Of een bestelcetje van trebimbi. Misschien een zilvere spaarpot.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:53

studiebol schreef:Voorleesboeken vind ik ook leuk. Weten ze wat het wordt? Dan is misschien een kado voor later ook leuk? Voor een meisje bijv een poppenwagen en voor een jongetje een houtentrein baan? Misschien is een mooie wikkeldoek ook wat, zo'n wrapper maar volgens mij zijn die ook duurder.

Bij de babyshowers die ik heb gehad, niet voor mezelf maar voor andere vriendinnen zeg maar, kochten we ook zelf een kado'tje.

En wat wat het budget voor het cadeautje? Was dat ook een kleinigheidje van rond de 5 euro? Ik dacht dat het leuker was misschien om en iets duurder cadeautje te kopen ipv losse cadeautjes. Het wordt een meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:55

Mamsie schreef:Misschien een mooi zilvere bestek setje. Of een bestelcetje van trebimbi. Misschien een zilvere spaarpot.

Wat is een bestelcetje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 8:57

bolus26 schreef:Ik zou een mooi boek.doen(waar iedereen wat in schrijft)lijkt me super om te krijgen!

Verder had ik (toen ik een babyshower organiseerde) voor iedeteen een foto van de as vader en moeder uitgeprint en een "werkblad" wasr iedereen op een babyhoofdje kon plakken op wie het kindje zou lijken (dus ogen van mama,neus van papa uitknippen) was grappig.

Ook had ik gekleurde kleine cirkels waarop iedeteen een wensje schreef.deze heb ik als ballonnen opgeplakt en schilderijtje van gemaakt. Werd dus een klein meisje met bos ballonwensen. Op pint er est vind je hier voorbeeldje van.

Haha ik las een foto van de as van de vader en de moeder! smile Misschien is het leuk als ik sowieso een klein schriftje mee neem met een harde kaft waar iedereen iets liefs in kan schrijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:57

Carrie schreef:
studiebol schreef:Voorleesboeken vind ik ook leuk. Weten ze wat het wordt? Dan is misschien een kado voor later ook leuk? Voor een meisje bijv een poppenwagen en voor een jongetje een houtentrein baan? Misschien is een mooie wikkeldoek ook wat, zo'n wrapper maar volgens mij zijn die ook duurder.

Bij de babyshowers die ik heb gehad, niet voor mezelf maar voor andere vriendinnen zeg maar, kochten we ook zelf een kado'tje.

En wat wat het budget voor het cadeautje? Was dat ook een kleinigheidje van rond de 5 euro? Ik dacht dat het leuker was misschien om en iets duurder cadeautje te kopen ipv losse cadeautjes. Het wordt een meisje.

Er zijn nooit budgetten afgesproken eigenlijk, iedereen kon gewoon zelf een aardigheidje meenemen, voor de zwangere of voor de baby wat ieder voor zich leuk vond.

Ik vind een groot kado ook leuk hoor, maar dan zou je eigenlijk een beetje moeten weten wat ze wil hebben. Kan je haar niet gewoon is peilen wat ze straks van jou zou willen hebben als de baby er is misschien kan je daar wat mee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:03

studiebol schreef:
Carrie schreef:
studiebol schreef:Voorleesboeken vind ik ook leuk. Weten ze wat het wordt? Dan is misschien een kado voor later ook leuk? Voor een meisje bijv een poppenwagen en voor een jongetje een houtentrein baan? Misschien is een mooie wikkeldoek ook wat, zo'n wrapper maar volgens mij zijn die ook duurder.

Bij de babyshowers die ik heb gehad, niet voor mezelf maar voor andere vriendinnen zeg maar, kochten we ook zelf een kado'tje.

En wat wat het budget voor het cadeautje? Was dat ook een kleinigheidje van rond de 5 euro? Ik dacht dat het leuker was misschien om en iets duurder cadeautje te kopen ipv losse cadeautjes. Het wordt een meisje.

Er zijn nooit budgetten afgesproken eigenlijk, iedereen kon gewoon zelf een aardigheidje meenemen, voor de zwangere of voor de baby wat ieder voor zich leuk vond.

Ik vind een groot kado ook leuk hoor, maar dan zou je eigenlijk een beetje moeten weten wat ze wil hebben. Kan je haar niet gewoon is peilen wat ze straks van jou zou willen hebben als de baby er is misschien kan je daar wat mee.

Ik weet al wat ik voor haar ga kopen, het is iets persoonlijks, iets wat ze jaaaren geleden tegen me heeft gezegd en heb dat altijd onthouden. Zij is het denk ik al vergeten, maar als ik het geef weet ik zeker dat ze het weer weet. Om het even makkelijker te maken haha! Kan dat haar niet vagen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Mamsie di 9 okt 2012 - 9:03

Carrie schreef:
Mamsie schreef:Misschien een mooi zilvere bestek setje. Of een bestelcetje van trebimbi. Misschien een zilvere spaarpot.

Wat is een bestelcetje?

Whahha ik bedoelde ook bestek setje. Die van trebimbi zijn erg leuk en ze eten er hier al jaren mee.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:05

Mamsie schreef:
Carrie schreef:
Mamsie schreef:Misschien een mooi zilvere bestek setje. Of een bestelcetje van trebimbi. Misschien een zilvere spaarpot.

Wat is een bestelcetje?

Whahha ik bedoelde ook bestek setje. Die van trebimbi zijn erg leuk en ze eten er hier al jaren mee.

Ohh haha! Ik dacht is vast ook een babyachtig iets, heb er geen verstand van Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 18:38

Carrie schreef:
Mamsie schreef:
Carrie schreef:
Mamsie schreef:Misschien een mooi zilvere bestek setje. Of een bestelcetje van trebimbi. Misschien een zilvere spaarpot.

Wat is een bestelcetje?

Whahha ik bedoelde ook bestek setje. Die van trebimbi zijn erg leuk en ze eten er hier al jaren mee.

Ohh haha! Ik dacht is vast ook een babyachtig iets, heb er geen verstand van Very Happy
:cheering: Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 6:01

De babyshower was gister en het was hartstikke leuk! Haar vriend heeft haar om 13u mee uit huis genomen. Ze was ontzettend aan het mopperen, ze wilde winkelen in Hilversum, maar haar vriend deed alsof hij daar geen zin in had. Hij wilde alleen maar naar het winkelcentrum van waar wij wonen. Vond ze niks aan haha, de deed heel onaardig en mopperig tegen hem, ze had niet helemaal haar humeur Very Happy Toen om 13:50 zei hij 'ik heb er geen zin meer in, we gaan naar huis' waardoor ze helemáál chagrijnig was. Alles voor het goede doel. Ze wist dus echt van niks en was helemaal verbaasd toen ze binnen kwam en wij daar allemaal waren.

We hadden overal roze ballonnen opgehangen, de tafel gedekt met 3 roze tafellopers, roze champagne glazen met een aarbei onderin, een taart met 'Papa en Mama', roze bordjes, roze koekjes, alles roze, een roze explosie smile We hebben allemaal meerdere glaasjes prosecco gedronken en dat vond ze totaal niet erg. Het cadeau was 2 rompertjes, een roze bungel, de aller schattigste regenlaarsjes en sokjes met rammelaartjes eraan. Een vriendin heeft een luiertaart gemaakt die ze van haar vriendin en mij heeft gekregen. Iemand anders had nog schoentjes met glitters voor haar gekocht. Ook is er een roze boekje rond gegaan waar iedereen iets in kon schrijven. Daarna heeft ze de babykamer laten zien en de pretecho. Ook hebben we de film 'What to expect when you're expecting' gekeken.

Toen het klaar was hebben zus en ik alles opgeruimd en zijn we rond 17.45 naar huis gegaan. Kreeg nog een heel lieve whatsap van haar 'Lieve Carrie nogmaals bedankt voor deze geweldige verrassing, ik vind het heel bijzonder dat je dit voor me hebt gedaan. Hvj x' een geslaagde middag dus!

Bedank voor de tips en het meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips babyshower/babycadeau? Empty Re: Tips babyshower/babycadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum