cake pop maker action
+6
myloon
Femmem
kwak
Ella
SarahKey
love
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: cake pop maker action
En het voordeel is ook nog dat er dan om het stokje heen al chocolade zit, maar op het stokje zelf niet. Als je dan de cakepop in de chocolade doopt, hoef je dus niet helemaal door tot het einde (waar het het stokje begint). Zo is je cakepop helemaal bedekt met chocolade én het stokje is mooi schoon. Geeft weer een iets mooier resultaat .
Gast- Gast
Ik heb drie ladingen cakepops gebakken vandaag er is er alleen één van mislukt
Ik had nog biscuitmix staan, die heb ik gemaakt maar moest zelf de verhoudingen een beetje zoeken want ik wilde maar 'n deel van de mix gebruiken. Lekker eigenwijs heb ik dat op gevoel gedaan en dat was dus niet zo'n goed idee haha! Ze smaakte op zich wel redelijk (natuuuurlijk even geproefd ), iets te droog alleen en ze waren wel hoog geworden maar ook een beetje hol van binnen... Dus die heb ik weg gedaan en morgen maak ik nog even 'n lading.
Eerste kerstdag wil ik ze gaan versieren en tweede kerstdag serveren. Dat kan toch wel denk ik? Als ik ze luchtdicht verpak.
En zouden ze ook versierd (met chocolade/smeltsnoep/suikerstrooisels) in de vriezer kunnen?
Ik had nog biscuitmix staan, die heb ik gemaakt maar moest zelf de verhoudingen een beetje zoeken want ik wilde maar 'n deel van de mix gebruiken. Lekker eigenwijs heb ik dat op gevoel gedaan en dat was dus niet zo'n goed idee haha! Ze smaakte op zich wel redelijk (natuuuurlijk even geproefd ), iets te droog alleen en ze waren wel hoog geworden maar ook een beetje hol van binnen... Dus die heb ik weg gedaan en morgen maak ik nog even 'n lading.
Eerste kerstdag wil ik ze gaan versieren en tweede kerstdag serveren. Dat kan toch wel denk ik? Als ik ze luchtdicht verpak.
En zouden ze ook versierd (met chocolade/smeltsnoep/suikerstrooisels) in de vriezer kunnen?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Twijel twijfel twijfel
Wel kopen.. niet kopen.. weelll kopen.. niet kopen?
Mijn vriend denkt dat die van de action een onding is en dat ik beter voor een inventum kan gaan
Ik heb zo iets, een maker is een maker haha
Plus dat het de helft in prijs scheelt..
Wel kopen.. niet kopen.. weelll kopen.. niet kopen?
Mijn vriend denkt dat die van de action een onding is en dat ik beter voor een inventum kan gaan
Ik heb zo iets, een maker is een maker haha
Plus dat het de helft in prijs scheelt..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jij twijfelt echt over alles he Lejow? Gewoon kopen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb hem vandaag ook weer gebruikt, hij werkt echt wel prima hoor!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Ja Raindrop.. het is echt drama soms Geen handige eigenschap..
(nog even iets om te lachen... Vanmiddag was ik bij de action en ik dacht dat ik ze zag staan, dus ik pakte een doos van de stapel, bleek het de cupcakemaker te zijn.
Wil ik kijken of de andere ook cupcakemakers zijn, begint die hele (hooooge) stapel (op de bovenste plank) te wankelen, en klettert zo om naar achter. VOL op/over het schap met alle kopjes..
Ik hoefde gelukkig niets te betalen ofzo, maar wie bedenkt dan ook om wankele dozen ZO hoog op te stapelen TEGEN het schap van de kopjes aan )
(nog even iets om te lachen... Vanmiddag was ik bij de action en ik dacht dat ik ze zag staan, dus ik pakte een doos van de stapel, bleek het de cupcakemaker te zijn.
Wil ik kijken of de andere ook cupcakemakers zijn, begint die hele (hooooge) stapel (op de bovenste plank) te wankelen, en klettert zo om naar achter. VOL op/over het schap met alle kopjes..
Ik hoefde gelukkig niets te betalen ofzo, maar wie bedenkt dan ook om wankele dozen ZO hoog op te stapelen TEGEN het schap van de kopjes aan )
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja Raindrop.. het is echt drama soms Geen handige eigenschap..
Dat is inderdaad niet zo héél erg slim, om zo'n stapel dicht bij de kopjes te zetten
Ben je er al uit, welke je gaat nemen?
Ik heb zo'n siliconen bakvorm, vond het zeker niet tegenvallen!
Die van de action, voor 12 euro kan ik me er geen bult aan vallen (wel een hoop kopjes )
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Die van de action, voor 12 euro kan ik me er geen bult aan vallen (wel een hoop kopjes )
En ja, werkt na 'n keer of 10 ofzo niet goed meer dan is het nog geen ramp!
Ik wil vandaag dus nog een lading cakepops gaan bakken maar dan moet ik nog naar de winkel voor cakemix...
Lejow schreef:Ja Raindrop.. het is echt drama soms Geen handige eigenschap..
Ik herken het wel hoor (van het twijfelen dan, niet van de kopjes ).
Wel heel dom dat ze die wankele dozen zo hoog opgestapeld hebben tegen het schap van de kopjes aan
Gelukkig dat je niets hoefde te betalen, hopelijk heeft de winkel die dozen (of de kopjes) nu verplaatst Of de stapel minder hoog gemaakt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
En het erge is nog, het gebeurd niet 1 keer.. nee tig keer!
Ik kan hetzelfde riedeltje over en over doen. Naar de winkel, iets in mn handen hebben, twijfelen, uiteindelijk terughangen, thuis komen en spijt krijgen, later terug gaan om vervolgens weer te gaan twijfelen
Ik kan hetzelfde riedeltje over en over doen. Naar de winkel, iets in mn handen hebben, twijfelen, uiteindelijk terughangen, thuis komen en spijt krijgen, later terug gaan om vervolgens weer te gaan twijfelen
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: