Smoothie maker
+4
Mermaid
iloverose
Thunder
Pannetoet
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Smoothie maker
Heeft iemand hier een smoothie maker? Ik eet te weinig groente en fruit en wil daarom groene smoothies gaan maken. Ik heb weleens een blender gehad maar die ging heel snel kapot.
Nu zag ik die rode smoothie maker van tv, alleen zie ik niet veel ervaringen op internet. Heeft iemand deze en hoe bevalt hij? Ik zag er ook een van de blokker maar die is niet zo goed las ik.
Nu zag ik die rode smoothie maker van tv, alleen zie ik niet veel ervaringen op internet. Heeft iemand deze en hoe bevalt hij? Ik zag er ook een van de blokker maar die is niet zo goed las ik.
Gast- Gast
Re: Smoothie maker
Persoonlijk vind ik een smoothiemaker onzin...in een blender wil het ook heel goed! Dat doe ik ook altijd Bijv aardbeien, halve banaan, scheut yoghurt en iets honing..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn blender ging kapot, daarom heb ik nu een smoothiemaker gekocht. Bevalt goed en is een stuk kleiner als de blender die ik had. Ik heb die van de Blokker.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
heb gewoon een blender Aardbeien-roomys-klein beetje slimpie .mmmm Dez is vanzelf niet zo gezond inplaats van roomys doe ik ook wel gewoon yogert
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
iloverose schreef:heb gewoon een blender Aardbeien-roomys-klein beetje slimpie .mmmm Dez is vanzelf niet zo gezond inplaats van roomys doe ik ook wel gewoon yogert
Ik mag toch hopen dat je niet expres al die taalfouten maakt? Ik vraag het me elke keer af als ik een post van je lees.
Hier overigens ook een standaard blender.
Gast- Gast
Ik heb ook gewoon een blender. Maak ook eigenlijk alleen maar smoothies met dat ding.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb een staafmixer en maak daarmee smoothies. Een smoothiemaker zou ik niet snelaanschaffen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik maak ook elke ochtend een smootie met de blender en dat gaat prima.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht hetzelfde Megara
Maar ik gebruik inderdaad ook gewoon een goeie blender! Heb ook wel eens een goedkope gehad, maar dat was niet zo'n succes. Heb nu een iets duurdere (25 euro ofzo) en die is echt prima! Iedere dag minstens één smoothie met van alles en nog wat
Maar ik gebruik inderdaad ook gewoon een goeie blender! Heb ook wel eens een goedkope gehad, maar dat was niet zo'n succes. Heb nu een iets duurdere (25 euro ofzo) en die is echt prima! Iedere dag minstens één smoothie met van alles en nog wat
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb toevallig vanmorgen mijn eerste zelfgemaakte smoothie op! Ik heb ook gewoon een blender. Wel een duurdere (75 euro) omdat ik er een wilde met een glazen kan en een ijs crush functie. Werkt prima en is net even iets veelzijdiger dan een smoothiemaker.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Smoothie maken
» Jouw favoriete smoothie?
» Groene smoothie recepten
» Groene smoothie dieet!
» Movie maker
» Jouw favoriete smoothie?
» Groene smoothie recepten