cake pop maker action
+6
myloon
Femmem
kwak
Ella
SarahKey
love
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
cake pop maker action
Ik zag vandaag bij de action een cake pop maker.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Leek me op zich wel leuk om daar wat mee te doen
Heeft iemand hier ervaring mee?
Leek me op zich wel leuk om daar wat mee te doen
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: cake pop maker action
Ik dacht dat ze alleen de cupcake maker daar hebben?
Ik was op zoek naar een cakepop maker, bij xenos kostte deze 20 euro maar dat vind ik te veel.
Ik lees dus mee
Ik was op zoek naar een cakepop maker, bij xenos kostte deze 20 euro maar dat vind ik te veel.
Ik lees dus mee
SarahKey schreef:Ik dacht dat ze alleen de cupcake maker daar hebben?
Ik lees dus mee
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Lekker/Cakepops/
Ideetje? Scheelt toch weer 2 euro;)
Mijn schoonzusje heeft deze, maar ik vond het maar kleine bolletjes die er uit kwamen. Maar misschien had ze het gewoon niet goed gevuld.
Ze hebben nu ook pakketten bij Jumbo waar alles al inzit, en smelttabletten. Die kon ik hier nergens vinden in welke winkel dan ook, maar nu hebben ze dat dus eindelijk!
Gast- Gast
Het filmpje is ook wel handig trouwens! Scheelt nog meer dan die 2 euro. Ik wist dat het zo kan, maar het ziet er ook nog eens erg simpel uit.
Gast- Gast
Bij de action kost hij 11 euro
haha maar niemand ervaring mee?
Het filmpje is ook wel erg handig!
haha maar niemand ervaring mee?
Het filmpje is ook wel erg handig!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Dat filmpje is echt heel handig
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
_MamaRosa_ schreef:SarahKey schreef:Ik dacht dat ze alleen de cupcake maker daar hebben?
Ik lees dus mee
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Lekker/Cakepops/
Ideetje? Scheelt toch weer 2 euro;)
Mijn schoonzusje heeft deze, maar ik vond het maar kleine bolletjes die er uit kwamen. Maar misschien had ze het gewoon niet goed gevuld.
Ze hebben nu ook pakketten bij Jumbo waar alles al inzit, en smelttabletten. Die kon ik hier nergens vinden in welke winkel dan ook, maar nu hebben ze dat dus eindelijk!
Wat een goed en leuk filmpje! We hebben alleen geen jumbo hier, dus ik moet even wachten tot we weer eens bij mijn moeder zijn. Daar is wel een jumbo. Zo heb je geen pop cake maker nodig al zal ik eerder zelf een cake bakken dan een kant en klare cake.
Ik was gisteren bij action en zag echt alleen de cupcake maker. Vaag.
o... dit is leuk en makkelijk!!
dat ga ik straks maken voor D. haar verjaardag!
dat ga ik straks maken voor D. haar verjaardag!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind ze ook zo leuk, maar roombotercake+roomboter+suiker, dat is toch véél te vet&zoet?
Zal eens kijken of de popcakemaker hier te krijgen is, voor €11 wil ik het wel proberen
Zal eens kijken of de popcakemaker hier te krijgen is, voor €11 wil ik het wel proberen
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Femmem schreef:Ik vind ze ook zo leuk, maar roombotercake+roomboter+suiker, dat is toch véél te vet&zoet?
Je kunt ook een biscuit bakken? Die wat je ook voor taarten gebruikt. Dat deden ze in dat filmpje volgens mij ook.
Gast- Gast
heeft iemand dit al geprobeert? Ik heb `m gekregen voor sinterklaas en ben benieuwd naar ervaringen.
Gast- Gast
Ik heb hem destijds bij de action gekocht in de reclame. Was toen 10 euro.
Heb hem tot nu toe 1 keer gebruikt en hij werkt prima.
Ik heb ze dan wel halverwege even om gedraaid om ze aan beide kanten mooi bruin te krijgen.
In 1 lading krijg je zoveel dat ik de bolletjes dan invries, lekker makkelijk bij plotselinge visite.
Heb hem tot nu toe 1 keer gebruikt en hij werkt prima.
Ik heb ze dan wel halverwege even om gedraaid om ze aan beide kanten mooi bruin te krijgen.
In 1 lading krijg je zoveel dat ik de bolletjes dan invries, lekker makkelijk bij plotselinge visite.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Ik bak altijd een biscuit en doe er botercreme doorheen met een lekker smaakje.
Ik vind het nog verdomde lastig om ze mooi glad uit de smeltchocolade te krijgen..
Dat van de gaatjes prikken met het droge stokje ga ik een keer proberen..
Ik vind het nog verdomde lastig om ze mooi glad uit de smeltchocolade te krijgen..
Dat van de gaatjes prikken met het droge stokje ga ik een keer proberen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik heb hem inmiddels ook gekocht. En uitgeprobeerd en de balletjes kwamen er prima mooi rond uit. Het echte werk begon pas met versieren
Ik ben er blij mee! Werkt perfect, en idd, het echte werk begint pas erna, haha! Ik had er zo'n cakepakket van de action bij, maar die plastic stokjes glijden ze best snel af. Volgende keer dus met gewone proberen. En dan is het nog de kunst om ze goed onder gedompeld te krijgen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
DAT is echt het hele drama van die cakepops.. pffffff
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sssst! Ik wil dit weekend of komend weekend ook aan het bakken slaan en hoopte dat het versieren van de cakepops ook wel goed te doen was maar krijg niet veel moed van jullie verhalen
Ik heb zo'n siliconenbakvorm gekregen van de Xenos, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Heb al lekkere bakmixen in huis; aarbeien-vanille en citroen-mascarpone
Ik heb zo'n siliconenbakvorm gekregen van de Xenos, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Heb al lekkere bakmixen in huis; aarbeien-vanille en citroen-mascarpone
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier ook een poging gedaan maar dievstokjes blijven er niet aanzitten. Daardoor is het zo'n beetje onmogelijk om ze goed te dompelen in chocola. Heb er daarom maar minicupcakes van gemaakt en de bovenste helft versierd (foto op facebook)
Gast- Gast
Ik heb je niet op facebook lily dus kan ze niet zien.
Wat je ook kan doen, het stokje eerst in gesmolten chocolade leggen en voor het mooie even laten 'drogen' in de koelkast of even in de vriezer.
Wat je ook kan doen, het stokje eerst in gesmolten chocolade leggen en voor het mooie even laten 'drogen' in de koelkast of even in de vriezer.
SarahKey schreef:Ik heb je niet op facebook lily dus kan ze niet zien.
ja maar het probleem was juist met het dompelen dat ze steeds in de chocola vielen.
Gast- Gast
Als je het stokje in de chocolade hebt gehad, moet je deze in het bolletje steken en dit dan laten drogen. Zo werkt de chocolade als lijm zeg maar.Lily schreef:SarahKey schreef:Ik heb je niet op facebook lily dus kan ze niet zien.
ja maar het probleem was juist met het dompelen dat ze steeds in de chocola vielen.
Tenminste, met Candy melts werkt dit in ieder geval goed!
Gast- Gast
Ik heb de cakepopmaker van babycakes. Werkt snel en je krijgt mooie ronde balletjes. Tip om ervoor te zorgen dat de balletjes niet van de stokjes glijden: Verwarm de chocola en doop het stokje met alleen de punt erin. Steek het stokje gelijk in de cakepop en leg het dan voor een paar minuten in de vriezer. Haal het er weer uit en doop het dan in de chocolade. Hierdoor blijft ie gegarandeerd zitten!
Gast- Gast
Dat in de choco dopen, de stokjes, doe ik idd ook. Alleen het grote nadeel van de action stokjes is dus dat ze van plastic zijn, en dat glijdt er alsnog zo weer af.
Ik ga de volgende keer dus gewone stokjes nemen.
Ik ga de volgende keer dus gewone stokjes nemen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: