Chocolade cake
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chocolade cake
Wie heeft er een lekker en makkelijk recept om een goede chocoladecake te bakken?
Gast- Gast
Re: Chocolade cake
Ik maak vaak een marmelade cake. Dan heb ik gewoon een pak cakemeel en ik maak de cake zoals de verpakking aangeeft. Vervolgens stop ik al een deel in het blik en de andere helft van het beslag mix ik nog met cacoa ( meestal van drost). En dit doe ik er dan boven op. Bakken en klaar.
Misschien dat je het zo kan doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Ik maak vaak een marmelade cake. Dan heb ik gewoon een pak cakemeel en ik maak de cake zoals de verpakking aangeeft. Vervolgens stop ik al een deel in het blik en de andere helft van het beslag mix ik nog met cacoa ( meestal van drost). En dit doe ik er dan boven op. Bakken en klaar.
En als je die cacao poeder door het hele beslag doet heb je een chocolade cake ipv een marmer cake
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik had al zo een vermoeden, maar ik wist niet of dat lekker zou zijn. Maar het ging op het idee dat er cacao doorheen moest.
silly-one- Ratel
Ik maak de cacao (2 of 3 eetlepels) vooraf tot een papje met wat melk en doe er een halve reep chocolade in kleine stukjes doorheen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
silly-one schreef:Ik maak vaak een marmelade cake. Dan heb ik gewoon een pak cakemeel en ik maak de cake zoals de verpakking aangeeft. Vervolgens stop ik al een deel in het blik en de andere helft van het beslag mix ik nog met cacoa ( meestal van drost). En dit doe ik er dan boven op. Bakken en klaar.
Das een marmercake, marmelade is iets typisch Engels wat je op toast/ brood smeert. Of ben ik nou weer in de war met iets anders..?
Dat van de marmercake weet ik iig zeker
Gast- Gast
Ik gooi het altijd door elkaar en ik had geen zin om het juiste woord op te zoeken. Beetje lui in de vakantie he.
silly-one- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: