Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanschaf wiegje

+17
nisavi
Thunder
PiP
Mida4you
Tania
Liadan
Dolphinne
Bruintje Beer
Ezzer
ekjir@M
missmarm
loesje
meisjesmama
PapillonRose
Susan
Theeleut
Fearie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 5:21

Wij hebben een tweedehands wiegje maar wel een nieuw matrasje. Ik vind het niet prettig om ed baby meteen in het ledikant te leggen en wil het sowieso de eerste tijd bij ons op de kamer.

Misschien kan je moeder inderdaad iets anders kopen, een mooie kinderstoel, box, kolf...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Mida4you wo 2 feb 2011 - 7:15

Wij hebben een wiegje via Marktplaats gekocht voor 40 euro en heb hem zelf geschuurd en opnieuw geverfd. En dat voor een prikkie. Onze kleine meid heeft er ongeveer 3 maanden in gelegen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  PiP wo 2 feb 2011 - 8:08

F heeft 2 maanden bij ons in de wieg geslapen en later nog eens 2 weken toen ze heel erg verkouden was en steeds in haar hoest bleef.
We hadden haar langer op de kamer willen hebben, maar ze was zooo aan het knorren `s nachts dat we er beiden niet door sliepen. Wij hadden ook zo`n mini ledikantje. Deze was 129,- en hebben we grotendeels van mijn vader gekregen, hij wou eigenlijk een box doen, maar die kregen we gratis bij het kamertje.
De TripTrap hebben we van mijn moeder gekregen en van mijn schoonouders een spaarrekening voor F met een bedrag.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Thunder wo 2 feb 2011 - 8:53

De oudste heeft 6 maanden in de wieg gelegen, de jongste ruim 10 maanden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Fearie wo 2 feb 2011 - 9:30

Ik heb zojuist mijn moeder gesproken en uitgelegd dat we een wiegje niet nodig vinden, ze koopt nu een kinderstoel en doet een bijdrage bij de kinderkamer. Ook altijd welkom Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 9:48

S. heeft 10 weken in een wiegje gelegen bij ons op de kamer. Het was onze familiewieg waar ik zelf ook in heb gelegen en die is gemaakt door mijn overleden opa. Ik vond het wel heel speciaal. Als de familiewieg er niet wasgeweest had ik denk ik geen wiegje aangeschaft maar hem meteen op z'n eigen kamertje gelegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  nisavi wo 2 feb 2011 - 9:49

We hebben een wiegje gekocht. En ze heeft tot ze ongeveer 6 maanden was bij ons op de kamer geslapen, toen groeide ze ook uit d'r wiegje.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  xxjojootjexx wo 2 feb 2011 - 10:14

Bij Kirsten hadden wij de "familie" wieg.. Zij heeft hier 2 weken in gelegen.. Ze ging draaien om haar as en lag dus dwars en klem in het wiegje..
Voor Tristan heb ik een nieuwe gekocht. Hij ligt hier nu nog in. Eerst stond hij bij ons op de kamer en nu op zijn kamertje.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:33

xxjojootjexx schreef:Bij Kirsten hadden wij de "familie" wieg.. Zij heeft hier 2 weken in gelegen.. Ze ging draaien om haar as en lag dus dwars en klem in het wiegje..
Voor Tristan heb ik een nieuwe gekocht. Hij ligt hier nu nog in. Eerst stond hij bij ons op de kamer en nu op zijn kamertje.

Even offtopic, maar Jojootje; hoe gaan de nachten nu? Drinkt hij nog steeds om de twee uur, of is het wat minder geworden? En is dat niet lastig als je nu steeds heen en weer moet lopen?

Thije drinkt nog steeds gemiddeld om de tweeenhalf uur 's nachts. Het begint hier een beetje op te breken Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  sheila123 wo 2 feb 2011 - 23:13

Bruintje Beer schreef:S heeft hier 2 maanden in een wiegje gelegen bij ons op de slaapkamer. Is ook erg makkelijk met s'nachts borstvoeding geven.

Straks gaan we dat weer hetzelfde doen.
Hetzelfde als BB alleen heeft J. 3 maanden bij ons geslapen.

Wij hadden trouwens een mini ledikantje/wieg,deze:


http://www.zoombee.nl/contents/media/eva_wieg_ivoor.jpg
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Parisienne do 3 feb 2011 - 0:39

N. heeft ongeveer 4 weken in een wieg bij ons op de kamer geslapen. Deze wieg had ik te leen van mijn moeders nichtje (die overigens ook onze kraamverzorgster is geweest). Haar kinderen hebben hier in gelegen en N. nu ook. Ik wilde graag dat N. na een aantal weken/maanden in haar eigen kamertje ging slapen, dus vandaar dat wij geen wieg hebben gekocht maar hebben geleend. Vond het anders zonde.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Teddyaapje do 3 feb 2011 - 3:10

Wij hebben een nieuwe wieg gekocht op mp. Volgens mij handelde die man erin want ik kon uit verschillende mogelijkheden kiezen. Het scheelde wel veel geld met in de winkel. T. is nu 3 maanden en slaapt er nog steeds in bij ons op de kamer. Als hij eruit groeit gaat hij naar het ledikantje op zn eigen kamer, ik hoop dat dit rond de 6 maanden zal zijn.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanschaf wiegje - Pagina 2 Empty Re: Aanschaf wiegje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum