Egypte in september?
+4
Lies
Raindrop
Shisha
Caribbeanlover
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Egypte in september?
Dat kan, ieder z'n ding/mening. Dit jaar lag ik rustig s'middags te slapen aan het zwembad en vervolgens word ik letterlijk wakker geblerd door zo kind die recht voor mij staat......................grrrr ...niet leuk en daar heb ik dus een hekel aan!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Egypte in september is zeker aan te bevelen! Het is inderdaad nog 40 graden dan, maar door de wind die er bij zee staat is het totaal niet warm. Wij zijn in Marsa Alam in 2 hotels omdat er in ons eerste hotel een staking van het personeel was. Eerste hotel was totaal niet aan te raden (Crowne plaza sahara sands in Port Ghalib) alleen het snorkelen was daar wel ontzettend mooi. Het tweede hotel was Raddison Blu resort in El Quseir en dat was echt een heerlijk hotel. Ik heb daardoor wel gemerkt dat wij van wat kleinere hotels houden en niet van die enorme resorts. Helaas was het snorkelen bij het laatste hotel niet heel erg mooi. Jammer want daar komen wij juist voor.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor je tips, maar ''mijn'' hotels lonken wel heel erg en zijn ook niet zo groot.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Egypte en Cyprus in september?!
» Gardameer in september
» Vakantie september
» Vakantie september 2011
» Egypte
» Gardameer in september