Egypte en Cyprus in september?!
+4
Tullow
love
Shisha
Raindrop
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Egypte en Cyprus in september?!
Egypte is altijd zo snikheet hoor ik altijd met name in juli en aug.
Volgens mij is het in sept. lang niet zo warm?
Klopt dat? Hoe warm is het dan meestal?
Is sept. aangenamer om dan erheen te gaan ipv juli en aug.?
Hoe is het in Cyprus met diezelfde maanden?
Volgens mij is het in sept. lang niet zo warm?
Klopt dat? Hoe warm is het dan meestal?
Is sept. aangenamer om dan erheen te gaan ipv juli en aug.?
Hoe is het in Cyprus met diezelfde maanden?
Gast- Gast
Re: Egypte en Cyprus in september?!
Waar wij heen hopen te gaan is het nu 34 graden. Wij gaan trouwens naar Makadi Palace in Egypte. Ik hoop je binnenkort te vertellen hoe het is rond deze periode
Laatst aangepast door Raindrop op di 6 sep 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn een keer in September naar Egypte geweest en toen was het tussen de 35 en de 40 graden. Maar omdat het een heel erg droog land is voelt het niet zo warm. In de schaduw met wind kan het zelf wat fris zijn. En het ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat in Egypte. Wij zaten in Luxor maar we zijn ook 2 dagen naar Caïro geweest en daar was het ongeveer 30 graden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Raindrop schreef:Waar wij heen hopen te gaan is het nu 34 graden. Wij gaan trouwens naar Makadi Palace in Egypte. Ik hoop je binnenkort te vertellen hoe het is rond deze periode
Wij wouden vorig jaar naar dat hotel, maar zijn toen naar ander gegaan.
Wil je laten weten hoe het daar was ?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik ga de 17e naar Egypte. Volgens de reisgidsen is het in september en oktober gemiddeld 29 graden, maar als ik nu op weeronline kijk voor de komende 14 dagen, geeft ie alsnog 34 graden aan.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Raindrop schreef:Waar wij heen hopen te gaan is het nu 34 graden. Wij gaan trouwens naar Makadi Palace in Egypte. Ik hoop je binnenkort te vertellen hoe het is rond deze periode
Hey wat leuk, ik ga ook naar makadi bay, maar naar een ander hotel.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
En ik ga ook naar Makadi Bay, ook n ander hotel!
September is aangenaam warm. Zee is ook lekker opgewarmd.
September is aangenaam warm. Zee is ook lekker opgewarmd.
Gast- Gast
love schreef:Raindrop schreef:Waar wij heen hopen te gaan is het nu 34 graden. Wij gaan trouwens naar Makadi Palace in Egypte. Ik hoop je binnenkort te vertellen hoe het is rond deze periode
Ik ben ook benieuwd. Ziet er erg mooi uit en hoop dat het ook zoals is om er te verblijven.
Vind het wel groots en hoogbouw en dat is niet echt wat voor me.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 sep 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
love schreef:Raindrop schreef:Waar wij heen hopen te gaan is het nu 34 graden. Wij gaan trouwens naar Makadi Palace in Egypte. Ik hoop je binnenkort te vertellen hoe het is rond deze periode
Haha ja zal ik doen
Wij wilden eerst naar een ander hotel gaan. Een nieuw hotel van dezelfde eigenaar. Alleen dat hotel was nog niet af dus kregen we dit hotel aangeboden met 200 euro korting.
Ben zelf ook erg benieuwd naar dit hotel.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij zijn 2 weken terug naar Noord-Cyprus geweest. Gemiddeld was het rond de 35/40 graden. Soms was het gewoon te warm om iets te doen. Het koelt er ook niet heel erg af in de avonden.
Een van de eerste dagen kwam de gids van de reisorganisatie het een en ander vertellen. Hij gaf aan dat Noord-Cyprus eigenlijk te warm is in juli, augustus en 1e helft september. Het is dan te warm om dingen te bezichtigen. Als je alleen een zon-zee-strand vakantie wilt, is dat natuurlijk prima.
De bestemming is ons verder goed bevallen! Er was genoeg te doen in de omgeving, en het zwembad bij het hotel was heerlijk
Een van de eerste dagen kwam de gids van de reisorganisatie het een en ander vertellen. Hij gaf aan dat Noord-Cyprus eigenlijk te warm is in juli, augustus en 1e helft september. Het is dan te warm om dingen te bezichtigen. Als je alleen een zon-zee-strand vakantie wilt, is dat natuurlijk prima.
De bestemming is ons verder goed bevallen! Er was genoeg te doen in de omgeving, en het zwembad bij het hotel was heerlijk
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
September is lekker weer in Egypte. Ik was er dit jaar in April en toen was het er al rond de 30 graden overdag. 'S avonds kon het erg afkoelen.
Ook ben ik er jaren geleden eens in September geweest en idd door de hete maanden ervoor was het zee- en zwembadwater fantastisch lekker! Ook is Hurghada over het algemeen wat warmer dan Sharm el Sheikh
Ook ben ik er jaren geleden eens in September geweest en idd door de hete maanden ervoor was het zee- en zwembadwater fantastisch lekker! Ook is Hurghada over het algemeen wat warmer dan Sharm el Sheikh
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Bedoel je mij?Caribbeanlover schreef:Welk hotel zat je? Misschien heb ik er wat aan?
Wij zaten in Hotel Oscar. Wordt ook wel Oscar resort genoemd. Als je dat intypt via google, vind je het vast wel. Ligt bij Kyrenia. Turkse naam voor Kyrenia is overigens Girne. Veel steden in Noord-Cyprus hebben twee namen, een Turkse naam en een Griekse naam.
mickey- Kletskop
Wel even een waarschuwing: de hotelkamers zijn niet zo mooi als op de foto's Het terrein verder wel, met die palmbomen enzo.
mickey- Kletskop
Op Cyprus is het momenteel nog rond de 30 graden. Ik vlieg er over 5 weken heen, hopelijk is dat dan nog zo!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is leuker, Egypte of Cyprus?
» Egypte in september?
» Cyprus
» Meivakantie: Cyprus
» Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?
» Egypte in september?
» Cyprus
» Meivakantie: Cyprus
» Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: