Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een brood-eter of warm-eter?

+26
Kaboutertje
mo-lola
Lavendel
Rush
minoessepoes
Lonely Goatherd
Mamsie
teletascha
Sophiee
Mida4you
Lejow
Zonnetje
Annemoontje
Sugarfall
Cow
Rouxxxe
Mizz_S
Shisha
Inge
Lady Starstruck
Marin
Fayebella
Atelier Madame
_Lacey_
Suus
Jeanette
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Lejow zo 7 okt 2012 - 9:23

Als ze brood af zouden schaffen denk ik ok.. dat is jammer. Een tosti op zijn tijd is lekker, of heel vers brood met nutella, of een geroosterd boterhammetje ofzo..

Maar ik zou snel genoeg een alternatief vinden, zou het heerlijk vinden om 2 keer per dag warm te eten hoor.
Hou ook echt van de Hollandse pot. Aardappels, groente, jus, en prakken maar laughcry , vleesje erbij! :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Lady Starstruck zo 7 okt 2012 - 9:30

Lejow schreef:Als ze brood af zouden schaffen denk ik ok.. dat is jammer. Een tosti op zijn tijd is lekker, of heel vers brood met nutella, of een geroosterd boterhammetje ofzo..

Maar ik zou snel genoeg een alternatief vinden, zou het heerlijk vinden om 2 keer per dag warm te eten hoor.
Hou ook echt van de Hollandse pot. Aardappels, groente, jus, en prakken maar laughcry , vleesje erbij! :cheering:

Ben het absoluut met je eens. Ik krijg 9 van de tien keer brood geen eens weg omdat het zo droog is. Als brood afgeschaft word verzin ik inderdaad wel een ander ontbijt. Hoewel ik croissants of pistolets nog wel lekker vind.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Mamsie zo 7 okt 2012 - 10:37

Dan toch warm, al vind ik vers brood met lekker beleg ook heel lekker.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Lonely Goatherd zo 7 okt 2012 - 16:33

Absoluut warm! Word ook best wel chagrijnig als ik brood moet eten 's avonds i.p.v. warm. :nopompom: Maar ik eet nog steeds best veel brood, ben gewoon een hongerlap.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  minoessepoes zo 7 okt 2012 - 19:10

Warm eten! Ik eet op een dag maximaal twee boterhammen, ik vind er weinig aan. Als ik thuis ben eet ik ook veel liever een kop soep of een salade voor de lunch. Het is dat het lastig meenemen/ koel houden/ opwarmen is op het werk, anders zou ik denk ik nog maar weinig brood eten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 19:36

Ik ben gek op brood, ik ben zeker weten een broodeter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Rush zo 7 okt 2012 - 19:41

Warm, ik hou niet zo van brood!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Lavendel zo 7 okt 2012 - 19:43

Brood!

Al vind ik de gesmeerde boterhammetjes die ik meeneem en op mijn werk op eet niet echt lekker. Als ik met vers brood en veel soorten beleg aan tafel eet dan kan ik echt door blijven eten. Ook houd ik heel erg van geroosterd brood/warme broodjes.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  mo-lola di 9 okt 2012 - 21:59

Warm eter ben niet zo brood eter.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Kaboutertje di 9 okt 2012 - 22:22

Ik eet eigenlijk nooit brood.. Meestal dan een stuk ontbijtkoek, cracker, beschuit of muesli of iets dergelijks. En warm gaat er altijd wel in Laughing
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Elliot di 9 okt 2012 - 22:57

Absoluut een warm-eter. Ik vind brood niet echt lekker, tenzij het echt een goed belegd vers broodje is. Maar gewoon een sneetje brood met pindakaas bijv. maak je mij echt niet blij mee. Het liefst eet ik drie keer per dag warm. Ik ben dan ook gek op een engels ontbijtje haha. Heerlijk!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  SarahKey wo 10 okt 2012 - 0:37

Warm eten, zeker wel! Zou wel 2-3 keer op een dag warm kunnen eten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Raindrop wo 10 okt 2012 - 1:00

Lavendel schreef:Brood!

Al vind ik de gesmeerde boterhammetjes die ik meeneem en op mijn werk op eet niet echt lekker. Als ik met vers brood en veel soorten beleg aan tafel eet dan kan ik echt door blijven eten. Ook houd ik heel erg van geroosterd brood/warme broodjes.

+1
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Jezzie wo 10 okt 2012 - 4:33

Warm eten! Ik hou ook wel van brood, maar ik heb liever warm eten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een brood-eter of warm-eter? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een brood-eter of warm-eter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum