Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te koop aangeboden: Overbodig account

+77
Lousanne
Travelgurly
moepie
Rush
VeryCherry
M-G
Tiara
Mermaid
Curious
Toet
studiebol
Viva
Kat1980
Sterre
Phileine
Tummy
slaatje
Tania
Happydobby
*Lookie*
Raindrop
Novalee
Monnie
Burn
MamaDaan
Angela_1986
Shisha
L!ND@
Elliot
Parisienne
LindaK
Inge
Fiebje
Poubelle
Jezzie
SuperGrover
Jelin
Marin
Lejow
Paper Crown
Jade
Suus
Printje
Macelka
_Jet
lobster
Steep
_Lacey_
sanne-84
Gympie
Muppetje
SarahKey
Fearie
Dikkie Dik
PiP
loura
Puggle
Ibbeltje
Ella
Minx
Stuiterbal
Twellie
Sjaantje
Linda
Diese
Muis
Jasmine
Pien
Liadan
Annemoontje
girli
Melis_je
Ilargi
kwak
Roza
Amber-
Pompoen
81 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 3 Empty Re: Te koop aangeboden: Overbodig account

Bericht  Jelin za 6 okt 2012 - 23:36

Wat leuk.. Nogmaals gefeliciteerd en ik zie je vast nog wel in het topic voorjaars mama's!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 3 Empty Re: Te koop aangeboden: Overbodig account

Bericht  Paper Crown za 6 okt 2012 - 23:41

тыквашка schreef:
Paper Crown schreef:Hahaha! Gefeliciteerd:) en sorry voor gisteren maar ik vind nog steeds een extra account stom.

Haha dankje, ach ik kan er wel om lachen hoor, je was mijn inspiratie voor dit topic Wink. Al vroeg ik me wel af of je per ongeluk een extra stoot hormonen van je kindje had gekregen ofzo Razz .

Ik moet zeggen (en mijn man kan 't bevestigen) dat ik een stuk rustiger ben met de zwangerschap dan daarvoor! Dan kon ik echt hormonaal reageren..

Ik wist gisteren opeens waarom ik me nou zo stoor. Het feit dat je dus tegen een bekende praat maar niet weet wie 't nou is vind ik zo raar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SuperGrover za 6 okt 2012 - 23:42

Ooh Pompoen wat leuk! Gefeliciteerd!!! :cheering:
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jezzie za 6 okt 2012 - 23:44

Gefeliciteerd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pompoen za 6 okt 2012 - 23:45

Paper Crown schreef:
тыквашка schreef:
Paper Crown schreef:Hahaha! Gefeliciteerd:) en sorry voor gisteren maar ik vind nog steeds een extra account stom.

Haha dankje, ach ik kan er wel om lachen hoor, je was mijn inspiratie voor dit topic Wink. Al vroeg ik me wel af of je per ongeluk een extra stoot hormonen van je kindje had gekregen ofzo Razz .

Ik moet zeggen (en mijn man kan 't bevestigen) dat ik een stuk rustiger ben met de zwangerschap dan daarvoor! Dan kon ik echt hormonaal reageren..

Ik wist gisteren opeens waarom ik me nou zo stoor. Het feit dat je dus tegen een bekende praat maar niet weet wie 't nou is vind ik zo raar!

Haha, ja ik ben tot nu toe ook minder onredelijk eigenlijk. Maar nu je dit verteld snap ik wel ineens veel beter waarom het je dwars zit, ik kan het me nl wel voorstellen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Poubelle za 6 okt 2012 - 23:46

Gefeliciteerd!! :cheering:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Fiebje za 6 okt 2012 - 23:49

Gefeliciteerd!!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Inge za 6 okt 2012 - 23:51

Gefeliciteerd!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Melis_je za 6 okt 2012 - 23:53

тыквашка schreef:ik ben tot nu toe ook minder onredelijk eigenlijk.

Haha, 'minder onredelijk' lol!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:58

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  LindaK za 6 okt 2012 - 23:58

Gefeliciteerd!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Parisienne zo 7 okt 2012 - 0:03

Wat leuk! Gefeliciteerd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Elliot zo 7 okt 2012 - 0:05

Van harte! :cheering:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  L!ND@ zo 7 okt 2012 - 0:09

Gefeliciteerd!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Shisha zo 7 okt 2012 - 0:15

Nogmaals gefeliciteerd!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Angela_1986 zo 7 okt 2012 - 0:20

Nou ja... ik werd door het topic gisteren van PC wel erg nieuwsgierig maar had totaal niet gedacht dat jij het zou zijn :O

Van harte gefeliciteerd!!! Ennuh, aan het haken dan maar hè, jij hebt nu reden genoeg om allerlei schattige dingetjes te gaan haken :cheering:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 0:21

Angela_1986 schreef:Nou ja... ik werd door het topic gisteren van PC wel erg nieuwsgierig maar had totaal niet gedacht dat jij het zou zijn :O

Van harte gefeliciteerd!!! Ennuh, aan het haken dan maar hè, jij hebt nu reden genoeg om allerlei schattige dingetjes te gaan haken :cheering:

Ja, alleen zo jammer dat ik de laatste tijd helemaal niet zo'n zin heb laughcry.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MamaDaan zo 7 okt 2012 - 0:25

Gefeliciteerd!! had ook geen idee dat jij het was! Leuk joh, en die zin om iets leuks voor je kleine te maken komt misschien nog wel!
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Marin zo 7 okt 2012 - 0:26

Ik heb overigens dat hele Katjing account niet gevolgd, had wel gezien dat er een nieuwe zwangere forumnaam was, maar helemaal niet echt bewust mee gelezen. Daarom ben ik wel heel benieuwd hoe de eerste 12 weken zijn verlopen, nu ik weet dat jij het bent! Hoe voel je je? En hoe is het met je man?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Angela_1986 zo 7 okt 2012 - 0:29

тыквашка schreef:
Angela_1986 schreef:Nou ja... ik werd door het topic gisteren van PC wel erg nieuwsgierig maar had totaal niet gedacht dat jij het zou zijn :O

Ja, alleen zo jammer dat ik de laatste tijd helemaal niet zo'n zin heb laughcry.

laughcry Das wel jammer ja... Maar je hebt nog een half jaar de tijd! bounce
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:29

Wat leukkkkkkkkkkk!!!!

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 7 okt 2012 - 0:31

Jaaaaa! Eindelijk mag ik je ook feliciteren onder deze naam!
Nogmaals van harte meid!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Minx zo 7 okt 2012 - 0:32

Marin schreef:Ik heb overigens dat hele Katjing account niet gevolgd, had wel gezien dat er een nieuwe zwangere forumnaam was, maar helemaal niet echt bewust mee gelezen. Daarom ben ik wel heel benieuwd hoe de eerste 12 weken zijn verlopen, nu ik weet dat jij het bent! Hoe voel je je? En hoe is het met je man?

Haha je bent niet de enige hoor Wink, het is dat pompoen het zelf zei. Katjing was me wel opgevallen maar had niet het idee dat het een nieuw account was. Ik dacht dat is een meelezer die ineens besloten heeft veel te gaan posten. Op de een of andere manier had ik ook in mijn hoofd dat katjing al kinderen had en zwanger was van de tweede/derde.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 0:40

Minx schreef:
Marin schreef:Ik heb overigens dat hele Katjing account niet gevolgd, had wel gezien dat er een nieuwe zwangere forumnaam was, maar helemaal niet echt bewust mee gelezen. Daarom ben ik wel heel benieuwd hoe de eerste 12 weken zijn verlopen, nu ik weet dat jij het bent! Hoe voel je je? En hoe is het met je man?

Haha je bent niet de enige hoor Wink, het is dat pompoen het zelf zei. Katjing was me wel opgevallen maar had niet het idee dat het een nieuw account was. Ik dacht dat is een meelezer die ineens besloten heeft veel te gaan posten. Op de een of andere manier had ik ook in mijn hoofd dat katjing al kinderen had en zwanger was van de tweede/derde.

Ok ik zal proberen een korte samenvatting te geven! Echt mijn sterke kant... laughcry
Ik ben trouwens ook een van de biechtjes geweest... Ik vroeg dus vanaf wanneer je kon testen... Een week later heb ik gebiecht dat ik positief had getest.

Ik voelde me op een gegeven moment ontzettend zwanger, maar dacht bij mezelf ook dat dat gewoon was omdat ik dat wilde. Bovendien was het nog te vroeg om te testen. Uiteindelijk een week later getest en ik was gewoon hartstikke zwanger!
Met 6 weken begon ik heel erg misselijk te worden, ik had ook ontzettende buikpijn steeds en last van maagzuur. Ben toen naar de huisarts geweest en heb medicijnen gekregen, die hielpen wel goed in het begin.
Met 9 weken heb ik een echo gekregen en toen bleek ik volgens de berekening toen die nog lichtelijk onbetrouwbaar was 4 dagen langer zwanger te zijn dan de berekening van de verloskundige zei. Dat klopte in mijn ogen wel, ik dacht al dat ik een korte cyclus had gehad. Een paar dagen voor de echo bleek mijn beste vriendin helaas een miskraam te hebben (met twaalf weken) dus ik vond het allemaal wel erg spannend toen.
Rond 10 weken kreeg ik nog meer last van de misselijkheid en helaas is dat nog niet over.
met 11 weken en nog wat dagen kreeg ik de termijnecho, dat was afgelopen woensdag, die was helemaal goed en ik werd nog een dag vooruit gezet. Het was een hele opluchting omdat mijn vriendin dus eerst een goede echo had met 8 weken en daarna dus een echo met 12 weken waar het kindje niet meer bleek te leven.

Ik ben dus hondsberoerd van de zwangerschap (maar het kan altijd nog erger, ik geef bijvoorbeeld niet over gelukkig), begin helaas nu al bekkenklachten te krijgen en de misselijkheid is ook nog niet over. Maar we zijn zo gelukkig dat het allemaal wel te behappen blijkt, het helpt als je weet dat het voor een goed doel is. Mijn man is apentrots en ook een beetje overbezorgd. En ondertussen kon ik de afgelopen weken mijn buik al bijna niet meer verbergen want ik groei als een malle.

Laatst aangepast door тыквашка op zo 7 okt 2012 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:43

Wauw !!
Van harte gefeliciteerd :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: