account verwijderd
+7
Marin
Snoes
Elliot
Lejow
Burn
Zwerver
banjer49
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
account verwijderd
ik kreeg een mailtje dat mijn account verwijderd was, hebben meer mensen daar mail van gehad? maar beetje vreemd kan gewoon berichten plaatsen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: account verwijderd
Ik heb nergens last van
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je hier misschien 2 accounts gehad?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dit had mama van 2 ook ja!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook een mailtje gehad!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
De burgemeesters hadden pas in het moderator topic gezegd dat ze alle inactieve accounts (dus accounts waar nog niét mee gepost was geweest de afgelopen 2 jaar) hadden verwijderd. Dus wellicht dat jij per ongeluk 2 accounts hebt aangemaakt waarbij je er eentje niet geactiveerd had?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad, wat Snoes al aangeeft in haar post zijn we ons bestand aan het opschonen. Er waren honderden mensen die zich wel hier hadden aangemeld maar zichzelf nooit hebben geactiveerd. De mensen die een mail hebben ontvangen hebben zich waarschijnlijk eerder aangemeld maar zich nooit geactiveerd met de link die je op het mailadres hebt ontvangen.
Er is dus weinig aan de hand, want met dat account heb je je nooit aangemeld hier op het forum of 1 of meer post geplaatst.
Er is dus weinig aan de hand, want met dat account heb je je nooit aangemeld hier op het forum of 1 of meer post geplaatst.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Ik heb het even nagekeken en het mailtje ontving ik inderdaad niet op het mailadres waar mijn huidige account op staat geregistreerd! Paniek om niets dus
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja! Mijn account is verwijderd... ik ben paar weken geleden nog actief geweest (met reageren, ik lees altijd mee). Ik baal echt ontzettend van, ik wilde geen nieuwe account aanmaken, maarja ik was hier al sinds het begin lid. Dus toch maar weer een aangemaakt.
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Precies, evenals Foodish.
Dus toch vaker meeschrijven Foodish!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, geen last van gehad.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb ook geen mail gehad gelukkig.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik schreef wel eens mee, maar ik vergat altijd dat ik in een topic heb gereageerd
Dus ik bedacht mij dat ik beter mee kon lezen, ik had toch weinig toegevoegde waarde aan dit forum
Dus ik bedacht mij dat ik beter mee kon lezen, ik had toch weinig toegevoegde waarde aan dit forum
Foodish- Fluisteraar
Nee hoor, wij hebben geen huidige forumsters verwijderd. Foodish heeft zich vergist en heeft zich met een ander e-mailadres ingelogd als waar ze zich mee heeft geregistreerd. Dat werkt natuurlijk nietMarin schreef:Dus toch vaker meeschrijven Foodish!
Burgemeester Nicky schreef:Nee hoor, wij hebben geen huidige forumsters verwijderd. Foodish heeft zich vergist en heeft zich met een ander e-mailadres ingelogd als waar ze zich mee heeft geregistreerd. Dat werkt natuurlijk nietMarin schreef:Dus toch vaker meeschrijven Foodish!
?? Klopt niet, ik heb WEL een mail gekregen dat mijn account is verwijdert. Ik heb sindsdien ook niet meer geprobeerd in te loggen. Dus vandaar een nieuw account
Foodish- Fluisteraar
Volgens mij heb ik het je net toch per PM uitgelegd? Je account is niet weg. Je bent zelf alleen even de kluts kwijt met de 3 verschillende e-mailadressen die je gebruikt. Kan gebeuren.Foodish schreef:Burgemeester Nicky schreef:Nee hoor, wij hebben geen huidige forumsters verwijderd. Foodish heeft zich vergist en heeft zich met een ander e-mailadres ingelogd als waar ze zich mee heeft geregistreerd. Dat werkt natuurlijk nietMarin schreef:Dus toch vaker meeschrijven Foodish!
?? Klopt niet, ik heb WEL een mail gekregen dat mijn account is verwijdert. Ik heb sindsdien ook niet meer geprobeerd in te loggen. Dus vandaar een nieuw account
Burgemeester Nicky schreef:Volgens mij heb ik het je net toch per PM uitgelegd? Je account is niet weg. Je bent zelf alleen even de kluts kwijt met de 3 verschillende e-mailadressen die je gebruikt. Kan gebeuren.Foodish schreef:Burgemeester Nicky schreef:Nee hoor, wij hebben geen huidige forumsters verwijderd. Foodish heeft zich vergist en heeft zich met een ander e-mailadres ingelogd als waar ze zich mee heeft geregistreerd. Dat werkt natuurlijk nietMarin schreef:Dus toch vaker meeschrijven Foodish!
Nee want jij begrijpt het volgens mij niet. Ik heb niet geprobeerd om in te loggen (dus ook mijn emailadres niet verkeerd ingevoerd) Het gaat erom dat je een mail krijgt waarvan je account is verwijdert wat blijkbaar niet het geval is? Dus heb ik daarom gelijk een nieuw account aangemaakt.
Het is gewoon verwarrend (daar staat mijn 3 prive emailadresssen even los van). Maar het is al goed zo.
Foodish- Fluisteraar
Oke, blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen dan inderdaad. Die mail is inderdaad verstuurd ja, maar gaat niet om je account waar je me net een PM voor hebt gestuurd.
Maar als je je andere account niet meer wil gebruiken wil ik hem graag verwijderen. Want nu heb ik je wachtwoord veranderd en kan ik zo in je account. Dat vind ik geen prettige gedachte.
Maar als je je andere account niet meer wil gebruiken wil ik hem graag verwijderen. Want nu heb ik je wachtwoord veranderd en kan ik zo in je account. Dat vind ik geen prettige gedachte.
Burgemeester Nicky schreef:Oke, blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen dan inderdaad. Die mail is inderdaad verstuurd ja, maar gaat niet om je account waar je me net een PM voor hebt gestuurd.
Nu maak je mij bang Ja verwijder mijn andere account maar. Zo ben ik nog een beetje anoniem:lol: Bedankt!
Foodish- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» What's App -> Opeens betaald account
» Facebook en forum-account gehacked
» HTC vraag: hotmail als mail account
» hotmail account laten verwijderen
» facebook account opheffen?
» Facebook en forum-account gehacked
» HTC vraag: hotmail als mail account