Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te koop aangeboden: Overbodig account

+77
Lousanne
Travelgurly
moepie
Rush
VeryCherry
M-G
Tiara
Mermaid
Curious
Toet
studiebol
Viva
Kat1980
Sterre
Phileine
Tummy
slaatje
Tania
Happydobby
*Lookie*
Raindrop
Novalee
Monnie
Burn
MamaDaan
Angela_1986
Shisha
L!ND@
Elliot
Parisienne
LindaK
Inge
Fiebje
Poubelle
Jezzie
SuperGrover
Jelin
Marin
Lejow
Paper Crown
Jade
Suus
Printje
Macelka
_Jet
lobster
Steep
_Lacey_
sanne-84
Gympie
Muppetje
SarahKey
Fearie
Dikkie Dik
PiP
loura
Puggle
Ibbeltje
Ella
Minx
Stuiterbal
Twellie
Sjaantje
Linda
Diese
Muis
Jasmine
Pien
Liadan
Annemoontje
girli
Melis_je
Ilargi
kwak
Roza
Amber-
Pompoen
81 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 5 Empty Re: Te koop aangeboden: Overbodig account

Bericht  M-G zo 7 okt 2012 - 10:10

Gefeliciteerd!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 5 Empty Re: Te koop aangeboden: Overbodig account

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 20:03

Gefeliciteerd! Echt super leuk. Zoals je weet wist ik al wel wie je was maar dat kwam wel heel laat pas haha. Ik zat zeker niet in de buurt met raden!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 7 okt 2012 - 20:05

Oooooh meis, wát gaaf!!! Gefeliciteerd Very Happy Very Happy Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush zo 7 okt 2012 - 20:06

Wowww, ik had echt geen idee haha, wat leuk!! Gefeliciteerd! Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 5 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  moepie zo 7 okt 2012 - 20:23

Gefeliciteerd!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Travelgurly zo 7 okt 2012 - 20:43

Yeah leuk dat je zwanger bent en het eindelijk bekend kan maken. Wens je een prechtige zwangerschap toe.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lousanne zo 7 okt 2012 - 21:38

Gefeliciteerd!! Ik had ook een sterk vermoeden, wat eigenlijk begon toen je een keer zei dat zingen de misselijkheid minder maakte.. Te koop aangeboden: Overbodig account - Pagina 5 561177
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 21:45

Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 21:49

Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 7 okt 2012 - 22:12

Gefeliciteerd!! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Japie zo 7 okt 2012 - 22:25

Gefeliciteerd!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 23:06

Bedankt nogmaals!! Echt superleuk om zo gefeliciteerd te worden! Dat had ik 6 weken geleden nog helemaal niet aangekund, toen was ik veel te onzeker!
Wel grappig om te lezen dat sommigen het wel vermoed hebben en anderen echt totaal geen idee hadden. Ik vond mezelf nogal overduidelijk mezelf al hield ik me wat op de vlakte met details als heup en koor/zingen. Haha maar inderdaad zingen helpt tegen de misselijkheid. Ik ga dus maar weer eens aan de slag ;-). Nu kan het nog, over een tijdje zal ik wel stoppen met zangles omdat ik niet genoeg lucht meer krijg. Met koor ga ik door tot ik weeën heb denk ik, al moeten ze me er heen rollen laughcry.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Snoes zo 7 okt 2012 - 23:28

Ik heb het wel eens gedacht omdat je als Katjing ook zo'n lange lappen tekst kon typen, maar ik dacht toen eigenlijk dat jullie daar (nog) helemaal niet mee bezig waren. Dus het is toch een verrassing dat jij het bent smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 23:36

Snoes schreef:Ik heb het wel eens gedacht omdat je als Katjing ook zo'n lange lappen tekst kon typen, maar ik dacht toen eigenlijk dat jullie daar (nog) helemaal niet mee bezig waren. Dus het is toch een verrassing dat jij het bent smile.

Ja precies, ik heb me nog ingehouden! Razz
Maar ja ik heb dat inderdaad eigenlijk zelden tot nooit op het forum besproken omdat de wens heel groot was maar de kans dat het snel zou gaan gebeuren vrij klein en ik om die reden probeerde om daar niet te veel mee bezig te zijn. Daarom kwam ik ook zelden in Z&M, zelfs niet om mee te lezen hoe leuk ik het ook vond.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Arwyn zo 7 okt 2012 - 23:56

Gefeliciteerd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: