Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

+7
Happydobby
PapillonRose
truestar
_Mashimaro_
Jazzlyn
pitbullgup
Susan
11 plaatsers

Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 3:38

Ik zoek van die zachte spijkerbroek- look broekjes. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen en welk merk?
Ik vind die stugge broekjes niet prettig voor gewoon lekker in de box.

Had ze van Noppies, maar met die dikke benen van J is het net een skinny...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Susan do 3 nov 2011 - 3:42

Volgens mij waren alle spijkerbroekjes die ze als baby droegen wel soepel. Bij H&M hadden ze spijkerbroekjes met een extra zachte voering. Verder hadden wij veel van Mexx en Name-it.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  pitbullgup do 3 nov 2011 - 3:43

ik heb er laatst een gekocht bij de hema en prenatal
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 3:43

Zal ik eens kijken, dank je.

Ik heb ze oa van de HEMA, en dat is echte dikke spijkerstof. Ik zoek die dunne 'slappe' broekjes zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Jazzlyn do 3 nov 2011 - 3:44

Prenatal had ze altijd!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  pitbullgup do 3 nov 2011 - 3:46

die van de hema zit een zacht stofje in zeg maar. En die van prenatal is in z'n geheel zacht en soepel.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  _Mashimaro_ do 3 nov 2011 - 3:47

Bij de Babydump heb ik ze vandaag gezien. Voorkant was spijkerstof en de achterkant was soepele/zachte stof. Klinkt vreemd misschien, maar ik vind ze wel grappig. Heb het alleen niet gekocht, aangezien het van Mexx is. Vind ik persoonlijk te duur voor deze leeftijd.
Verder heeft I. maar 1 spijkerbroek in zijn collectie die ik echt stug vind, maar dat is dan ook een broek die al een paar jaar oud is. Tegenwoordig worden de broeke babyvriendelijker gemaakt.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  truestar do 3 nov 2011 - 3:48

Ik heb er eentje in de kast liggen van de h&m en daar zit een zachte voering in, en bij de taille zit ook een zachte band.. Het spijker zelf is ook zacht! Die van de hema vind ik ook erg stug, tenminste degene die ik hier in de kast heb liggen
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Susan do 3 nov 2011 - 3:53

_Mashimaro_ schreef:Bij de Babydump heb ik ze vandaag gezien. Voorkant was spijkerstof en de achterkant was soepele/zachte stof. Klinkt vreemd misschien, maar ik vind ze wel grappig. Heb het alleen niet gekocht, aangezien het van Mexx is. Vind ik persoonlijk te duur voor deze leeftijd.

Zo eentje had Ezra ook, maar dan van Oilily.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  PapillonRose do 3 nov 2011 - 4:01

Ik had er eentje van Prénatal, eentje van de H&M en eentje van Noppies. De rest wat ik had was ook allemaal wat stugger, al heb ik gelukkig geen enkele spijkerbroek die ik echt heel erg stug vind.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Happydobby do 3 nov 2011 - 4:09

Ik heb een hele zachte van de V&d liggen in 62, die heeft alleen een zachte band en de stof is zacht. Helaas is de band niet verstelbaar waardoor de broek te wijd is voor M.
Verder van Saltydog en Hema en name it. Die van name it is lekker zacht maar Hema is stug en Saltydog ook. Volgens mij heeft zeeman mooie zachte spijkerbroekjes liggen voor 5 euro per stuk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Flower_L do 3 nov 2011 - 4:30

Heb ook van h&m. nu nog twee in 80 en 86, ideaal vind ik ze. Alleen keuipen ze beetje op doordat onderaan beetje elastiek zit

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Printje do 3 nov 2011 - 9:12

Die van Name it zijn erg fijn en blijven lang mooi.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  -Ieniemienie- do 3 nov 2011 - 9:35

Ik heb er nu een van feetje in de kast liggen, zit erg fijn! En ook niet duur (mijne was €9)
Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Feetje-baby-broekje-lang
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 10:02

Ik heb volgens mij bij de Wibra of de Zeeman voor N. wel eens een spijkerbroek gekocht. Hij was van heel zachte spijkerstof en was zacht gevoerd van binnen. Heb deze broek haar veel aangedaan als kruipbroek of 'deze-mag-heel-vies-worden-broek' :P Hij was lekker zacht en soepel. Kwaliteit was ook erg goed, hij is nog steeds erg netjes.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop? Empty Re: Zachte baby spijkerbroekjes, waar te koop?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum