Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

+30
Zonnetje
Toet
SleepingBeauty
Mizz_S
Mermaid
Burn
Suus
Dikkie Dik
Aziraphale
Annemoontje
Roxi3
Roza
Mida4you
Summerlovin
loura
Rouxxxe
Caramba
Shisha
vlinder-19
Twellie
Parel
Jeanette
girli
Rumble
CCC
Caroow
Star007
Oasis
Printje
Marin
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 19:48

Werken, studeren, stage.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Caramba za 6 okt 2012 - 19:49

Vannacht nog een nachtdienst.
Maandag vrij, wat in huis doen net als vandaag.
Dinsdag shoppen met schoonmoeder.
Woensdag tot zondag werken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 19:50

Van maandag tot vrijdag naar school, bij thuiskomst sporten en veel studeren.

Edit: bedenk me net dat ik het best raar vind om dit te typen. Normaal was het elke week 5 dagen werken, nu school. Bedenk me echt dat dit de beste keuze ever is. :cheering:


Laatst aangepast door Dropdraakje op za 6 okt 2012 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Rouxxxe za 6 okt 2012 - 20:02

Ma, di, do en vr ga ik werken. Woensdag is m'n vrije dag, dan komt misschien m'n moeder gezellig op visite en anders ga ik woensdag beetje het huishouden doen en thuis rommelen. Ook ga ik deze week langzaam voorbereidingen treffen voor onze vakantie.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 20:41

5 Daagjes naar Friesland Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  loura za 6 okt 2012 - 20:47

Ik wil helemaal niet aan volgende week denken.. Ik werk iedere dag van maandag tot zondag maar ben alleen vrijdag vrij. Dus lekker 6 dagen werkweek bah, echt geen zin in. Ook daarnaast geen leuke dingen gepland.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Summerlovin za 6 okt 2012 - 20:54

Ik heb mijn stageweek in week 41. De hele week lesgeven in groep 2/3 Very Happy. Normaal loop ik maar 1 dag in de week stage, dus dan is zo'n hele week wel een keer leuk.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Mida4you za 6 okt 2012 - 21:52

Maandag: werken
Di: vrij en ga ik cupcakes maken voor mij oma, die is woensdag jarig. Ook breng ik de cupcakes dinsdag alvast langs.
Wo: Werken en 's avonds naar de verjaardag van mijn oma
Do: vrij, en heb nog geen plannen
Vr: werken tot 13.00 uur. Mijn moeder past die ochtend op. Als ik klaar ben met werken gaan we wat winkelen en zoek naar schoentjes voor mijn dochtertje
Za: vrij, nog geen plannen
Zo: vrij, nog geen plannen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Roza za 6 okt 2012 - 21:58

Maandag: Werken, naar het graf van opa om te kijken hoe het nu is
Dinsdag: Werken (hele dag een opleiding voor het nieuwe systeem volgen), 's avonds uiteten
Woensdag: Werken, klein koffertje inpakken
Donderdag t/m maandag: Barcelona!!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:08

Maandag: werken, met mijn hondje naar de dierenarts en tennissen.
Dinsdag: aan de studie en naar college.
Woensdag: werken en voor de rest nog geen plannen.
Donderdag: werken en sporten.
Vrijdag: werken (studiedag) en boodschappen doen voor mijn verjaardag.
Zaterdag: sporten, aan de studie, huishouden en 's avonds heb ik een verjaardag.
Zondag: vier ik mijn verjaardag. Ben eigenlijk maandag jarig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Roxi3 za 6 okt 2012 - 22:19

Maandag: werken en 's avonds een vergadering.
Dinsdag: werken.
Woensdag: werken.
Donderdag: werken en 's avonds een vergadering.
Vrijdag: ben ik hopelijk vrij (inzetbaar) en ga ik schoonmaken en met mijn man en vrienden uit eten.
Zaterdag: nog geen plannen.
Zondag: nog geen plannen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Annemoontje za 6 okt 2012 - 22:21

Maandag: Werken en wat in het huishouden doen.
Dinsdag: Werken en aan mijn cursus werken.
Woensdag: Werken en aan mijn cursus werken.
Donderdag: Werken en huishouden doen.
Vrijdag: Werken en savonds relaxen.
Zaterdag: Naar de verjaardag van mijn vader.
Zondag: Nog niks op de planning, misschien komt dat nog.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Aziraphale za 6 okt 2012 - 22:27

Ma t/m donderdag werken. Maandagavond eten bij vrienden. Dinsdagavond sporten. Vrijdag laatste sessie van m'n tatoeage! Daarna even langs mijn moeder en zondag komen er vrienden op visite/eten.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:42

Heel weinig plannen (behalve werken) voor komende week. Donderdag mijn nagels laten doen en zaterdag waarschijnlijk naar de Efteling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Dikkie Dik za 6 okt 2012 - 23:54

Maandag en dinsdag werken, woensdag t/m vrijdag op kamp. Zaterdag en zondag lekker niets doen Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 281626781
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:11

Vooral veel werken. Collecte lopen voor de brandwondenstichting. En verder heb ik nog geen plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Suus zo 7 okt 2012 - 0:39

Maandag ben ik vrij, ik ga 's avonds lekker uit eten met oud-collega's, verder heb ik nog niks gepland.
Dinsdag ben ik ook vrij, ik wil in elk geval hardlopen en 's avonds heb ik zangles en koor.
Woensdag werk ik de hele dag.
Donderdag werk ik een halve dag, 's middags nog even hardlopen en daarna naar een vriendin.
Vrijdag werk ik, 's avonds ga ik naar mijn broertje die dan jarig is.
Zaterdag heb ik een late dienst.
Zondag is de 4 Mijl van Groningen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Burn zo 7 okt 2012 - 1:51

Maandag: Vrij, hard voor school bezig.. 's avonds vergadering
Dinsdag: School, 's avonds korfballen (denk ik)
Woensdag: School
Donderdag: School, 's avonds training
Vrijdag: Vrij, weer hard voor school bezig
Zaterdag: De hele dag op het korfbalveld aanwezig zijn
Zondag: 's Avonds naar een jeugddienst hier in de kerk samen met Dolcis_

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Mermaid zo 7 okt 2012 - 8:38

Maandag; bloed laten prikken, huis schoonmaken, tas inpakken en 's avonds naar Barcelona vliegen.
dinsdag; ga ik aan boord bij mijn vriend. Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 281626781
woensdag; in Valencia
Donderdag; Cartagena
Vrijdag, Gibraltar
Zaterdag; Lissabon.
Zondag; de hele dag varen.

Heel relaxt allemaal maar ben vooral heel blij dat ik eindelijk weer langere tijd bij mijn vriend kan blijven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 9:02

Morgen heb ik mijn vrije dag, dan ga ik studeren, wat aan het huishouden doen en een beetje rommelen in huis.
Dinsdag t/m vrijdag werken. Dinsdagavond is de eerste 'praat-/discussiegroep (van de kerk) van het seizoen en donderdagavond ga ik naar zumba. Het weekend is nog helemaal leeg. Hoop dat we nog wel wat leuks kunnen inplannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Mizz_S zo 7 okt 2012 - 9:11

Maandag: 's Morgens werken, 's middags de was doen en mn nichtje komt langs, ik ga haar helpen met haar huiswerk, en 's avonds naar dansen
Dinsdag: Overdag werken en 's avonds pubquiz
Woensdag: 's Morgens heb ik vrij en 's middags en 's avonds werken
Donderdag: 's Morgens heb ik vrij en 's middags en 's avonds werken, en het is mijn laatste werkdag, daarna heerlijk een weekje vakantie!
Vrijdag: Als het goed is gaan mn man en ik lekker samen een paar daagjes weg, maar we hebben nog niets geboekt dus hoe/wat/waar is nog niet duidelijk
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 9:48

Aii Hier is mijn werkweek alweer volle bak begonnen (lang leve de zorg)

maar aankomende week;

Maandag; werken, smiddags gesprek op school bij D.ylan, s'avonds mijn oma helpen (opa ligt in ziekenhuis dus mijn oma vermaken en wat helpen poetsen)

Dinsdag; werken tot 1 uur, smiddags met l.ynn boodschappen doen,huishouden en vanaf 18.00 weer aan het werk.

Woensdag; smorgens naar mijn oma, daarna met mijn zus mee om haar jurk af te passen, smiddags komt er een vriendje van D.ylan hier spelen en eind van de middag met hem naar de kinderarts, s'avonds lekker niets

Donderdag; 1,5 uur sochtends werken, aan de studie, begeleidings gesprek, en dan even genieten van de tijd met de kids (en ondertussen alle kleine dingen doen + het huishouden), s'avonds eten brengen bij een vriendin en even bijbabbelen

Vrijdag; smorgens werken,smiddags mee naar zwemles, schoonvader komt eten, en s'avonds schoonmoeder naar het vliegveld brengen

Zaterdag; smorgens naar de markt, boodschappen doen en even de stad in, daarna gaan we een paar auto's bekijken en even naar mijn broer op visite. Dan komen mijn ouders eten en vanaf 19 uur mag ik weer aan het werk!

Zo volle week...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  SleepingBeauty zo 7 okt 2012 - 10:58

Maandag; overdag samen vrij vanaf 19.00u werken
Dinsdag; zelfde als maandag smiddags hardlopen
Woensdag: werken vanaf 15.00
Donderdag; vrij
Vrijdag; werken v. 7.00-11.00
Zat&Zon ook werken overdag
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Toet zo 7 okt 2012 - 18:02

Maandag en dinsdag de hele dag naar school.
Woensdag, donderdag en vrijdag op kamp met de opleiding. Vrijdagmiddag snel naar huis, eten, naar de fysio, voetbaltraining kijken en daarna borrelen met mijn team.
Zaterdag werken tot 3, daarna voetbal kijken, feestje in de kantine en daarna nog een feest.
Zondag werken van 2 tot 8.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Zonnetje zo 7 okt 2012 - 18:39

Ecrits schreef:Ik heb een hele drukke werkweek en zie er eigenlijk tegenop.

Ik ook. Iedere dag om half 9 beginnen met werken en twee avonden tot 22 uur werken. Bovendien moet ik in die tijd erg veel doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? - Pagina 2 Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum