Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw plannen verder deze week?

+24
litllejoy
M@niek
Mermaid
SparklingEyes
slaatje
Kaboutertje
widko
Melis1985
Pompoen
Sushi
Blond
Flippin' Bitch
Sarah1985
Carra
SnowWhite
Gympie
Sophiee
Middleme
Poubelle
Tinus
Ibbeltje
schuddebuikje
dolfijn1982
Rebecca
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:48

Heb je vrij, moet je werken, ga je op vakantie, of ben je ziek? Vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:50

Maandag / Ik had vandaag lekker vrij. Gewinkeld, schoongemaakt & nu lekker relaxen op de bank.
Dinsdag / Werken & daarna naar het zwembad voor Aquarobic.
Woensdag / Vrij. In de avond lekker eten met 2 vriendinnen en heel erg bijkletsen met wijn.
Donderdag / Werken.
Vrijdag / Werken.
Zaterdag / Hopelijk een dagje met mijn vriend wat leuks doen, ik ben in ieder geval vrij die dag.
Zondag / Werken! Helaas, ik wilde graag naar mijn moeder voor moederdag, maar die houdt het tegoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:52

Morgen echo
Woensdag bezoek van vriendin
Donderdag niks
Vrijdag niks
Zaterdag wordt er weer geklust hier
Zondag niks

Spannend he laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:53

Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Rebecca ma 7 mei 2012 - 5:53

Vandaag ben ik ziek, morgen blijf ik ook nog ziek thuis maar hoop ik als ik me goed genoeg voel wel wat te kunnen lezen voor mijn studie. Woensdag kan ik hopelijk weer aan het werk, net al een week vakantie achter de rug, dus begin mijn kids wel te missen! Woendagmiddag ga ik dan naar de opleiding, de een na laatste les van het thema waar ik nu mee bezig ben volgen.
Donderdag op het werk een drukke dag, naast lesgeven heb ik 's ochtends een vergadering en 's middags hebben we met het team een engelse les. 's Avonds afhankelijk van hoe ik me voel gaan aquarobiccen, dan vrijdag nog een dagje werken, 's avonds spelmeeting van het forum. Zaterdag overdag ga ik met mijn leerteam van de studie aan de slag voor een opdracht die we samen moeten maken, 's avonds spelavond met vriendinnen en dan zondag nog wat aan de studie en in de avond uiteten met mijn schoonouders in het kader van moederdag. Drukke week dus!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:54

Pippa schreef:Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Officieel nog wel, 3 dagdelen vanuit thuis. Maar dat lukt niet. Moet de 15e naar de arbo (ging niet eerder) en dan ga ik helemaal stoppen of nog 1 dagdeel per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  dolfijn1982 ma 7 mei 2012 - 5:54

vandaag: lekker vrij geweest
dinsdag: werken van 730 tot 1730 en savonds naar me vriend
woensdag: werken van 730 tot 1730
donderdag : werken van 730 tot 1730 en me vriend komt naar mij
vrijdag: werken van 730 tot 1730 boodschappen met me moeder doen en daarna naar me vriend
zaterdag een extra dag werken van 700 tot ongeveer 1530 daarna naar me vriend
zondag naar mijn huis en naar me moeder voor moederdag
en daarna lekker een week vrij

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:55

Charlie schreef:
Pippa schreef:Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Officieel nog wel, 3 dagdelen vanuit thuis. Maar dat lukt niet. Moet de 15e naar de arbo (ging niet eerder) en dan ga ik helemaal stoppen of nog 1 dagdeel per week.

Oké. Wat rot dat het niet meer gaat. Lichamelijk niet, of ook geestelijk even niet meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:55

Rebecca, beterschap. Hopelijk voel je je snel beter. Wat een drukke week zeg! Aquarobic jij al lang?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:56

Pippa schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Officieel nog wel, 3 dagdelen vanuit thuis. Maar dat lukt niet. Moet de 15e naar de arbo (ging niet eerder) en dan ga ik helemaal stoppen of nog 1 dagdeel per week.

Oké. Wat rot dat het niet meer gaat. Lichamelijk niet, of ook geestelijk even niet meer?

Lichamelijk niet, ben doodmoe en de baby's hebben een groeiachterstand dus moet rustig aan doen. Ik ben immers longpatiënt en mag liever niet te kortademig raken. Geestelijk lukt het ook niet echt. De stress op het werk van onlangs is me niet in de koude kleren gaan zitten en ben met mijn hoofd ook bij andere zaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:58

Charlie schreef:
Pippa schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Officieel nog wel, 3 dagdelen vanuit thuis. Maar dat lukt niet. Moet de 15e naar de arbo (ging niet eerder) en dan ga ik helemaal stoppen of nog 1 dagdeel per week.

Oké. Wat rot dat het niet meer gaat. Lichamelijk niet, of ook geestelijk even niet meer?

Lichamelijk niet, ben doodmoe en de baby's hebben een groeiachterstand dus moet rustig aan doen. Ik ben immers longpatiënt en mag liever niet te kortademig raken. Geestelijk lukt het ook niet echt. De stress op het werk van onlangs is me niet in de koude kleren gaan zitten en ben met mijn hoofd ook bij andere zaken.

Vervelend om te lezen Cry Ik hoop dat je wel de rust neemt, en kunt nemen, zodat je kindjes goed kunnen groeien & jij wat energie krijgt voor de zwangerschap, maar ook de tijd erna. En ik kan goed begrijpen dat de problemen van je werk je hoog zitten en dat het dan helemaal moeilijk is om daar nog mee/voor aan het werk te gaan met alle omstandigheden nu. Maar ik neem aan dat de arbo-arts dat ook wel inziet, dat de kinderen voor alles gaan, en dat jij nu gewoon aan jezelf moet denken. Geen erge dingen verder hoop ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  schuddebuikje ma 7 mei 2012 - 5:59

Charlie schreef:
Pippa schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:Werk jij helemaal niet meer nu Charlie?

Officieel nog wel, 3 dagdelen vanuit thuis. Maar dat lukt niet. Moet de 15e naar de arbo (ging niet eerder) en dan ga ik helemaal stoppen of nog 1 dagdeel per week.

Oké. Wat rot dat het niet meer gaat. Lichamelijk niet, of ook geestelijk even niet meer?

Lichamelijk niet, ben doodmoe en de baby's hebben een groeiachterstand dus moet rustig aan doen. Ik ben immers longpatiënt en mag liever niet te kortademig raken. Geestelijk lukt het ook niet echt. De stress op het werk van onlangs is me niet in de koude kleren gaan zitten en ben met mijn hoofd ook bij andere zaken.



vervelend voor je.. maar je moet inderdaad aan jezelf en de 2 kleintjes denken..
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:00

Nee niks ergs verder, alleen de angst voor bloedstolsels in mijn bloedbaan nu ik steeds dichterbij de uitgerekende datum kom. Maar ik leer steeds beter ontspannen enzo...dat regelt de natuur allemaal toch wel mooi bij zwangere vrouwen smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:01

Ik duim voor je dat alles goed gaat, je rust krijgt, kunt ontspannen & ze je goed in de gaten blijven houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:02

Dankje smile. Morgen weer een onderzoek en echo, dan weten we hopelijk meer. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Ibbeltje ma 7 mei 2012 - 6:05

Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en naar verjaardag Lily
Zaterdag: s avonds oppassen

En misschien dat weekend nog naar de landmachtdagen in Oirschot.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Tinus ma 7 mei 2012 - 6:10

Maandag: gewerkt en vanavond voor de tv
Dinsdag: vrij, bezoek aan de huisarts, hardlopen
Woensdag: werken, 's avonds vergadering vh werk
Donderdag: werken, 's avonds hardlopen
Vrijdag: werken, 's avonds nog geen plannen
Zaterdag: weekend, hardlopen, 's middags/' s avonds een date!
Zondag: 's ochtends naar de kerk, dan naar m'n moeder voor Moederdag. Verder (nog) niks
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Poubelle ma 7 mei 2012 - 6:30

Maandag: Gewerkt, nu bankhangen
Dinsdag: Werken, we hebben sportdag dus dat is wel leuk. 's avonds lessen.
Woensdag: Werken, 's middags even naar de dokter. 's Avonds niets
Donderdag: Werken, 's avonds hardlopen en waarschijnlijk nog even naar de kroeg
Vrijdag: Overdag op zoek naar cadeaus voor een vriendin, 's avonds naar een andere vriendin en dan stappen
Zaterdag: Overdag niet veel, 's avonds verjaardag vieren van een vriendin en 's avonds de stad in.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Rebecca ma 7 mei 2012 - 6:49

Pippa schreef:Rebecca, beterschap. Hopelijk voel je je snel beter. Wat een drukke week zeg! Aquarobic jij al lang?

Dank je! Ik aquarobic sinds september, vind het heerlijk!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Middleme ma 7 mei 2012 - 6:52

Morgen: Stage
Woensdag: Stage en 's avonds lekker met mn vriend knufffelen
Donderdag: Stage en 's avonds zwemmen
Vrijdag: Stage en 's avonds met vriend
Zaterdag: werken van 8:45-17:15, daarna met vriend bij vriendin en haar vriend eten en Jeff Dunham kijken.
Zondag: Aan mijn scriptie werken en 's avonds met vriend.

En de rest van de tijd die ik heb gaat op aan school: portfolio en scriptie..
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:56

Werken, bij mijn ouders eten, donderdag zie ik mijn vriendje nog en vrijdag op zaterdagnacht moet ik ook werken. Verder heb ik nul plannen en weet ook niet of ik die ga maken. Nog geen zin in, in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Sophiee ma 7 mei 2012 - 7:02

Maandag: alle babykleertjes en -lakentjes gewassen en gestreken, wat spullen in het dorp gehaald, 's avonds niets.
Dinsdag: ramen wassen, 's middags naar mijn opa en oma, 's avonds niets.
Woensdag: rust en 's middags naar de verloskundige, 's avonds niets.
Donderdag: keuken poetsen, alle kastjes opruimen, 's avonds komt een vriendin op bezoek.
Vrijdag: rust en even naar mn ouders, 's avonds op kraambezoek.
Zaterdag: even de stad in, kledingkasten opruimen, 's avonds niets.
Zondag: moederdag, langs bij beide ouders en eten bij mijn ouders.

Heb verlof en enorm last van nesteldrang Very Happy !
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gympie ma 7 mei 2012 - 7:13

Ik maak 2 lange dagen deze week en heb nog meer overuren dus ik heb vrijdag een vrije dag. Vroeger en langer weekend. Very Happy


Laatst aangepast door Gympie_ op wo 16 mei 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  SnowWhite ma 7 mei 2012 - 7:15

Dinsdag: werken
Woensdag: 's morgens zwemmen, eind van de ochtend naar de opticien, wasjes draaien, 's avonds met een vriendin naar een voorstelling.
Donderdag: 's morgens naar de stad om een nieuwe trolley te kopen, verdere huishouden, spullen inpakken
Vrijdag: erg vroeg op pad naar Schiphol om het vliegtuig te pakken naar Londen!
Zaterdag: naar de markt op Portobello Road (in Notting Hill) en verder zien we wel
Zondag: wat drinken met vrienden die in Londen wonen, geen verdere planning
Maandag: spullen inpakken en rustig op pad naar het vliegveld terug naar Amsterdam.

We hebben niet echt een planning die we willen volgen in Londen. Puur omdat het niet de eerste keer is dat we er zijn.
Portobello Road vind ik gewoon helemaal geweldig, daarom dat we er op zaterdag naartoe gaan want dan staat de markt er ook smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Carra ma 7 mei 2012 - 7:17

Werken en klussen. Dat is het wel. Misschien vrijdagavond nog even naar het winkelcentrum. Ik heb shopbehoefte!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw plannen verder deze week? Empty Re: Wat zijn jouw plannen verder deze week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum