Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

+30
Zonnetje
Toet
SleepingBeauty
Mizz_S
Mermaid
Burn
Suus
Dikkie Dik
Aziraphale
Annemoontje
Roxi3
Roza
Mida4you
Summerlovin
loura
Rouxxxe
Caramba
Shisha
vlinder-19
Twellie
Parel
Jeanette
girli
Rumble
CCC
Caroow
Star007
Oasis
Printje
Marin
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:53

Vertel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:54

Werken :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:55

Het is zaterdagavond joh! Ik wil nog niet aan maandag denken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:56

Haha, sorry! Mijn werkweek gaat morgen gewoon verder, dus ik kijk juist naar maandag uit :cheering:

Maple, maar in het weekend niet lijkt me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:59

Nee maar de week begint voor mij maandag, dus ik ging er automatisch vanuit dat jij op maandag doelde smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Marin za 6 okt 2012 - 10:03

Werken, werken, werken en verder gewoon lekker koken en gezellig thuis zijn. Oh ja en woensdag sushi eten met een vriendin, dinsdag een kennismakingsafspraak met bruidspaar en vrijdag rijles. Toch best druk nog maar gelukkig ook hele leuke dingen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 10:05

Maandag; werken
Dinsdag; babykamer voor de tweede keer verven en sávonds uiteten met het werk
Woensdag: komt een vriendin en ff naar de Ikea
Donderdag/vrijdag; werken
Weekend; nog geen idee, hoogstwaarschijnlijk babykamer behangen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Oasis za 6 okt 2012 - 10:09

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: aan school werken en 's avonds maar mijn ouders
Donderdag: aan school werken
Vrijdag: werken en daarna concert Very Happy
Zaterdag: uitbrakken
Zondag: werken
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:11

Ok, vooruit. :cheering:

Maandag, dinsdag naar school (beide dagen presentatie :nopompom:) Vrijdag ook naar school, maar die dag is altijd wel leuk. Woensdag heb ik altijd vrij, ik ga dan even met m'n moeder de stad in. Donderdag ook vrij, die dag besteed ik altijd aan school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Star007 za 6 okt 2012 - 10:15

2 late diensten werken , make-up workshop met vriendinnen, teamdag, 1e verjaardag van onze dochter vieren . Hoop leuke dingen dus Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:16

Ik heb een hele drukke werkweek en zie er eigenlijk tegenop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Caroow za 6 okt 2012 - 10:20

Wij hebben maandag de geslachtsbepalingsecho :cheering:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 10:39

Caroow schreef:Wij hebben maandag de geslachtsbepalingsecho :cheering:

Ga je de uitslag hier vertellen????
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:45

Maple schreef:Nee maar de week begint voor mij maandag, dus ik ging er automatisch vanuit dat jij op maandag doelde smile

Anders is het geen week 41, dus ik doel ook op maandag haha! Maar ik heb geen weekend gevoel omdat ik moet werken, vandaar nu al dit topic!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  CCC za 6 okt 2012 - 10:45

Caroow: spannend!!!

Mijn werkweek bestaat tot nu toe alleen nog uit werken... en ohja volgende week komen vrienden wat eten hier... Voor de rest nog geen plannen gemaakt.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Rumble za 6 okt 2012 - 10:50

Ecrits schreef:Ik heb een hele drukke werkweek en zie er eigenlijk tegenop.

Waarom zie je er tegenop?

Spannend, Caroow!

Maandag werken
Dinsdag afgesproken met een vriendin, haar zoontje en mijn zoontje. Gaan we vast wat leuks doen
Woensdag werken en daarna komt een vriendin eten
Donderdag werken
Vrijdag krijgt mijn vriend de uitslag van zijn CAT-scans. Ik hoop dat er niets ernstigs is want ik kan voorlopig niet even heen en weer vliegen naar Spanje helaas.

Weekend: leuke dingen doen met mijn zoontje, maar nog niets concreets gepland.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 10:56

Omdat ik veel moet werken en belangrijke dingen moet doen. Ik moet twee presentaties geven voor twee grote groepen op twee avonden naast mijn gewone werkweek. Zoiets zou ik eigenlijk wel leuk vinden, maar ik zit niet zo goed in mijn vel en ben moe. Heb meer zin om onder de dekens te kruipen en een paar weken te slapen. Dus om nu juist zo extra in de aandacht te staan, onder de mensen te zijn en veel dingen te doen, maakt dat het me veel moeite kost om te schakelen en er enthousiast te staan. Als ik eenmaal werk gaat het prima, maar ik zie er nu wel echt tegenop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  girli za 6 okt 2012 - 11:08

Veel werken aan mijn studie en verder heb ik nog wat afspraken, lessen en een filmdate! Niets bijzonders deze week. Wel moet ik nog veel regelen voor het vieren van mijn verjaardag, dus dat komt er ook bij.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Rumble za 6 okt 2012 - 11:14

Ecrits schreef:Omdat ik veel moet werken en belangrijke dingen moet doen. Ik moet twee presentaties geven voor twee grote groepen op twee avonden naast mijn gewone werkweek. Zoiets zou ik eigenlijk wel leuk vinden, maar ik zit niet zo goed in mijn vel en ben moe. Heb meer zin om onder de dekens te kruipen en een paar weken te slapen. Dus om nu juist zo extra in de aandacht te staan, onder de mensen te zijn en veel dingen te doen, maakt dat het me veel moeite kost om te schakelen en er enthousiast te staan. Als ik eenmaal werk gaat het prima, maar ik zie er nu wel echt tegenop.

Ja als je niet goed in je vel zit en moe bent kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet.
Rust dan nu nog maar even goed uit, komt vast goed! Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? 699888
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Jeanette za 6 okt 2012 - 11:18

Maandag heerlijk naar de sauna! Rest van de week helaas werken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Parel za 6 okt 2012 - 11:26

Ecrits, klinkt $%>! Sterkte deze week!

Deze week ga ik maandag/dinsdag/vrijdag werken, woensdag/donderdag thuis rommelen en zaterdag shoppen met mijn schoonzusje en nichtje.

Star ; hele fijne verjaardag van D.!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 11:30

Ik werk van maandag tot en met vrijdag en zowel zaterdag als zondag heb ik een etentje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Caroow za 6 okt 2012 - 16:41

Printje schreef:
Caroow schreef:Wij hebben maandag de geslachtsbepalingsecho :cheering:

Ga je de uitslag hier vertellen????

Ja, we vertellen het aan iedereen. Ik heb geen zin om naar de Hema te gaan in een andere stad omdat ik hier niet gezien mag worden met blauwe/roze kleertjes. Ook hoeven we zo niet bang te zijn onze mond voorbij te praten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  vlinder-19 za 6 okt 2012 - 16:43

Ik hoop bevallen... zo snel mogelijk. Ben er zo zat van blugh..
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Shisha za 6 okt 2012 - 19:36

Maandag: Vrij. Ik denk dat ik was in huis ga aanrommelen.
En dan van dinsdag t/m zondag werken. Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? 1270000679
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen? Empty Re: Week 41 begint bijna, wat zijn jouw plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum