Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drinken ruim over datum

+2
CCC
truestar
6 plaatsers

Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Drinken ruim over datum

Bericht  truestar do 27 okt 2011 - 7:28

Misschien een heel stomme vraag maar ik heb een half blikje sisi op en zie daarna dat hij maar houdbaar was tot maart 2011..

Kan dat veel kwaad voor de baby?! Maak me een beetje zorgen
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:31

Vast niet...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:32

Vast niet. Denk ik. Er zit zoveel troep in dat het de ik niet echt slecht wordt, de smaak zal hoogstens wat minder worden...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Flower_L do 27 okt 2011 - 7:39

er staat ook op 'ten minste houdbaar tot'
ik zou me er geen zorgen over maken

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:42

Nee, dat zal echt geen kwaad kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 8:08

Heb je die van je schoonmoeder gekregen? Hahaha
Wilde ze je vergiftigen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 10:03

De enige bacterie waar je tijdens de zwangerschap volgens mij echt bang voor zou moeten zijn is listeria. Maar die overleeft vast niet in een afgesloten blikje vol met conserveermiddelen en dan ook nog eens in het koolzuur. Ik maak me deze zwangerschap zelf chronisch zorgen en zelfs ik zou me hier niet al te druk om maken. Conclusie: niks aan de hand smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 10:03

Twellie schreef:De enige bacterie waar je tijdens de zwangerschap volgens mij echt bang voor zou moeten zijn is listeria. Maar die overleeft vast niet in een afgesloten blikje vol met conserveermiddelen en dan ook nog eens in het koolzuur. Ik maak me deze zwangerschap zelf chronisch zorgen en zelfs ik zou me hier niet al te druk om maken. Conclusie: niks aan de hand smile.

Dat vroeg ik me al af, hoe het met je angsten is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 10:16

Susan schreef:
Twellie schreef:De enige bacterie waar je tijdens de zwangerschap volgens mij echt bang voor zou moeten zijn is listeria. Maar die overleeft vast niet in een afgesloten blikje vol met conserveermiddelen en dan ook nog eens in het koolzuur. Ik maak me deze zwangerschap zelf chronisch zorgen en zelfs ik zou me hier niet al te druk om maken. Conclusie: niks aan de hand smile.

Dat vroeg ik me al af, hoe het met je angsten is.

Het gaat op dit moment beter dan twee weken geleden, toen kon ik om de kleinste dingen echt helemaal panisch worden. Ik zal maar geen voorbeelden noemen, want dat zal overkomen alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben laughcry . Het heeft wel geholpen er opener over te zijn naar mijn omgeving, dan hoef ik tenminste geen smoesjes meer te verzinnen voor bepaalde dingen (ik ging eerder bijvoorbeeld vaak uit eten, maar daar heb ik nu helemaal geen behoefte aan, dan ga ik me na die tijd toch weer druk maken).

Al gaat het beter, ik kan niet zeggen dat ik op een normale, rustige manier in deze zwangerschap sta en ik heb ook niet de illusie dat dat nog gaat gebeuren ergens de komende weken. Ik ben door al het piekeren ook niet zo voorbereid op een baby als ik de eerste keer was. Het is op dit moment te doen door veel afleiding te zoeken en bezig te blijven. Bedankt voor de belangstelling trouwens.

- Sorry Truestar voor deze lange off-topic -

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 10:45

Twellie schreef: Ik zal maar geen voorbeelden noemen, want dat zal overkomen alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben laughcry

Je moest eens weten waar ik allemaal bang voor was. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  truestar do 27 okt 2011 - 10:56

Twellie schreef:
Susan schreef:
Twellie schreef:De enige bacterie waar je tijdens de zwangerschap volgens mij echt bang voor zou moeten zijn is listeria. Maar die overleeft vast niet in een afgesloten blikje vol met conserveermiddelen en dan ook nog eens in het koolzuur. Ik maak me deze zwangerschap zelf chronisch zorgen en zelfs ik zou me hier niet al te druk om maken. Conclusie: niks aan de hand smile.

Dat vroeg ik me al af, hoe het met je angsten is.

Het gaat op dit moment beter dan twee weken geleden, toen kon ik om de kleinste dingen echt helemaal panisch worden. Ik zal maar geen voorbeelden noemen, want dat zal overkomen alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben laughcry . Het heeft wel geholpen er opener over te zijn naar mijn omgeving, dan hoef ik tenminste geen smoesjes meer te verzinnen voor bepaalde dingen (ik ging eerder bijvoorbeeld vaak uit eten, maar daar heb ik nu helemaal geen behoefte aan, dan ga ik me na die tijd toch weer druk maken).

Al gaat het beter, ik kan niet zeggen dat ik op een normale, rustige manier in deze zwangerschap sta en ik heb ook niet de illusie dat dat nog gaat gebeuren ergens de komende weken. Ik ben door al het piekeren ook niet zo voorbereid op een baby als ik de eerste keer was. Het is op dit moment te doen door veel afleiding te zoeken en bezig te blijven. Bedankt voor de belangstelling trouwens.

- Sorry Truestar voor deze lange off-topic -

Geen probleem... Ik heb bij mijn 1e zwangerschap dezelfde angsten gehad net als Susan..
Maar weinig mensen weten dit trouwens..
Ik vind het heel erg moeilijk om bij deze zwangerschap positief te zijn, al wil ik dat wel heel graag omdat ik van de 1e zo weinig heb kunnen genieten. Toen kon ik me om werkelijk alles druk maken.. De gekste dingen waar andere niet eens over na zouden denken.. Toen waste ik na alles wat ik deed overmatig mn handen bijvoorbeeld..

Deze zwangerschap gaat het wel beter maar kan ik me dus om bovenstaande dingen nog steeds zorgen maken.. Had het van de week trouwens nog met een pakje voorgesneden kaas.. Dat ik opeens twijfelde of ik het wel mocht..

Vind het ook moeilijk om te denken van maar bij mijn 1e zwangerschap is ook alles goed verlopen.. Want toen was ik juist zon angsthaas die overal opletten...
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  truestar do 27 okt 2011 - 10:57

Susan schreef:
Twellie schreef: Ik zal maar geen voorbeelden noemen, want dat zal overkomen alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben laughcry

Je moest eens weten waar ik allemaal bang voor was. laughcry

+1 .... Ik maakte mezelf helemaal gek, en de mensen om me heen trouwens ook.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 11:09

truestar schreef:
Susan schreef:
Twellie schreef: Ik zal maar geen voorbeelden noemen, want dat zal overkomen alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben laughcry

Je moest eens weten waar ik allemaal bang voor was. laughcry

+1 .... Ik maakte mezelf helemaal gek, en de mensen om me heen trouwens ook.

Tot nu toe heb ik vooral mijn vriend gek gemaakt: de rest kan er nog wel begrip voor opbrengen, omdat ze mij natuurlijk ook niet hele dagen zien en er dus niet zoveel last van hebben.

Ik maak me vooral druk over listeria en waar dat wel niet allemaal in / op / aan zou kunnen zitten. En dan vooral wanneer ik sowieso stress heb, als ik verder rustig ben, valt al dat gepieker nog enigszins mee.

Wel fijn dat je je nu in elk geval niet zoveel zorgen maakt als bij de eerste, want dan duurt de zwangerschap zoooo lang. Ik hoop heel hard voor je dat het niet doorslaat in dingen die niet meer leuk zijn voor jezelf!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  joyce0606 do 27 okt 2011 - 20:27

misschien dat ik dit topic niet had moeten lezen, ik heb mij eigenlijk niet druk gemaakt over bacteriën enzo, natuurlijk wel alles laten staan wat niet mag.....maar als ik zo lees!! ieee!! nou gelukkig nog een week, dan mag ik alles weer smile

wat betreft de sinas hoef je niet bang voor te zijn, als het echt niet goed is dan ben je ff een dag aan de schijterij maar dat is verder niet erg voor de kleine!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 20:29

Twellie schreef:
Tot nu toe heb ik vooral mijn vriend gek gemaakt: de rest kan er nog wel begrip voor opbrengen, omdat ze mij natuurlijk ook niet hele dagen zien en er dus niet zoveel last van hebben.

Ik maak me vooral druk over listeria en waar dat wel niet allemaal in / op / aan zou kunnen zitten. En dan vooral wanneer ik sowieso stress heb, als ik verder rustig ben, valt al dat gepieker nog enigszins mee.

Wel fijn dat je je nu in elk geval niet zoveel zorgen maakt als bij de eerste, want dan duurt de zwangerschap zoooo lang. Ik hoop heel hard voor je dat het niet doorslaat in dingen die niet meer leuk zijn voor jezelf!


Listeria was ook mijn grootste angst inderdaad. Ik vond dat Dion er van alle mensen in mijn omgeving juist het beste mee omging.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  truestar do 27 okt 2011 - 21:08

Nou ben er gelukkig niet ziek van geworden!

@ Twellie en Susan.. Listeria was ook mijn grootste angst, en google op dat mijn grootste vriend maar ook vijand! Alles zocht ik op op google.. Ik had er ook meer last van als ik gestresst was, maar goed je kan je echt over alles gek maken. Ik dacht toen echt de enige te zijn en vond mezelf soms echt gewoon gek. Het is nu nog steeds niet helemaal weg hoor de angst, maar ik kan er beter mee omgaan.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 21:11

Internet kan je inderdaad gek maken. Ik zat in die tijd heel vaak op een forum waar je echt alles kon vinden over zwangerschap en alles wat er bij kwam kijken en dan kom je er pas achter hoe mensen elkaar allerlei angsten kunnen aanpraten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 21:29

@ truestar ; ik weet het wel een beetje dat je je om alles druk kan maken, maar moet je zeggen dat het niet zo overkomt naar de buitenwereld hoor! Ik vind je juist heel krachtig, en in de zwangerschap die je nu ondergaat vind ik je juist heel positief, terwijl dat niet altijd makkelijk is in jouw situatie, want het IS niet makkelijk voor je. Voel je dus niet alsof je klaagt, want dat is niet zo. Je bent een topper en je doet het ontzettend goed, ik ben hartstikke trots op je!

Twellie en Susan ; sorry, ik ken truestar persoonlijk vandaar dat ik daar wat dieper op in kon gaan, maar voor jullie even een dikke virtuele knuffel! Ik vind jullie ook toppers hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  truestar do 27 okt 2011 - 22:29

Parels schreef:@ truestar ; ik weet het wel een beetje dat je je om alles druk kan maken, maar moet je zeggen dat het niet zo overkomt naar de buitenwereld hoor! Ik vind je juist heel krachtig, en in de zwangerschap die je nu ondergaat vind ik je juist heel positief, terwijl dat niet altijd makkelijk is in jouw situatie, want het IS niet makkelijk voor je. Voel je dus niet alsof je klaagt, want dat is niet zo. Je bent een topper en je doet het ontzettend goed, ik ben hartstikke trots op je!

Twellie en Susan ; sorry, ik ken truestar persoonlijk vandaar dat ik daar wat dieper op in kon gaan, maar voor jullie even een dikke virtuele knuffel! Ik vind jullie ook toppers hoor!

Je bent m'n allerliefste vriendinnetje :-) x
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 3:43

truestar schreef:
Je bent m'n allerliefste vriendinnetje :-) x

Wat leuk dat jullie vriendinnen zijn! Dat wist ik niet... en dan beide zwanger!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:29

Ja, al hebben we elkaar pas echt goed leren kennen toen we al zwanger waren.
Maar je groeit wat sneller naar elkaar toe, en dan vooral in onze situatie.
Het is wel heel erg leuk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:40

Ik herken het helemaal wat jullie zeggen over informatie opzoeken op internet en teveel googlen. Daarom doe ik dat nu dus ook pertinent niet meer, want ik vond toch elke keer wéér wat nieuws om me zorgen om te maken. Ik ben wel heel 'blij' dat dit nu het enige is waar ik bang voor ben, want ik heb al een heel rijtje van ziektes en aandoeningen achter de rug waar ik bang voor ben geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drinken ruim over datum Empty Re: Drinken ruim over datum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum