Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bellen jullie terug?

+22
Caramba
silly-one
Twellie
Printje
mzcharlotte
Rouxxxe
Dikkie Dik
Arwyn
Snoes
Snoopy
Monte
Suus
Annemoontje
Bisq
mo-lola
Toet
Minx
Jeanette
Sugarfall
Ella
Rush
SleepingBeauty
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Minx do 4 okt 2012 - 4:36

Ohw bedenk me nu dat ik mijn werk alleen terug bel als ze de voicemail in hebben gesproken. Anders kan ik 6 verschillende personen aan de telefoon krijgen voor ik weet waarom ze gebeld hebben. Als ze al weten wie en waarom er gebeld is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Rouxxxe do 4 okt 2012 - 4:38

Bekend en onbekend neem ik altijd op. Bekenden bel ik altijd wel terug, onbekend ook altijd, ben veel te nieuwsgierig wie t is geweest. Als ik degene niet wil spreken hang ik soms gewoon weer op zonder wat te zeggen. Als ze m'n voice mail hebben ingesproken hangt er maar net van af wie het is geweest.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 7:04

Als het iemand is die je kent? als ik er zin in heb bel ik terug.

Als het een nummer is die je niet in je contacten hebt staan? nee.

Bel je mensen op je voicemail terug? ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  mzcharlotte do 4 okt 2012 - 7:10

Mijn werktelefoon mag ik privé gebruiken, maar daarom bel ik onbekende nummers (in werktijd) terug. Verder luister ik naar voicemails en bel ik bekenden terug.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 8:24

Als het iemand is die je kent?
Ja dan bel ik wel altijd terug.

Als het een nummer is die je niet in je contacten hebt staan?
Nee eigenlijk alleen als ik telefoon verwacht.

Bel je mensen op je voicemail terug?
Nee want ik heb mijn voicemail uitgezet omdat ik het niet fijn vind, hij schakelde echt enorm snel over en dat kreeg ik niet veranderd.


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 8:31

Familie of vrienden bel ik terug, maar als het belangrijk is heb ik meestal al wel een sms/app gehad van ze. Nummers die ik niet ken bel ik alleen terug als ik een voicemail bericht heb ontvangen, anders bellen ze vanzelf wel terug als het belangrijk is.

Maar ik mis niet vaak oproepen, ik ben verplicht mijn mobiel bij me te dragen in het hotel als ik aan het werk ben, dus neem hem eigenlijk altijd op, en dat kan dus zowel zakelijk als privé zijn op dat moment! (Al kap ik privé gesprekken wel af op zo'n moment).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Twellie do 4 okt 2012 - 11:31

Ik bel alleen mijn broer standaard terug, andere mensen als ik tijd heb.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  silly-one do 4 okt 2012 - 11:35

Ligt er aan, familie meestal wel.
Onbekende nummers niet, behalve als ik een telefoontje verwacht.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Caramba do 4 okt 2012 - 12:06

Gemiste oproepen van familie en vrienden, bel ik vaak wel terug.
Wanneer er op mijn voicemail is ingesproken bel ik niet terug, eigenlijk moet ik die er maar weer afhalen. Vind het niet zo fijn om persé terug te moeten bellen.

Edit: voicemail staat uit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  M-G do 4 okt 2012 - 12:25

Bekende nummers bel ik meestal wel terug, andere nummers niet. Als het belangrijk is, bellen ze nog wel een keer.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  jena do 4 okt 2012 - 19:53

Ik bel nooit terug als ik zie dat ik een gemist gesprek heb. Alleen als iemand mijn voicemail heeft ingesproken met de vraag om terug te bellen doe ik dat.
Heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht om al mijn gemiste oproepen na te gaan bellen. Verbaas me er een beetje over dat iedereen dat wel doet. Dacht dat iedereen het zo deed als ik... :O Misschien word ik nu al jaren gezien als aso omdat ik nooit terug bel Bellen jullie terug? - Pagina 2 878948377
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 19:57

jena schreef:Ik bel nooit terug als ik zie dat ik een gemist gesprek heb. Alleen als iemand mijn voicemail heeft ingesproken met de vraag om terug te bellen doe ik dat.
Heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht om al mijn gemiste oproepen na te gaan bellen. Verbaas me er een beetje over dat iedereen dat wel doet. Dacht dat iedereen het zo deed als ik... :O Misschien word ik nu al jaren gezien als aso omdat ik nooit terug bel Bellen jullie terug? - Pagina 2 878948377

Nou misschien wel, want de drempel om nog een keer te bellen naar een persoon is voor mij hoog. Diegene ziet namelijk wel dat ik gebeld heb, dus kan diegene ook terug bellen. Doet 'ie dat niet heeft hij/zij vast geen tijd op dat moment. Heb er zelf een hekel aan als mensen mij 3 keer bellen en niet even wachten tot ik terug bel.

Ik snap het niet, als je ziet dat je vriendin/moeder/whatever gebeld heeft bel je toch even terug, wel zo netjes, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Rush do 4 okt 2012 - 19:59

Carrie schreef:

Ik snap het niet, als je ziet dat je vriendin/moeder/whatever gebeld heeft bel je toch even terug, wel zo netjes, toch?
Inderdaad. Ik snap ook echt niet dat je diegene niet terugbelt. Hij/zij heeft je toch niet voor niets gebeld. Bellen jullie terug? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  RYW do 4 okt 2012 - 20:03

Mijn moeder bel ik niet meer terug. Die kletst mijn hele voicemailtje vol met 'ja, kan je even terugbellen, want ik wou even zeggen dat...blahblah' en dan heeft ze het hele verhaal al op mijn voicemail verteld. Hoe vaak ik niet heb teruggebeld en gehoord heb: 'ja... Ik had gebeld... Nou ja, dat dus.' Wink

Verder bel ik meestal wel terug als het een bekend nummer is, bij een onbekend nummer laat ik het afhangen van of ik een voicemailtje heb of niet. Ik ben altijd erg slecht bereikbaar door mijn werk, en ik ga niet de hele avond van alles zitten nabellen. Heb ik ook op mijn voicemail staan: als ik je terug moet bellen moet je even een bericht achterlaten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Rush do 4 okt 2012 - 20:06

Hahahaha. Mijn moeder op de voicemail; Ja met mam, ik bel wel even terug.

Spreek dan m`n voicemail niet in!! Bellen jullie terug? - Pagina 2 2441965372
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  RYW do 4 okt 2012 - 20:14

Rush schreef:Hahahaha. Mijn moeder op de voicemail; Ja met mam, ik bel wel even terug.

Spreek dan m`n voicemail niet in!! Bellen jullie terug? - Pagina 2 2441965372

Haha, oh ja, dat doet mijn moeder ook wel eens. En dan zo hardop nadenken: 'ja, ik bel wel even terug. Maar pas vanmiddag want ik moet straks wel even naar de fysio. Oh, dan ga ik daarna gelijk naar de bieb en boodschappen doen, dus anders bel ik je wel vóór de Fysio. Als je er dan bent, dan. Daaag!'

En dan belt ze vóór de fysio en dan was ik nog steeds niet bereikbaar, en dan komt voicemail 2: 'ja, ik dacht, ik bel nog vóór de fysio, maar je bent er nog steeds niet. Dan bel ik wel na het boodschappen doen. Kan wel even duren want ik moet ook nog naar de bieb. Maar daarna bel ik. Behalve als je boodschappen nodig hebt, bel mij dan maar, dan neem ik ze gelijk wel voor je mee, ik ben er toch'

Lieve moeder heb ik,maar een ramp aan de telefoon Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  jena do 4 okt 2012 - 20:25

Rush schreef:
Carrie schreef:

Ik snap het niet, als je ziet dat je vriendin/moeder/whatever gebeld heeft bel je toch even terug, wel zo netjes, toch?
Inderdaad. Ik snap ook echt niet dat je diegene niet terugbelt. Hij/zij heeft je toch niet voor niets gebeld. Bellen jullie terug? - Pagina 2 394967

Tja, ik denk dan weer: "als het belangrijk was hadden ze de voicemail wel ingesproken". Bedenk me nu dat ik eigenlijk alleen mijn vriend terug bel als ik zie dat ik z'n telefoontje gemist heb; hij belt alleen als hij echt een mededeling heeft Wink
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 20:55

Ik zit me net te bedenken dat aangezien ik bijna niemand terug bel, dat dit wel eens de reden kan zijn waarom ik tegenwoordig bijna nooit meer word gebeld Bellen jullie terug? - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 21:12

jena schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:

Ik snap het niet, als je ziet dat je vriendin/moeder/whatever gebeld heeft bel je toch even terug, wel zo netjes, toch?
Inderdaad. Ik snap ook echt niet dat je diegene niet terugbelt. Hij/zij heeft je toch niet voor niets gebeld. Bellen jullie terug? - Pagina 2 394967

Tja, ik denk dan weer: "als het belangrijk was hadden ze de voicemail wel ingesproken". Bedenk me nu dat ik eigenlijk alleen mijn vriend terug bel als ik zie dat ik z'n telefoontje gemist heb; hij belt alleen als hij echt een mededeling heeft Wink

Ik spreek geen voicemails in van mijn vriendin omdat ik er eigenlijk wel vanuit ga dat ze zo leuk is om terug te bellen als ze ziet dat ze een gemiste oproep heeft van mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Rush do 4 okt 2012 - 21:28

Ik spreek ook nooit een voicemail in. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Caramba do 4 okt 2012 - 21:34

Rush schreef:Ik spreek ook nooit een voicemail in. No

Ik ook niet, heb daar eerlijk gezegd een hekel aan, zo in het niets op een bandje inspreken. Mijn voicemail luisterde ik vaak een dag later nog eens af, wanneer ik een herinnering kreeg. Ja dan was ik te laat. Nu heb ik de voicemail uit staan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Star007 do 4 okt 2012 - 21:37

Ik bel een gemiste oproep van bekenden, maar ook nummers die ik niet ken, wel altijd terug. Ben veelste nieuwschierig om het niet te doen Bellen jullie terug? - Pagina 2 394967 Ik ben bijvoorbeeld van de week door een nummer gebeld dat ik niet ken. Vanmorgen heb ik weer een oproep van dat nummer gemist. Maar de telefoon staat uit als ik het nummer terug bel. Vraag me dan echt de hele tijd af wie dat is hahah.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bellen jullie terug? - Pagina 2 Empty Re: Bellen jullie terug?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum