Maxi cosi groep 0...gordel of isofix
+16
Printje
Jezzie
PiP
Roos
Tiara
Barbabella
Flip Fluitketel
studiebol
Ella
Sophiee
lente
Floor
meisje
Happydobby
blondje1313
Flower_L
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maxi cosi groep 0...gordel of isofix
Dank je voor je uitleg! Binnenkort maar eens op de achterbank op zoek naar die beugels Volgens mij hebben we de cabriofix dus dat zou dan moeten kunnen bij een broertje of zusje. Als vervolgstoel hebben we de Tobi, maar die zet je gewoon één keer vast en dan is het klaar, dat is dus wel te doen.Floor schreef:Novalee schreef:Wij zetten hem altijd vast met de gordel, maar ik vind dat toch zo verschrikkelijk irritant, ik laat het m'n vriend altijd doen Voor nu is het de moeite niet meer, N. zal toch binnen aanzienbare tijd overgaan op de andere stoel.
In onze auto zit op de achterbank wel zo'n labeltje van isofix maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat dat labeltje inhoudt, hoe dat dan werkt en wat je verder nog moet kopen. Oh en of onze MC wel geschikt is voor isofix
Dan kan je een familyfix kopen, die klik je vast aan de isofix-beugels in de auto (zitten tussen de rugleuning en zitting van de bank op de plek waar die labels zitten). Op de familyfix past een Mc pebble of cabriofix en de vervolgstoel Pearl kan erop. Er zitten een aantal slaapstanden op voor de vervolgstoel, die zijn ook weer te gebruiken bij de MC dan komt deze rechterop, kan je kindje meer zien en heb je meer beenruimte.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Gordel. Maar goed, wij hebben niet eens een auto, dus gebruiken de MC bijna nooit, alleen als we van iemand een auto lenen. Anders had ik denk ik niet voor de gordels gekozen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan de familyfix gebruiken. Het is veiliger en makkelijker en baby kost zoveel geld, daar kan die 100 euro ook nog wel bij.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Voor de eerste hadden wij een autostoeltje van Mutsy (die kregen we toen bij de kinderwagen) echt een vreselijk ding, toen mijn tweede geboren is hebben we toen ze twee maanden is een maxicosi en familyfix gekocht, echt waar de beste investering ooit!
Het is veiliger maar vooral heeel heeeel erg prettig, helemaal nu ik ook nog een peuter heb, ik zet de jongste hup zo in de auto en voordat de oudste weg kan rennen heb ik hem er ook in, bij wijze van dan
Wat ik ook heel handig vind is dat je de familyfix ook in zit stand kan zetten, zo ziet je kindje meer en kun je hierdoor de maxicosi ook langer gebruiken.
Het is veiliger maar vooral heeel heeeel erg prettig, helemaal nu ik ook nog een peuter heb, ik zet de jongste hup zo in de auto en voordat de oudste weg kan rennen heb ik hem er ook in, bij wijze van dan
Wat ik ook heel handig vind is dat je de familyfix ook in zit stand kan zetten, zo ziet je kindje meer en kun je hierdoor de maxicosi ook langer gebruiken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi cosi op MC Mura 4
» Maxi cosi en zitverkleiner
» Winterjas en maxi-cosi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi cosi op MC Mura 4
» Maxi cosi en zitverkleiner
» Winterjas en maxi-cosi