Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

+16
Diese
Monte
Novalee
Aziraphale
Enelya
Jeanette
Happydobby
blondje1313
Lonely Goatherd
Marsy28
Marin
boekenwurm83
Roxi3
Leine
Rush
Discordia
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Enelya do 4 okt 2012 - 2:37

Ik volg zoveel series uit Amerika dat ik me er wel eens voor schaam. Het zijn er echt zoveel dat ik het niet meer bij kan houden. Daarom heb ik maar besloten om te wachten totdat er van een bepaalde serie wat meer afleveringen zijn. Ben benieuwd hoelang ik dit vol kan houden haha. Afgelopen weekend zat ik in het buitenland en dit weekend ben ik weer weg, dus ook gewoon geen tijd haha. Ben voornamelijk erg benieuwd naar Grey's Anatomy, Homeland, Once Upon a Time en Dexter. Dit zijn er slechts 4 van de 28 ofzo Wink
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Aziraphale do 4 okt 2012 - 2:43

Vanaf volgende week seizoen 4 van The Vampire Diaries I love you
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 2:44

Euhm, heb je even :-)

Op TV:
Grey's Anatomy
New Girl
Cougar Town
Borgen
Miranda
House (al ga ik dat binnenkort downloaden denk ik als SBS het laatste seizoen maar niet uit wil zenden Sad )

Via download:
The Good Wife
Rookie Blue (daarvan komt het nieuwe seizoen pas in juni 2013 :nopompom:
How I met your mother
Law & Order: SVU (al loop ik daarmee inmiddels wel flink achter)

En ik kijk ook nog wat series die al afgelopen zijn:
Brothers & Sisters
Veronica Mars

En tot slot ben ik benieuwd naar Revenge, One Upon a Time en Hart of Dixie. Van In Treatment heb ik seizoen 1 gezien en ik wil seizoen 2 eigenlijk ook wel zien.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Enelya do 4 okt 2012 - 2:54

Hart of Dixie is erg leuk, net als Once Upon a Time en Revenge Wink
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 2:55

Jaaa hart of dixie!! Ik ben daar echt fan van.. Geweldige heerlijke serie Very Happy Met mooie mensen hahaha. Altijd leuk om naar te kijken angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Monte do 4 okt 2012 - 3:00

Wat ik volg:
- Grey's anatomy
- Criminal minds
- Project runway US
- America's next top model
- Keeping up with the Kardashians

Series die ik graag kijk(maar die ik niet meer precies volg, kan bij sommige ook niet meer)
- NCIS
- Gilmore girls
- McLeod's daughters
- The big bang theory
- Sex and the city
- Ugly betty
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:24

Dat is duidelijk, Enelya en Punk'd! Die worden aan m'n lijst toegevoegd Very Happy

Een van mijn all time favorieten is overigens Being Erica, maar dat is helaas na 4 seizoenen gestopt. Er gaan wel geruchten dat er een Amerikaanse remake komt maar dat lijkt me echt niks.

IMDB is idd handig trouwens. Daar kun je als je een account hebt ook een watchlist maken. Hij geeft dan suggesties voor films en series op basis van pagina's die je bekeken of beoordeelt hebt. Lijkt het je wat dan kun je hem op je watchlist zetten, scheelt weer onthouden Wink Nadeel is alleen wel dat je niet kunt aangeven dat je iets al gezien hebt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 3:51

Breaking bad is net afgelopen (was dit nu een midseason finale?), was zoals gewoonlijk weer super! Nu op naar Dexter, Walking Dead en How I met your mother.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Lonely Goatherd do 4 okt 2012 - 20:21

Peachy schreef:Breaking bad is net afgelopen (was dit nu een midseason finale?), was zoals gewoonlijk weer super!
Ja, de tweede helft komt volgend jaar.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Diese do 4 okt 2012 - 23:07

Series:
Greys Anatomy!!
Private Practice
Scandal
Hart of Dixie
Person of Interest
Criminal minds!!

Verder nog Germanys Next Top Model, Australias Next Top Model, ANTM (minst leuk), Bachelor/Bacherlorette, project Runway.
En soms download ik nog American Idol of X Factor US en UK.

Op de Nl'se televisie kijk ik TVOH, BZV, SYTYCD, VI, Expeditie en veel sport.

Oef wat veeeeel.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 0:25

Ohh Project Runway kan ik natuurlijk ook eens downloaden.. Of wordt dat binnekort weer uitgezonden? (Wel de Amerikaanse.. want de Nederlandse vind ik niets).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Funk vr 5 okt 2012 - 0:56

Ik volg nu o.a. Homeland en Greys Anatomy.

Een aanrader wat ik met mijn vriend kijk: Sherlock! Erg leuk gedaan!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Monte vr 5 okt 2012 - 1:06

Punk'd schreef:Ohh Project Runway kan ik natuurlijk ook eens downloaden.. Of wordt dat binnekort weer uitgezonden? (Wel de Amerikaanse.. want de Nederlandse vind ik niets).
Project runway US is bijna klaar met seizoen 10. Ik kijk het altijd op internet elke week. Maar misschien zijn er een hoop seizoenen die je nog niet gezien hebt en kun je die terug kijken. Seizoen 10 is in ieder geval nog bezig(met nog een paar afleveringen te gaan)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Bliss vr 5 okt 2012 - 9:45

Punk'd schreef:Wat ik gewoon echt de geweldigste serie, waar ook lekker veel seizoenen van zijn, is criminal minds. Dat vind ik toch wel zo ontzettend spannend.. Ik moet er niet teveel van achter elkaar kijken (er zijn momenten geweest dat ik serieus 9 afleveringen per dag keek en dat ik dacht de hele wereld twisted was haha). Maar het blijft gewoon een onwijs goede serie.

Ja! Ik vind CM ook helemaal geweldig. Kijk het al jaren op tv en een paar maanden geleden heb ik de box met daarin seizoen 1 t/m 6 overgekocht van Rush. Ben inmiddels al bijna halverwege seizoen 4, maar er zijn idd lekker veel afleveringen. In de zomervakantie heb ik héél veel CM gekeken en als ik er meerdere achter elkaar keek, werd ik ook echt compleet paranoïde af en toe. Heb nachtmerries gehad en nachten met m'n bedlampje aan geslapen, omdat ik bang was 's nachts Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 394967 Maar het was het waard!

Verder kijk ik momenteel weinig series, vooral veel programma's die gewoon op tv komen. M'n vriend is wel echt een seriefreak en hij kijkt veel Homeland, Breaking Bad en Dexter.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 9:46

Ik vind Reid van Criminal Minds stiekem altijd zo leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Monte vr 5 okt 2012 - 9:51

Ja criminal minds ben ik ook fan van, ik loop nu gelijk met de americaanse uitzendingen. Er gaan zeker nog een aantal spannende dingen gebeuren. (Als je nog niet zo ver bent met kijken)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  blondje1313 vr 5 okt 2012 - 19:51

Wij lopen toch maar 4 afleveringen achter hier?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Bliss vr 5 okt 2012 - 20:00

blondje1313 schreef:Wij lopen toch maar 4 afleveringen achter hier?

Op Veronica begonnen ze heel vaak ineens weer in een totaal ander seizoen, heel irritant vond ik dat. Ik weet niet hoe t nu is, maar ben blij dat ik ze gewoon lekker achter elkaar op dvd kan kijken nu.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Monte vr 5 okt 2012 - 21:59

blondje1313 schreef:Wij lopen toch maar 4 afleveringen achter hier?
ik heb geen idee, waar zijn jullie gebleven dan? (Spoiler)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Fearie vr 5 okt 2012 - 22:02

Ik volg vanaf nu (en komende week) weer:
- Gossip girl
- 90210
- The vampire diaries
- Switched at birth
- True blood (seizoen al afgelopen)
- Pretty little lairs
- Criminal minds

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:07

Criminal Minds vind ik ook geweldig.
Heerlijk ook, twee afleveringen achter elkaar. Daarna kijk ik ook Flashpoint. Maar af en toe zijn dat afleveringen die ik al op 13th Street gezien heb. Rookie Blue kijk ik ook vaak.

Haha Marin, Reid ja? Doe mij Morgan maar Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:16

Wij kijken (keken), geen idee of het weer komt trouwens:
- glee,
- daarna kwam iets met een meisje en 3 mannen in een appartement
- Flashpoint
- Wie is de mol? (maar dat komt pas weer in januari en is natuurlijk een ander soort serie)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:39

Printje schreef:Wij kijken (keken), geen idee of het weer komt trouwens:
- glee,
- daarna kwam iets met een meisje en 3 mannen in een appartement
- Flashpoint
- Wie is de mol? (maar dat komt pas weer in januari en is natuurlijk een ander soort serie)

The big bang theory.. Denk ik dat je bedoelt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Aziraphale za 6 okt 2012 - 21:47

Punk'd schreef:
Printje schreef:Wij kijken (keken), geen idee of het weer komt trouwens:
- glee,
- daarna kwam iets met een meisje en 3 mannen in een appartement
- Flashpoint
- Wie is de mol? (maar dat komt pas weer in januari en is natuurlijk een ander soort serie)

The big bang theory.. Denk ik dat je bedoelt :P

Of New Girl?

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:57

Nee ik bedoel idd New Girl!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? - Pagina 2 Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum