Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

+16
Diese
Monte
Novalee
Aziraphale
Enelya
Jeanette
Happydobby
blondje1313
Lonely Goatherd
Marsy28
Marin
boekenwurm83
Roxi3
Leine
Rush
Discordia
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Discordia wo 3 okt 2012 - 20:19

Ik ga nu de eerste aflevering van seizoen 2 van Homeland kijken. Verder wil ik Breaking Bad weer gaan volgen. Nog meer tips?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 20:24

Switched at Birth kijk ik en ik wil vanaf dinsdag Revenge gaan volgen als dat leuk blijkt te zijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Leine wo 3 okt 2012 - 20:37

Wordt Homeland uitgezonden? Very Happy Zo ja, waar en wanneer?
Verder volg ik niet echt een serie op dit moment..
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Roxi3 wo 3 okt 2012 - 20:39

Volgende maand begint The Walking Dead weer dat wil ik graag kijken en ik ben al begonnen met The Big C en Touch. Ik moet zeggen dat ik bijna alle series op FOXlife leuk vind dus als ik thuis ben staat die zender op.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 20:56

Dexter :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Discordia wo 3 okt 2012 - 21:03

Leine schreef:Wordt Homeland uitgezonden? Very Happy Zo ja, waar en wanneer?
Verder volg ik niet echt een serie op dit moment..

http://watchseries.eu/serie/homeland
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 21:04

Oh en ik zit te wachten op Seizoen 7 op DVD van Bones! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 21:49

Echt belachelijk veel.. Wij gebruiken de tv serieus alleen voor series (vi en expeditie robinson haha)

- Gossip Girl
- Hart of Dixie
- Greys Anatomy
- Criminals minds
- White collar
- Person of interest
- Breaking bad
- CSI
- Homeland
- Suits
- Madmen
- Mentalist
- Touch (is een serie met die acteur die Jack Bauer speelt in 24)
- Fringe
- Damages (al weet ik niet zeker of daar nog een seizoen van komt).
- Luther

Wat echt een super goede serie is is Luther. Is een moderne crime serie die zich afspeeld in Londen. Echt zo ontzettend spannend (vooral het eerste seizoen). Het is ook heel realistisch opgenomen. Echt europees smile

Heb nog steeds het idee dat ik wat vergeet :P


Laatst aangepast door Punk'd op wo 3 okt 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  boekenwurm83 wo 3 okt 2012 - 22:07

Homeland zit ik al vol smart op te wachten. Ik wil wel graag met ondertiteling dus wacht nog even totdat het hier in Nederland op tv is of we het kunnen downloaden.

Verder ben ik begonnen met de serie Parenthood. Tot nu toe erg leuk.

Verder ben ik nog op zoek naar een spannende serie die ik samen met m'n vriend kan kijken. 24 hebben we een aantal seizoenen van gezien en zijn we nu wel klaar mee. Dexter is niet echt ons ding. Het mag ook wel een oudere serie zijn dus ik hou dit topic even goed in de gaten.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 22:10

Modern Family, Big Bang Theory, QI, NCIS, NCIS LA, Bones, Body of Proof, en verder kan ik niet echt iets bedenken. Maar dit kijk ik in elk geval en ben blij dat het serie seizoen weer begonnen is, want het was me toch een saaie tv zomer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Marsy28 wo 3 okt 2012 - 22:19

Ik ben echt een seriefreak! Bij alle onderstaande series ben ik bij:

* Switched at birth is een gezellige vrouwenserie
* Suits, echt een aanrader, gaat over een jongen die per ongeluk komt te werken op advocaat kantoor maar zodanig intelligent is dat niemand merkt dat hij nooit lawschool heeft gedaan
* breaking bad, moet je zien natuurlijk
* dexter, net weer begonnen, jeeh
* spartacus, ik kan niet wachten tot het verder gaat
* grey's anatomy
* the lost room, beetje buitenaards idee
* homeland

En oh ja, Luther..! Geweldige serie, kort maar krachtig! BBC heeft sowieso sterke series, niet zo uitgemolken als bijv. Lost.

Ik denk dat dit wel de recentste zijn. Ja en daar gaat veel tijd inzitten haha! Gelukkig is mijn vriend ver weg, heb ik wat tijd over. Hij is overigens net zo'n freak dus kijken regelmatig samen.

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Lonely Goatherd wo 3 okt 2012 - 22:23

Breaking Bad (nu weer een halfjaar wachten, mid-season stop), Sons of Anarchy, Treme en Revenge. Verder Simpsons, Robot Chicken en volgens mij zijn American Dad, Family Guy en Cleveland Show ook weer begonnen.

Downton Abbey en Grey's kijk ik ook, maar ik weet niet hoe lang nog. Kwaliteit holt nu echt achteruit.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 22:25

Lonely Goatherd is Revenge leuk?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Marsy28 wo 3 okt 2012 - 22:26

Rush schreef:Lonely Goatherd is Revenge leuk?

anders keek ze het vast niet Rush :P
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Lonely Goatherd wo 3 okt 2012 - 22:27

boekenwurm83 schreef:Verder ben ik nog op zoek naar een spannende serie die ik samen met m'n vriend kan kijken.
Game of Thrones, Breaking Bad en Sons of Anarchy zijn aanraders. Weet alleen niet hoe het zit met Nederlandse ondertiteling.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 22:29

Marsy28 schreef:
Rush schreef:Lonely Goatherd is Revenge leuk?

anders keek ze het vast niet Rush Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? 253468018
Snap ik haha. Maar meer als in; is het echt een aanrader haha. Ik kijk ook wel series, gewoon omdat er weinig anders op is bijv. Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Lonely Goatherd wo 3 okt 2012 - 22:29

Rush schreef:Lonely Goatherd is Revenge leuk?
Het is niet geniaal ofzo, maar zeker wel spannend, visueel aantrekkelijk en echt vermakelijk. Ik moet nog even de laatste twee afleveringen van seizoen 1 kijken en dan kan ik aan 2 beginnen.

Edit: mijn tv-tijd is redelijk beperkt, maar hier maak ik dus wel tijd voor.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 22:30

Nice! M`n vriend wil het ook erg graag zien haha. Wij houden wel van 'gewoon, makkelijk' qua series. Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? 3079029344

Game of Thrones enzo vind ik niets aan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Lonely Goatherd wo 3 okt 2012 - 22:31

Rush schreef:Nice! M`n vriend wil het ook erg graag zien haha. Wij houden wel van 'gewoon, makkelijk' qua series. Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? 3079029344

Game of Thrones enzo vind ik niets aan.
Haha, ok, dat vind ik wel weer echt geweldig, maar dan is Revenge inderdaad een stuk makkelijker te verteren, denk dat je het wel leuk gaat vinden.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 22:46

boekenwurm83 schreef:Homeland zit ik al vol smart op te wachten. Ik wil wel graag met ondertiteling dus wacht nog even totdat het hier in Nederland op tv is of we het kunnen downloaden.

Verder ben ik begonnen met de serie Parenthood. Tot nu toe erg leuk.

Verder ben ik nog op zoek naar een spannende serie die ik samen met m'n vriend kan kijken. 24 hebben we een aantal seizoenen van gezien en zijn we nu wel klaar mee. Dexter is niet echt ons ding. Het mag ook wel een oudere serie zijn dus ik hou dit topic even goed in de gaten.

Ik kijk alle series uit mijn rijtje (op gossip girl, greys en hart of dixie na) samen met mijn vriend. Wij hebben 24, prisonbreak en alle CSI's (new york, las vegas en miami) ook allemaal gezien.

Wat ik gewoon echt de geweldigste serie, waar ook lekker veel seizoenen van zijn, is criminal minds. Dat vind ik toch wel zo ontzettend spannend.. Ik moet er niet teveel van achter elkaar kijken (er zijn momenten geweest dat ik serieus 9 afleveringen per dag keek en dat ik dacht de hele wereld twisted was haha). Maar het blijft gewoon een onwijs goede serie.

Verder vind ik Lie to Me ook echt een goede en leuke serie. Daar zijn volgens mij 3/4 seizoenen van. Gaat over een man die gezichten kan lezen en hij heeft daar een eigen bedrijf in.. Echt zo ontzettend gaaf hoe dat opgenomen is en hoe hij dat ziet. (gewoon echt trekjes, dus je mondhoek ophalen, waar je heen kijkt met je ogen etc.) Het gaat in die serie meestal over misdadigers die mede door deze wijze opgepakt kunnen worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 22:48

Je kunt trouwens ook zoeken via imdb.com Daar kun je bijv zoeken op drama/crime/comedy en dan zijn er meestal wel minimaal 10.000 mensen die een score hebben gegeven.

Je hebt daar ook een super fijne app van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  blondje1313 wo 3 okt 2012 - 23:15

Roxi3 schreef:Volgende maand begint The Walking Dead weer dat wil ik graag kijken en ik ben al begonnen met The Big C en Touch. Ik moet zeggen dat ik bijna alle series op FOXlife leuk vind dus als ik thuis ben staat die zender op.

Begint seizoen 3 van the Walking Dead weer op Foxlife bedoel je of komt dan het nieuwe seizoen in de VS uit?

Hier valt het kijken van series tegen sinds het pas kan als L in bed ligt en wij zelf ook vroeg moe zijn. Maximaal 1 aflevering per dag, maar meestal helemaal niks...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Happydobby wo 3 okt 2012 - 23:36

boekenwurm83 schreef:

Verder ben ik nog op zoek naar een spannende serie die ik samen met m'n vriend kan kijken. 24 hebben we een aantal seizoenen van gezien en zijn we nu wel klaar mee. Dexter is niet echt ons ding. Het mag ook wel een oudere serie zijn dus ik hou dit topic even goed in de gaten.

Heroes!
Lost
Nip/tuck vonden wij geweldig
Fringe
Millenium


Ik kijk nu weer grey's anatomy
Breaking bad
Fringe

Daar laat ik het even bij.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Jeanette do 4 okt 2012 - 2:25

Het enige wat ik echt volg is Grey's Anatomy! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Rush do 4 okt 2012 - 2:26

Punk'd schreef:Je kunt trouwens ook zoeken via imdb.com Daar kun je bijv zoeken op drama/crime/comedy en dan zijn er meestal wel minimaal 10.000 mensen die een score hebben gegeven.

Je hebt daar ook een super fijne app van.
Ja klopt!! Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij? Empty Re: Het serieseizoen is weer begonnen: wat volg jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum