Welk GoldenTulip hotel?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk GoldenTulip hotel?
Hoi meiden,
Mijn vriend en ik hebben een bon van Blokker voor 2 overnachtingen in een Golden Tulip hotel? Maar nu weet ik niet welke ik zal kiezen. Hebben jullie aanraders? Bijvoorbeeld hotels die in een mooie omgeving liggen?
Alvast bedankt!
Mijn vriend en ik hebben een bon van Blokker voor 2 overnachtingen in een Golden Tulip hotel? Maar nu weet ik niet welke ik zal kiezen. Hebben jullie aanraders? Bijvoorbeeld hotels die in een mooie omgeving liggen?
Alvast bedankt!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Re: Welk GoldenTulip hotel?
golden tulip in Zeegse. Hele mooie omgevving metveel heide waar je heerlijk kunt wandelen. Zuidlaren ligt er vlakbij, gezellig dorpje!! Ook kun je heerlijk eten bij het steakhouse in Zeegse!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
mida4you schreef:golden tulip in Zeegse. Hele mooie omgevving metveel heide waar je heerlijk kunt wandelen. Zuidlaren ligt er vlakbij, gezellig dorpje!! Ook kun je heerlijk eten bij het steakhouse in Zeegse!
Dank je wel voor je reactie! Klinkt goed... maar helaas kunnen we deze niet boeken via deze bon!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Rotterdam! Leuke ligging midden in het centrum en heerlijk ontbijt!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Den Haag!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Van de 6 waar je uit kunt kiezen zou ik naar Amersfoort of de Veluwe gaan. Zijn de 2 die mij het meest aanspreken. Zelf nooit geweest. Succes verder met keuze maken en alvast erg veel plezier.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
In Zeeland heb je er ook 1,dichtbij Vlissingen Alleen is denk ik wel leuker als het mooi weer is. Het ligt echt tegen het strand aan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hotel Parijs
» Welk hotel in Bodrum?
» Hotel in Antwerpen
» Receptionist in een hotel
» Hotel Barcelona
» Welk hotel in Bodrum?
» Hotel in Antwerpen
» Receptionist in een hotel
» Hotel Barcelona
Pagina 1 van 1