Hotel in Nederland
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotel in Nederland
Hotels in Nederland
We zijn net terug van onze vakantie in Griekenland en willen eigenlijk nog wel een weekend weg. Wie heeft een positieve ervaring met een hotel waar ook genoeg te doen is in de omgeving en niet al te prijzig?
Hoor t graag!
We zijn net terug van onze vakantie in Griekenland en willen eigenlijk nog wel een weekend weg. Wie heeft een positieve ervaring met een hotel waar ook genoeg te doen is in de omgeving en niet al te prijzig?
Hoor t graag!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Hotel in Nederland
Geen ervaring, maar kom leuke aanbiedingen tegen voor Nederlandse hotels op vakantieveilingen en groupon. Dus een tip om in de gaten te houden!
Overigens zou ik kiezen voor een hotel in een grote stad waar ik nooit kom, of een weekendje op 1 van de eilanden.
Overigens zou ik kiezen voor een hotel in een grote stad waar ik nooit kom, of een weekendje op 1 van de eilanden.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Geen ervaring, maar kom leuke aanbiedingen tegen voor Nederlandse hotels op vakantieveilingen en groupon. Dus een tip om in de gaten te houden!
Dit is precies wat ik wilde typen!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb nu meerdere keren via Fletcher geboekt. Zij zijn gunstig geprijsd en hebben meestal hotels op leuke locaties.
Zo zijn we in Callantsoog geweest en in Noordwijk aan zee, beide op loopafstand van de zee.
Wel is er een aardig verschil merkbaar in luxe qua sterren. 3 sterren is aanzienlijk minder dan 4, maar al met al prima te doen en absoluut niet slecht.
Zo zijn we in Callantsoog geweest en in Noordwijk aan zee, beide op loopafstand van de zee.
Wel is er een aardig verschil merkbaar in luxe qua sterren. 3 sterren is aanzienlijk minder dan 4, maar al met al prima te doen en absoluut niet slecht.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Actievandedag.nl heeft ook vaak hele leuke aanbiedingen. Ik vind zelf de laatste tijd even ertussenuit op Ameland erg fijn, lekker uitwaaien, fietsen, strand, zee en duinen.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Soortgelijke onderwerpen
» Nu op nederland 3...
» Goedemorgen Nederland!
» Kamperen in Nederland
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Kamperen in Nederland