Welk hotel in Bodrum?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk hotel in Bodrum?
Hoi allemaal!
In september willen we met ons zoontje van dan net 1 jaar naar Turkije gaan. We hebben al gekozen voor Bodrum omdat het me daar erg mooi lijkt en het vliegveld ook in de buurt ligt.
Maar het probleem is nu: er zijn zoveel hotels. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hebben jullie tips? Wij zoeken een mooi hotel, het liefst all inclusief en er moet een mooi zwembad en kinderbad bij zitten! Alvast bedankt voor de tips.
In september willen we met ons zoontje van dan net 1 jaar naar Turkije gaan. We hebben al gekozen voor Bodrum omdat het me daar erg mooi lijkt en het vliegveld ook in de buurt ligt.
Maar het probleem is nu: er zijn zoveel hotels. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hebben jullie tips? Wij zoeken een mooi hotel, het liefst all inclusief en er moet een mooi zwembad en kinderbad bij zitten! Alvast bedankt voor de tips.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Re: Welk hotel in Bodrum?
Niemand?
Mag eventueel ook een andere plaats zijn in Turkije maar dan wel met vliegveld in de buurt
Mag eventueel ook een andere plaats zijn in Turkije maar dan wel met vliegveld in de buurt
Mama_1987- Fluisteraar
wij zijn naar Limak Lara geweest in Lara, is 20 minuutjes van het vliegveld en er is veel animatie (ook voor kinderen) Het is ons erg goed bevallen.
Gast- Gast
Lily schreef:wij zijn naar Limak Lara geweest in Lara, is 20 minuutjes van het vliegveld en er is veel animatie (ook voor kinderen) Het is ons erg goed bevallen.
Hoi Lily,
die vonden wij ook erg mooi, had ook al van iemand gehoord dat het daar mooi was. Maar dat valt toch wel buiten ons budget. Het is best een duur hotel. Maar toch bedankt voor de tip!
Mama_1987- Fluisteraar
moet zeggen dat daar in die straat alle resorts wel goed zijn hoor diverse keer uitstapjes gemaakt en nog nooit negatieve reacties gehoord dus misschien kan je ook eens kijken voor andere resorts in Lara?!
Gast- Gast
Voyage hotel in Bodum (weet niet hoe hij heet precies) schijnt ook heel goed te zijn. Die in Side was iig top!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij zijn hier geweest, prachtig hotel, genoeg te doen.
http://www.hotelsamara.com/
http://www.hotelsamara.com/
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt voor de reacties meiden! Helaas is Lara te duur voor ons. Want de andere resorts zijn ook erg prijzig. Ik ga nog even naar de andere hotels kijken die hier genoemd werden!
Mama_1987- Fluisteraar
Jammer Hotel Samara is nergens meer beschikbaar in de periode dat wij willen gaan
Mama_1987- Fluisteraar
Lara/Antalya is ook erg duur in het hoogseizoen.
Ik ben dit jaar nog in Bodrum geweest, in Forever Club. Prima hotel, maar het staat in de brochure van Corendon als 14+ hotel, dus (kleine) kinderen zijn niet toegestaan.
Bodrum Holiday Resort moet ook een mooi hotel zijn.
Ik ben dit jaar nog in Bodrum geweest, in Forever Club. Prima hotel, maar het staat in de brochure van Corendon als 14+ hotel, dus (kleine) kinderen zijn niet toegestaan.
Bodrum Holiday Resort moet ook een mooi hotel zijn.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hotel in Nederland
» Welk GoldenTulip hotel?
» wat te doen in bodrum
» Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?
» Hotel in Scheveningen?
» Welk GoldenTulip hotel?
» wat te doen in bodrum
» Side, Finike, Alanya, Marmaris of Bodrum?
» Hotel in Scheveningen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: