Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotel Krabi

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique di 3 mei 2011 - 5:10

Weet iemand nog een leuk hotel in Krabi? (niet duurder dan 2000 baht per nacht)


Laatst aangepast door claudiaveronique op di 3 mei 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk di 3 mei 2011 - 8:17

Wij zaten in een leuk hostel voor 200 baht per nacht :P Echt hotels zou ik niet weten, maar voor 2000 baht zou je genoeg keuze moeten hebben!

Overigs is Krabi geen eiland he, dus zou het "in Krabi" moeten zijn, ipv "Op Krabi"
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique di 3 mei 2011 - 8:29

Dat is niet veel 200 baht per nacht maar wij zijn toch wel luxepaarden als we met vakantie zijn ha ha. Ik heb via trip advisor 3 leuke hotels gevonden, we zullen het wel zien als we daar zijn!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk di 3 mei 2011 - 19:40

Kan je niet beter aan Ao Nang Beach gaan zitten? Vanaf Krabi moet je anders altijd een taxi pakken richting het strand.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique di 3 mei 2011 - 21:27

AngelNyn schreef:Kan je niet beter aan Ao Nang Beach gaan zitten? Vanaf Krabi moet je anders altijd een taxi pakken richting het strand.

Ja daar heb ik 3 hotels gevonden, het moet daar erg mooi zijn. We pakken ook nog 1 dag railay beach mee!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk di 3 mei 2011 - 21:38

Nice:) Hoelang gaan jullie?

Zo'n 70km buiten Krabi heb je hot springs, als je een scooter huurt kan je er zelf heen rijden, is een klein uurtje rijden, echt een aanrader! Je kan ook een taxi nemen, kost je ongeveer 2000 baht en die blijft dan ook die dag op je wachten. Een automatische scooter kost je 200 baht per dag.
En de Emerald pool is ook zeker een aanrader! Die zitten vlak bij elkaar smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique di 3 mei 2011 - 22:25

AngelNyn schreef:Nice:) Hoelang gaan jullie?

Zo'n 70km buiten Krabi heb je hot springs, als je een scooter huurt kan je er zelf heen rijden, is een klein uurtje rijden, echt een aanrader! Je kan ook een taxi nemen, kost je ongeveer 2000 baht en die blijft dan ook die dag op je wachten. Een automatische scooter kost je 200 baht per dag.
En de Emerald pool is ook zeker een aanrader! Die zitten vlak bij elkaar smile

We gaan 3 weken en we eindigen bij mijn zus in Singapore, zij woont daar. Wat is hot springs?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk di 3 mei 2011 - 22:26

claudiaveronique schreef:
AngelNyn schreef:Nice:) Hoelang gaan jullie?

Zo'n 70km buiten Krabi heb je hot springs, als je een scooter huurt kan je er zelf heen rijden, is een klein uurtje rijden, echt een aanrader! Je kan ook een taxi nemen, kost je ongeveer 2000 baht en die blijft dan ook die dag op je wachten. Een automatische scooter kost je 200 baht per dag.
En de Emerald pool is ook zeker een aanrader! Die zitten vlak bij elkaar smile

We gaan 3 weken en we eindigen bij mijn zus in Singapore, zij woont daar. Wat is hot springs?

Lekker hoor, 3 weken! Hot Springs zijn warm water bronnen, echt heerlijk!


Kijk hier maar eens!http://www.krabi-beach-lover.com/krabi-hot-spring.html
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique di 3 mei 2011 - 23:19

Super, thanks voor de tip. Ik heb net mijn vriend gebeld en hier gaan we zeker naar toe! Ik ga die site ook eens even rustig bekijken want er staat volgens mij nog meer leuke info op. Waar ben jij nog meer geweest in Thailand? En heb je nog meer van die goede tips? Wij gaan na 3 nachten bangkok met de trein naar Hua Hin. Daar blijven we 2 nachten en gaan dan terug naar bangkok. Vanaf Bangkok vliegen we naar Krabi waar we ongeveer 5 nachten blijven. Dan pakken we de boot naar Phi phi waar we ongeveer 4 nachten blijven ( we willen vanuit phi phi naar bamboo island en phi phi leh). Terug naar Krabi en vanaf daar vliegen we naar Singapore voor 3 nachten. Vanaf Singapore vliegen we terug naar huis!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk di 3 mei 2011 - 23:28

claudiaveronique schreef:Super, thanks voor de tip. Ik heb net mijn vriend gebeld en hier gaan we zeker naar toe! Ik ga die site ook eens even rustig bekijken want er staat volgens mij nog meer leuke info op. Waar ben jij nog meer geweest in Thailand? En heb je nog meer van die goede tips? Wij gaan na 3 nachten bangkok met de trein naar Hua Hin. Daar blijven we 2 nachten en gaan dan terug naar bangkok. Vanaf Bangkok vliegen we naar Krabi waar we ongeveer 5 nachten blijven. Dan pakken we de boot naar Phi phi waar we ongeveer 4 nachten blijven ( we willen vanuit phi phi naar bamboo island en phi phi leh). Terug naar Krabi en vanaf daar vliegen we naar Singapore voor 3 nachten. Vanaf Singapore vliegen we terug naar huis!

Jammer dat jullie alleen strand doen! Ik ben totaal 2 maanden in Thailand geweest, en als je ook een beetje cultuur wilt snuiven is Ayuthaya echt een aanrader, is slechts 90 minuten met de trein vanaf Bangkok en de trein kaartjes kosten 30 cent. Wel zit je dan 3de klas en op houten banken, maar is echt goed te doen!

Als je met de trein naar Hua Hin gaat, nemen jullie dan de nachttrein? Boek dan geen 1ste klas, want dan heb je airco en is het schijnbaar erg koud snachts! 2de klas is precies hetzelfde, alleen dan geen airco. Overdag staan de ramen open dus heb je het ook niet nodig. En waarom vanaf daar niet de trein door pakken naar Krabi? Jebent dan al zo goed als halverwege?smile

In Bangkok zou ik zeker naar het Grand Palace gaan, trap NIET in tuktuk chauffeurs die zeggen dat het gesloten is, want dat is het NIET. Ze proberen je gewoon naar andere plekken te brngen wat hun weer geld op levert.
Overigs kan je in Bangkok beter een taxi pakken dan een tuktuk, altijd de meter aan laten zetten door de taxi chauffeur, het kost daar toch bijna niks.

Ik vond vooral Noord Thailand echt een aanrader, Chiang Mai bijvoorbeeld, maar rond Krabi is ook genoeg te doen. Zo heb je ook de Tiger Cave Temple, daar kan je een tempel bezoeken die boven op een berg ligt, 1,272 trap tredes! Tip: Neem water mee Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique wo 4 mei 2011 - 0:06

AngelNyn schreef:
claudiaveronique schreef:Super, thanks voor de tip. Ik heb net mijn vriend gebeld en hier gaan we zeker naar toe! Ik ga die site ook eens even rustig bekijken want er staat volgens mij nog meer leuke info op. Waar ben jij nog meer geweest in Thailand? En heb je nog meer van die goede tips? Wij gaan na 3 nachten bangkok met de trein naar Hua Hin. Daar blijven we 2 nachten en gaan dan terug naar bangkok. Vanaf Bangkok vliegen we naar Krabi waar we ongeveer 5 nachten blijven. Dan pakken we de boot naar Phi phi waar we ongeveer 4 nachten blijven ( we willen vanuit phi phi naar bamboo island en phi phi leh). Terug naar Krabi en vanaf daar vliegen we naar Singapore voor 3 nachten. Vanaf Singapore vliegen we terug naar huis!

Jammer dat jullie alleen strand doen! Ik ben totaal 2 maanden in Thailand geweest, en als je ook een beetje cultuur wilt snuiven is Ayuthaya echt een aanrader, is slechts 90 minuten met de trein vanaf Bangkok en de trein kaartjes kosten 30 cent. Wel zit je dan 3de klas en op houten banken, maar is echt goed te doen!

Als je met de trein naar Hua Hin gaat, nemen jullie dan de nachttrein? Boek dan geen 1ste klas, want dan heb je airco en is het schijnbaar erg koud snachts! 2de klas is precies hetzelfde, alleen dan geen airco. Overdag staan de ramen open dus heb je het ook niet nodig. En waarom vanaf daar niet de trein door pakken naar Krabi? Jebent dan al zo goed als halverwege?smile

In Bangkok zou ik zeker naar het Grand Palace gaan, trap NIET in tuktuk chauffeurs die zeggen dat het gesloten is, want dat is het NIET. Ze proberen je gewoon naar andere plekken te brngen wat hun weer geld op levert.
Overigs kan je in Bangkok beter een taxi pakken dan een tuktuk, altijd de meter aan laten zetten door de taxi chauffeur, het kost daar toch bijna niks.

Ik vond vooral Noord Thailand echt een aanrader, Chiang Mai bijvoorbeeld, maar rond Krabi is ook genoeg te doen. Zo heb je ook de Tiger Cave Temple, daar kan je een tempel bezoeken die boven op een berg ligt, 1,272 trap tredes! Tip: Neem water mee Wink

Ha ha dat geintje van de grand palace zijn we vorig jaar al in getrapt lekker dom! De dag erna zijn we alsnog gegaan, en dat ding van de meter wist ik mijn broer is azie gek. We pakken gewoon de trein overdag vanaf Bangkok naar Hua Hin, is maar 4 uurtjes. Ja dat is wel een goeie om de trein dan door te pakken vanaf hh naar Krabi heb je enig idee hoe lang je daar over doet?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk wo 4 mei 2011 - 0:15

Hmm schijnbaar gaat er alleen een trein naar Trang en dan zou je een stukje terug moeten. Je zou ook met de bus kunnen, maar weet niet of jullie daar veel zin in hebben smile Duurt ongeveer 10 uurtjes.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  claudiaveronique wo 4 mei 2011 - 0:18

AngelNyn schreef:Hmm schijnbaar gaat er alleen een trein naar Trang en dan zou je een stukje terug moeten. Je zou ook met de bus kunnen, maar weet niet of jullie daar veel zin in hebben smile Duurt ongeveer 10 uurtjes.

ha ha ik pak het vliegtuig wel Laughing
Maar die site over krabi heb ik echt een hoop aan, dank je wel daarvoor!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  TukTuk wo 4 mei 2011 - 1:41

claudiaveronique schreef:
AngelNyn schreef:Hmm schijnbaar gaat er alleen een trein naar Trang en dan zou je een stukje terug moeten. Je zou ook met de bus kunnen, maar weet niet of jullie daar veel zin in hebben smile Duurt ongeveer 10 uurtjes.

ha ha ik pak het vliegtuig wel Laughing
Maar die site over krabi heb ik echt een hoop aan, dank je wel daarvoor!

Veel plezier! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Krabi Empty Re: Hotel Krabi

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum