Vacature onder mijn niveau
+2
Magenta
Niekske
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vacature onder mijn niveau
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en tijdens mijn zoektocht heb ik een vacature gevonden bij het bedrijf waar ik afgestudeerd ben. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad tijdens mijn afstuderen en ik was er toen graag gebleven, maar er was toen geen mogelijkheid daarvoor. Nu is er dus een vacature, alleen is deze wel onder mijn niveau. Het is in hetzelfde team als waar ik afstudeerde, alleen een lagere functie. Ik weet niet of het moet doen. Ik vind het een beetje raar om in zo'n andere functie terug te komen zeg maar. Mijn opleiding en ervaring sluiten echt perfect aan bij hun eisen, maar ik ben daar eigenlijk gewoon te hoog voor opgeleid.
Maar ik ben mijn huidige baan zo enorm spuugzat en met wat andere dingen in mijn privé leven op dit moment vind ik niet erg om nu een 'makkelijkere' (geen goede woordkeuze, maar ik weet even niks beters) baan te hebben, zodat ik me ook kan focussen op al die andere dingen... maar ik ben ook bang dat het misschien toch saai zal worden... wat zouden jullie doen?
Maar ik ben mijn huidige baan zo enorm spuugzat en met wat andere dingen in mijn privé leven op dit moment vind ik niet erg om nu een 'makkelijkere' (geen goede woordkeuze, maar ik weet even niks beters) baan te hebben, zodat ik me ook kan focussen op al die andere dingen... maar ik ben ook bang dat het misschien toch saai zal worden... wat zouden jullie doen?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vacature onder mijn niveau
Ik werk op dit moment ver onder mijn niveau, maar het alternatief was geen werk. Ik probeer er het beste van te maken.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Misschien is het juist wel slim. Zo ben je wel binnen bij het bedrijf en heb je misschien kans om makkelijk te groeien binnen het bedrijf. Bovendien kennen ze je, dus weten ze ook dat je meer aan kan dan dit, dus zullen ze je misschien snel al meer taken geven. Ik zou als je gaat solliciteren in je brief heel duidelijk aangeven dat je echt graag bij dit bedrijf wilt werken en ook deze functie met veel plezier/toewijding zult vervullen. Anders zijn ze misschien bang dat je je te snel verveelt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eens met Marin. Ik zou het zeker overwegen. Als je eenmaal binnen bent bij een bedrijf kan je daar misschien doorgroeien naar een hogere functie en ze weten tenslotte wat je in je mars hebt.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou het ook doen Niekske. Zoals Marin ook zegt, je bent wel weer binnen bij hun. En het is niet fijn om ergens te werken waar je het niet naar je zin hebt en werk vinden is nu niet altijd even makkelijk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou het ook doen. In deze tijd moet iedereen consessies doen, de perfecte banen liggen niet meer voor het oprapen. Als het je wel leuk lijkt, gewoon ervoor gaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Helpende niveau 2 - vacature
» Werken onder je niveau
» Telkens puistjes onder mijn kin
» Zeurende pijn onder mijn oksel
» HBO, een 'net niet' niveau?
» Werken onder je niveau
» Telkens puistjes onder mijn kin