Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ervaringen belsimpel.nl

3 plaatsers

Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 2:31

Hallo dames, ik wilde m`n telefoon abonnement verlengen maar ik zie dat die prijzen nu absurt hoog zijn geworden. Ik had uitgerekent dat ik met het voordeligste abonnement (HI) over 2 jaar 819 euro kwijt ben aan abo kosten.

Nu dacht ik ik kan m`n abonnement ook door laten lopen dus niet verlengen en dan het toestel los kopen. Nu zag ik op deze website de galaxy SII voor €372 excl verzenden.
Bol.com vind ik een stuk betrouwbaarder maar daar betaal ik voor de galaxy SII €459. Scheelt dus nogal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Jeanette di 2 okt 2012 - 3:01

Hier Wink ;

http://www.trustpilot.nl/review/www.belsimpel.nl
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 3:02

thanks smile pfff zowel slechte als positieve ervaringen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Miccie di 2 okt 2012 - 4:18

Ik heb ervaring met hun.

Opzich de levering en dergelijke ging allemaal prima en snel.

Helaas was er iets mis gegaan bij mijn nieuwe contract waardoor ik na 6!! maanden eindelijk mijn gelijk kreeg en geld kreeg.
Mijn man heeft op een gegeven moment mijn klacht overgenomen en met hun contact gehad. Dit heeft dus een half jaar gekost nadat een tussenpartij in telecommunicatie contact met hun opnam en het eindelijk eens opgelost werd.

Mijn verhaal: mijn contract kon niet verlengd worden en zij zouden het nieuwe afsluiten. Allemaal prima. Ik nog nagevraagd of zij mijn oude contract hebben opgezegd zodat ik niet met dubbele kosten zou zitten. Ik kreeg hierop een mail met de bevestiging dat mijn contract was opgezegd. Bij de uiteindelijk einddatum deed mijn oude telefoonnummer het nog steeds en ben ik er achter aan gegaan. Toen kreeg ik bericht dat zij dit niet konden en dat ik alleen het contract kon opzeggen. Godzijdank heb ik dat ene mailtje toen bewaard waarin bevestigd werd dat zij de opzegging hadden verzorgd.

Maar ook met dit mailtje wilde zij niet toegeven dat zij een fout hadden begaan. Uiteindelijk heb ik twee maanden extra moeten betalen omdat een opzegging ook niet zomaar verwerkt is. (dus ook dubbele kosten)
Daarna zijn er allemaal vervelende dingen gebeurd en heb ik ongeveer 2 maanden op mijn geld moeten wachten. Mijn man heeft tig keer met hun contact opgenomen om het geld te laten overmaken wat steeds werd beloofd. Allemaal verhaaltjes waarom het niet was overgemaakt enzo. Toen heeft mijn man een tussenpartij ingeschakeld en ineens had ik de volgende dag geld op mijn rekening. Hoe bizar.

Dus voor mij nooit meer! en dat komt dan vooral door hun klantvriendelijkheid en klachtafhandeling.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Beachgirl di 2 okt 2012 - 4:49

Heb hier pas ook nog een topic over geopend. Heb uiteindelijk mijn abbo niet verlengd bij Belsimpel.

Toen ik hoorde dat de telefoons vaak uit het buitenland komen enzo had ik er toch niet zoveel vertrouwen in en heb ik hem gewoon lekker via mijn eigen provider verlengd.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 5:57

hmm oke, ja zag 'm ook al op de wehkamp en anders vraag ik hier morgen in het dorp of ze daar ook simlockvrij en los verkocht worden. Had wel al een simonly bij simyo gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen belsimpel.nl Empty Re: ervaringen belsimpel.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum