Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro  Empty Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

Bericht  Beachgirl zo 2 sep 2012 - 2:31

Heeft iemand hier ervaring met Belsimpel.nl?

Ik wil graag mijn abbo verlengen van MTV mobile. Als ik een Samsung Galaxy S3 zou willen zou ik via de site van MTVmobile 200 euro moeten betalen voor het toestel, bij het abonnement wat ik zou willen.

Bij belsimpel kan ik daarentegen ook mijn MTV abbo verlengen (zelfde aantal belmin/internet) en dan krijg ik de S3 gratis.



Weet iemand hoe dit kan?? Vind 200 euro toch wel een flink verschil... Zitten er addertjes onder het gras?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro  Empty Re: Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 4:37

De meningen zijn verdeeld wat betreft Belsimpel.nl Zelf heb ik er geen ervaring mee maar heb al diverse verhalen gehoord dat mensen telefoons krijgen die uit Italie, Spanje, Rusland komen met dus een bijbehorende gebruiksaanwijzing. Ook is de 'beveilingszegel' dan verbroken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro  Empty Re: Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

Bericht  Sneeuwvlok ma 3 sep 2012 - 0:09

Ik heb ook mijn telefoon besteld via belsimpel, en de reden dat deze telefoons goedkoper zijn is omdat ze inderdaad uit het buitenland komen! Mijn telefoon stond in het frans ingesteld, maar dat was met een druk op de knop weer goed ingesteld. De zegel was bij mij niet verbroken. Ik ben er echt heel tevreden over! Kreeg m'n telefoon super snel binnen, alles is goed afgehandeld met de overname van m'n abonnement, dus echt prima!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro  Empty Re: Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

Bericht  Beachgirl ma 3 sep 2012 - 0:31

Dank voor jullie reacties!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro  Empty Re: Ervaringen Belsimpel, toestel gratis, ipv 200 euro

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum