Msn en hotmail
+7
smooch
Eliesje
Zininzon
Pannetoet
Chocolate Cookie
Janelie
Gizmo
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Msn en hotmail
Is dat nieuw, dat je tegenwoordig in je hotmail kan msnen? En mensen je dus ook online zien als je je mail checkt? Ik vind het nogal irritant. Wilde even snel m'n mail checken, word ik door allemaal mensen aangesproken.
Nou ja, ik wilde net zo snel mogelijk me weer uitloggen bij hotmail, dus ik heb niet gekeken of je dat ook uit kan zetten.. Heeft iemand een idee of en zo ja, hoe dat kan?
Nou ja, ik wilde net zo snel mogelijk me weer uitloggen bij hotmail, dus ik heb niet gekeken of je dat ook uit kan zetten.. Heeft iemand een idee of en zo ja, hoe dat kan?
Gast- Gast
Re: Msn en hotmail
Ik schrok me vandaag ook lam ja! Logde eventjes in op werk. Je kan je gelukkig wel afmelden. Toen ik later weer inlogde in mijn mail, was ik nog steeds offline gelukkig.
Laatst aangepast door Gizmo op di 1 feb 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag het ook! Ik ben blij dat ik een e-mail programma heb van Live waardoor ik er thuis verder geen last van heb, maar vanmiddag op school zag ik het ook. Als je dat schermpje in je mail wegklikt, verdwijnt hij ook op msn. Dat vond ik wel bijzonder.
Gast- Gast
Gelukkig! Wel een rare functie zeg.. Als ik wil msnen log ik wel in op msn...
Gast- Gast
Dat kan al best lang, alleen eerst was het dat je status op offline stond als je inlogde op je hotmail. Nu is het zo dat je status meteen op online staat zodra je inlogt op je hotmail. Vind het erg irritant.
Gast- Gast
Ik heb mijn mail en msn gescheiden gelukkig. Fijn dat je je wel offline kan zetten, daar zit je toch niet altijd op te wachten
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ja geweldig die nieuwe functie... nu zit ik weer vast aan een gesprek met iemand die ik al maanden ontwijk....
Gast- Gast
Wat een irritante functie zeg! Ik had het nog niet eens gezien...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Het was mij nog niet eens opgevallen of ik heb het gescheiden? Overigens sta ik altijd op offline en als er leuke mensen online zijn ga ik ook op online
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ja ik had dat net ook echt niet rlx.. ik ga nog even uitzoeken hoe ik het op offline kan zetten.
Gast- Gast
BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Dat kan al best lang, alleen eerst was het dat je status op offline stond als je inlogde op je hotmail. Nu is het zo dat je status meteen op online staat zodra je inlogt op je hotmail. Vind het erg irritant.
Oh dat was me nog helemaal niet opgevallen! Ik durf nu niet meer op m'n hotmail in te loggen om het op offline te zetten, met sommige mensen wil ik helemaal niet praten nu...
Gast- Gast
Gizmo schreef:Ik schrok me vandaag ook lam ja! Logde eventjes in op werk. Je kan je gelukkig wel afmelden. Toen ik later weer inlogde in mijn mail, was ik nog steeds offline gelukkig.
+1... was bijna bang een berisping te krijgen door op het werk online te zijn!!
Wat ik irritant vind is dat wanneer je echt via MSN online bent en tegelijk ook op Hotmail online bent, je 2 vensters krijgt (wel met dezelfde tekst).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Gizmo schreef:Ik schrok me vandaag ook lam ja! Logde eventjes in op werk. Je kan je gelukkig wel afmelden. Toen ik later weer inlogde in mijn mail, was ik nog steeds offline gelukkig.
+1... was bijna bang een berisping te krijgen door op het werk online te zijn!!
Wat ik irritant vind is dat wanneer je echt via MSN online bent en tegelijk ook op Hotmail online bent, je 2 vensters krijgt (wel met dezelfde tekst).
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nu snap ik ineens waarom m`n MSN aangaf dat ik aangemeld was op 2 locaties zodra ik m`n mail ging bekijken..
Gast- Gast
Ik kwam er vanavond ook achter, nadat iemand mij aansprak.. Vind het wel grappig zo
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Daar kwam ik gisteren ook achter, ik kom nooit op msn en opeens stond ik aangemeld.
Maar het is dus nieuw....
Maar het is dus nieuw....
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik vind het ook maar een irritant iets. Dus als je een keer op offline zet dan blijft ie daar op staan?
Gast- Gast
Je kunt je gewoon offline melden daar hoor. Vind het zelf een nutteloze actie, als ik wil msnen, log ik mij daar wel in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ja super irritant!! en wat nog irritanter is is dat als je mailbox + msn vensters openstaan dat het gesprek dan op 2 plekken tegelijk binnenkomt!
Gast- Gast
Ja dat is nieuw! Ik begon heel enthousiast tegen mijn vriend te kletsen toen hij ineens online kwam maar hij was gewoon zijn hotmail aan het checken op zijn werk haha. Je kan het volgens mij wel uitzetten. Ik vind het best irritant want bij mij staat msn gewon de hele dag aan en ik word gek van die popups (en dat die mensen dan ook verder niet aanspreekbaar zijn vaak :S).
Gast- Gast
Na die eerste keer dat ik online stond, en het uit zette, stond ik de keren erna dat ik inlogde nog steeds offline. Pfieuw....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Oh het is ook echt pas sinds gisteren! Ik schrok ook. Kreeg meteen een berichtje: "Het is een wonder! ***** op msn!" Ik was me van geen kwaad bewust
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik vind het maar irritant.
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het ook maar irritant. Ineens begonnen er mensen tegen me te praten, ik wist niet eens dat ik online was.
Maar als je je offline zet (in je hotmail-scherm rechts bovenaan) blijft hij daar gelukkig wel op staan.
Maar als je je offline zet (in je hotmail-scherm rechts bovenaan) blijft hij daar gelukkig wel op staan.
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kwam er dus op mijn werk achter, heel vervelend... Dan ben ik gewoon aan het werk en heb ik mijn hotmail openstaan gaan allerlei mensen tegen je aan zitten praten... Heb 'm nu maar op offline gezet...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: