Hotmail storing?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotmail storing?
Ik kan op dit moment geen mail versturen (ik heb twee adressen gebruikt). Weet iemand of er een storing is? Of een website waar ik dat terug zou kunnen vinden? Ik kan er via google of msn/hotmail zelf niks over vinden namelijk.
Edit: ik krijg verstuurde mailtjes terug als undeliverable.
Edit: ik krijg verstuurde mailtjes terug als undeliverable.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hotmail storing?
He wat raar, ik heb zojuist ook een mailtje gestuurd en nergens last van. Je weet zeker dat je goede e-mail adressen hebt en niet per ongeluk letter of punt vergeten bent? Dit heb ik wel eens.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Nee, beiden waren een reply.
mzcharlotte- Ratel
O, wat vreemd. Ik ben niet zo computer/internet held dat ik andere ideeën heb. En wellicht heb je zelf al wat geprobeerd. Ook als je naar heel iemand anders mailt?!
Krullebol- Prater
De één was naar mijn vader, de ander naar mijn vrijwilligerswerk. Ik probeer er nu 1 via de BB en ondertussen ben ik me (weer) aan het afmelden en aanmelden. Echt heel typisch.
Update: mijn mail werkt ook niet via de BB en afmelden/aanmelden heeft ook niet geholpen. Ik heb mijn vader maar gemaild vanaf m'n werkmail...
Update: mijn mail werkt ook niet via de BB en afmelden/aanmelden heeft ook niet geholpen. Ik heb mijn vader maar gemaild vanaf m'n werkmail...
mzcharlotte- Ratel
Raar! Maar fijn dat het toch zo gelukt is dan.
Krullebol- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: