Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotmail

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hotmail Empty Hotmail

Bericht  S.Suus ma 13 dec 2010 - 11:12

Misschien dat iemand mij kan helpen.

Een vriendin van mij kan niet meer op haar hotmail. Zo uit het niets.
Nu ben ik het aan het proberen te fixen,en uiteindelijk kom ik op een forum ( na een hele vragenlijst ingevuld te hebben)
en vervolgens krijg ik nergens respons op...
Heeft iemand hier heeeel toevallig verstand van, want ik weet het niet meer.
Al haar gegevens staan erop van school Sad

Hooooop dat jullie mij kunnen helpen..

S.Suus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  lyke ma 13 dec 2010 - 11:14

kan je niet je wachtwoord opnieuw instellen? of ligt het niet aan het wachtwoord?
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:14

Ik las ook bij iemand anders net op Facebook dat ze niet in haar hotmail kwam. Maar nu kan ze er weer op. Lag gewoon aan de site. Of is dat het probleem niet? Krijg je een foutmelding ofzo? Wellicht handig als je even verteld wat er precies niet lukt, wat je doet en of je een melding krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  S.Suus ma 13 dec 2010 - 11:20

Lagom schreef:Ik las ook bij iemand anders net op Facebook dat ze niet in haar hotmail kwam. Maar nu kan ze er weer op. Lag gewoon aan de site. Of is dat het probleem niet? Krijg je een foutmelding ofzo? Wellicht handig als je even verteld wat er precies niet lukt, wat je doet en of je een melding krijgt.

Helaas lukt het haar al dagen niet om er op te komen. Dus helaas is dat het probleem niet.
Op dit moment krijg ik de melding dat er te vaak foutief is ingelogd. Maar het wachtwoord is te moeilijk om te hacken, dus neem aan dat dat het niet is..
Heb nu een ander emailadres aangemaakt, maar daar krijgt ze haar schoolbestanden niet mee terug:(
Verder heb ik op het forum gekeken, maar sommige wachten al 30dagen op antwoord.
Ik heb tevens ook alle vragen ingevuld, maar ze weet haar geheime vraag niet meer, en als we een alternatieve email doen dan moet dat naar g****(zo staat dat er echt) en daar is ze niet bekend mee.
Maar het is toch vreemd dat je je hotmail-account niet inkan, als je gewoon alle gegevens hebt??

S.Suus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  S.Suus ma 13 dec 2010 - 11:21

lyke86 schreef:kan je niet je wachtwoord opnieuw instellen? of ligt het niet aan het wachtwoord?
Nee, dat hebben we geprobeerd, maar dan moet je een alternatief emailadres hebben en dat is g**** ( zoals het daar staat) en dat klopt niet, want ze heeft daar geen ww van... Nu geprobeerd het naar mijn email te sturen, maar ook zonder resultaat:(
Thnx

S.Suus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:29

Wat vreemd. Ik had laatst ook een hotmail account dat geblokkeerd was en toen moest ik hem activeren met een sms. Ik vond dat wel apart maar heb het toch maar gedaan en het werkte idd gewoon (ik heb gewoon prepaid dus er kan niet zo veel misgaan haha).

Je zegt: Op dit moment krijg ik de melding dat er te vaak foutief is ingelogd. Maar het wachtwoord is te moeilijk om te hacken, dus neem aan dat dat het niet is.. maar dan is dat het toch juist wel? Blijkbaar heeft iemand haar geprobeerd te hacken en heeft hotmail daarom haar account geblokkeerd.

Ze hoeft geen geheime vraag te weten maar het antwoord daarop. Vind het wel apart dat ze geen antwoord heeft op de vraag die ze ooit zelf heeft gekozen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:30

S.Suus schreef:
lyke86 schreef:kan je niet je wachtwoord opnieuw instellen? of ligt het niet aan het wachtwoord?
Nee, dat hebben we geprobeerd, maar dan moet je een alternatief emailadres hebben en dat is g**** ( zoals het daar staat) en dat klopt niet, want ze heeft daar geen ww van... Nu geprobeerd het naar mijn email te sturen, maar ook zonder resultaat:(
Thnx

Dat klopt niet want daar heeft ze geen wachtwoord van? Ze heeft dat emailadres ooit zelf opgegeven. Blijkbaar is ze het wachtwoord vergeten maar dat is haar eigen fout, niet van die site natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:31

S.Suus schreef:
Lagom schreef:Ik las ook bij iemand anders net op Facebook dat ze niet in haar hotmail kwam. Maar nu kan ze er weer op. Lag gewoon aan de site. Of is dat het probleem niet? Krijg je een foutmelding ofzo? Wellicht handig als je even verteld wat er precies niet lukt, wat je doet en of je een melding krijgt.

Helaas lukt het haar al dagen niet om er op te komen. Dus helaas is dat het probleem niet.
Op dit moment krijg ik de melding dat er te vaak foutief is ingelogd. Maar het wachtwoord is te moeilijk om te hacken, dus neem aan dat dat het niet is..
Heb nu een ander emailadres aangemaakt, maar daar krijgt ze haar schoolbestanden niet mee terug:(
Verder heb ik op het forum gekeken, maar sommige wachten al 30dagen op antwoord.
Ik heb tevens ook alle vragen ingevuld, maar ze weet haar geheime vraag niet meer, en als we een alternatieve email doen dan moet dat naar g****(zo staat dat er echt) en daar is ze niet bekend mee.
Maar het is toch vreemd dat je je hotmail-account niet inkan, als je gewoon alle gegevens hebt??

Wat raar dat je er niet meer op mag als er te vaak foutief ingelogd is. Ik neem aan dat dat betekent met het verkeerde wachtwoord? Dat zou betekenen dat iedereen een willekeurig Hotmail-adres plat kon leggen door even een aantal keren iets willekeurigs in te tikken bij wachtwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  S.Suus ma 13 dec 2010 - 11:36

Lagom schreef:
S.Suus schreef:
lyke86 schreef:kan je niet je wachtwoord opnieuw instellen? of ligt het niet aan het wachtwoord?
Nee, dat hebben we geprobeerd, maar dan moet je een alternatief emailadres hebben en dat is g**** ( zoals het daar staat) en dat klopt niet, want ze heeft daar geen ww van... Nu geprobeerd het naar mijn email te sturen, maar ook zonder resultaat:(
Thnx

Dat klopt niet want daar heeft ze geen wachtwoord van? Ze heeft dat emailadres ooit zelf opgegeven. Blijkbaar is ze het wachtwoord vergeten maar dat is haar eigen fout, niet van die site natuurlijk.

Wij krijgen die melding dattie geblokkerd is omdat wij zelf 100x geprobeerd hebben om op haar account te komen.
En ik heb mijn email adres al minstens 10 jaar, maar als je je geheime vraag niet in beeld krijgt. Ik weet niet eens meer welke vraag ik heb ingevuld. Antwoord is niet moeilijk, maar als je er niet aan herinnerd word wat je vraag was.
En als alternatieve emailadres heb je geen wachtwoord. Ik heb het bij mijzelf geprobeerd, en ik krijg ook g****.
Ik heb ook geen 6emailadressen bij hotmail, ook maar 1.

S.Suus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  S.Suus ma 13 dec 2010 - 11:38

Twellie schreef:
S.Suus schreef:
Lagom schreef:Ik las ook bij iemand anders net op Facebook dat ze niet in haar hotmail kwam. Maar nu kan ze er weer op. Lag gewoon aan de site. Of is dat het probleem niet? Krijg je een foutmelding ofzo? Wellicht handig als je even verteld wat er precies niet lukt, wat je doet en of je een melding krijgt.

Helaas lukt het haar al dagen niet om er op te komen. Dus helaas is dat het probleem niet.
Op dit moment krijg ik de melding dat er te vaak foutief is ingelogd. Maar het wachtwoord is te moeilijk om te hacken, dus neem aan dat dat het niet is..
Heb nu een ander emailadres aangemaakt, maar daar krijgt ze haar schoolbestanden niet mee terug:(
Verder heb ik op het forum gekeken, maar sommige wachten al 30dagen op antwoord.
Ik heb tevens ook alle vragen ingevuld, maar ze weet haar geheime vraag niet meer, en als we een alternatieve email doen dan moet dat naar g****(zo staat dat er echt) en daar is ze niet bekend mee.
Maar het is toch vreemd dat je je hotmail-account niet inkan, als je gewoon alle gegevens hebt??

Wat raar dat je er niet meer op mag als er te vaak foutief ingelogd is. Ik neem aan dat dat betekent met het verkeerde wachtwoord? Dat zou betekenen dat iedereen een willekeurig Hotmail-adres plat kon leggen door even een aantal keren iets willekeurigs in te tikken bij wachtwoord.

Ja, normaal word je email dan een half-uurtje geblokkeerd. Maar nu is dat al een paar dagen zo. En het is knap als die gehacked is, maar dan zou er een melding staan dat het wachtwoord niet juist is. Nu staat er alleen dat je je hotmailaccount niet meer in kan...
Heb nu een nieuwe voor haar aangemaakt, maar daar heeft ze weinig aan, als al haar belangrijke bestanden op die mail staan.
Ook inloggen op msn lukt niet eens..;(

S.Suus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 12
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotmail Empty Re: Hotmail

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum