Hotmail
+2
Snoes
Linnie1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotmail
Heel vreemd, steeds als ik mijn hotmail open staat er:
Het opgegeven e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Maar als ik mijn wachtwoord invul is er niks aan de hand dan opent hij mijn hotmail gewoon. Probeert iemand mij te hacken ofzo?
Edit: Heb net mijn wachtwoord veranderd, schoonzusje had het ook en dat hielp bij haar. Bij mij dus niet :S
Het opgegeven e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Maar als ik mijn wachtwoord invul is er niks aan de hand dan opent hij mijn hotmail gewoon. Probeert iemand mij te hacken ofzo?
Edit: Heb net mijn wachtwoord veranderd, schoonzusje had het ook en dat hielp bij haar. Bij mij dus niet :S
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hotmail
Ik heb het idee dat hotmail raar doet de laatste dagen.
Gisteren was plots het account van mijn vriend geblokkeerd.
En vandaag was zijn wachtwoord/gebruikersnaam zogenaamd ook niet juist, maar daarna weer wel. Echt vaag allemaal.
En vandaag was zijn wachtwoord/gebruikersnaam zogenaamd ook niet juist, maar daarna weer wel. Echt vaag allemaal.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik heb het idee dat hotmail raar doet de laatste dagen.
Ok dus ligt niet aan dat ik gehackt wordt ofzo? Ik ben bang dat ik er strax niet meer op kom :S
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Snoes schreef:Ik heb het idee dat hotmail raar doet de laatste dagen.
Ok dus ligt niet aan dat ik gehackt wordt ofzo? Ik ben bang dat ik er strax niet meer op kom :S
Dit had ik vanochtend ook!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had hier steeds de melding vanavond dat er een handeling niet uitgevoerd kon worden.
Gast- Gast
Ik had dat vorige week ook. Heb mijn wachtwoord daarna veranderd, daarmee kon ik 2 dagen niet mijn mail bekijken :S Gister deed hij het ineens weer, met mijn andere hotmail account kon ik wel gewoon inloggen, vond ik ook beetje vreemd.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb er nu geen last meer van gelukkig, heb voor niks mijn wachtwoord veranderd haha.
Linnie1985- Kletskop
Ga gewoon Gmail gebruiken allemaal.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
sanna schreef:Linnie1985 schreef:Snoes schreef:Ik heb het idee dat hotmail raar doet de laatste dagen.
Dit had ik vanochtend ook!
Dit heb ik dus ook. Lekker handig!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: