Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

+3
Rush
Femmem
Ella
7 plaatsers

Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 0:28

Het toilet word iedere dag wel schoongemaakt, even snel met een sopje van allesreiniger en vanbinnen met schoonmaakmiddel voor het toilet. Één keer per week maak ik het toilet schoon met chloor, of met cillit bang waar chloor in zit, en nu heb ik allemaal ruwe vlekken op de wc bril die donker verkleuren? Het lijkt wel of er iets door heen gevreten is ofzo!

Is chloor dan te sterk voor een wc bril? Of school leerde ik zo wel schoonmaken met huishoudkunde en bij mijn ouders gebeurt dit al jaren zo en die hebben nooit problemen.
Van de week komt er dus een nieuwe wc bril op en deze zal ik maar niet meer met chloor schoonmaken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 0:54

Ik maak alleen de pot schoon met chloor, de wc bril niet, ik weet zeker dat die dat niet leuk gaat vinden. Het is ook rotspul want mijn colbert (ja het ideale kledingstuk om mee schoon te maken.....) is helemaal uitgebeten erdoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Ella ma 1 okt 2012 - 1:53

Ik maak het ook schoon met chloor maar dan wel verdund met water en dat gaat prima.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Femmem ma 1 okt 2012 - 2:02

Maar waarom gebruiken jullie chloor? En niet 'gewoon' allesreiniger of toiletreiniger?
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Rush ma 1 okt 2012 - 2:05

Toiletreiniger is ook niet bevorderlijk voor je (nette) kleding. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:11

huishoudkunde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:31

Yasmin schreef:huishoudkunde?
Op de middelbare school deed ik de richting Verzorging en daar kregen we Huishoudkunde (koken, wassen, strijken, schoonmaken) Gezondheidskunde en Uiterlijke Verzorging!



Chloor gebruik ik ook niet zo puur hoor, idd door het water heen. Of ik spray de toiletpot in met cillit bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Viva ma 1 okt 2012 - 3:23

Ik heb ook een keer onverdund chloor op de wc bril gedaan, vond ie niet zo leuk, hij is nog steeds wit, maar er is wel een laag af.
Verdund kan volgens mij wel prima.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 3:36

Femmem schreef:Maar waarom gebruiken jullie chloor? En niet 'gewoon' allesreiniger of toiletreiniger?

Ik gebruik dikke bleek om de wc mee schoon te maken, werkt prima. Toiletreiniger is veel duurder en werkt net zo. Allesreiniger gebruik ik om schoon te maken, en ook voor de wcbril inderdaad, maar de binnenkant niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  LDJ ma 1 okt 2012 - 5:27

Viva schreef:Ik heb ook een keer onverdund chloor op de wc bril gedaan, vond ie niet zo leuk, hij is nog steeds wit, maar er is wel een laag af.
Verdund kan volgens mij wel prima.
Jaaa, dit heb ik ook een keer gedaan.
Was niet echt een succes haha.
Onverdund gaat beter.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  SoGood ma 1 okt 2012 - 7:25

Ben ik de enige die het vies vindt om de wc-bril te reinigen met alleen allesreiniger?

Ik maak alles wat enigzins de kans had om te leven op/in/rondom het toilet dood met chloor.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 7:31

Dettol :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  *Lookie* ma 1 okt 2012 - 7:47

Allesreiniger en flink warm water is toch voldoende? Volgens mij voegt bleek niet veel toe, het schijnt dat de bacteriedodende werking maar heel even duurt. Als je water goed warm is (eventueel heet en dan met van die rubberen handschoenen) bereik je hetzelfde effect volgens mij.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken? Empty Re: Had ik dit niet met chloor schoon moeten maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum