Wat drinken jullie?
+43
Jules
MiKa
Mida4you
Verde
Wennebellah
minoessepoes
_DoI
Suus
Blond
Merai
Phileine
Beachgirl
aniet
Melis1985
Mamsie
M_as
Zonnetje
Mystic
Qiara
Kathi
Oasis
Sarah1985
Lady4
Jezzie
Rovine
Sweety
Lotus
Arwyn
Roxi3
Japje
Snoes
Rapunzel
Pannetoet
Effie_O
Tsjip
Mizz_S
Toet
Roze Roos
Dolphinne
TNMN
applestar
Janelie
Caro
47 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat drinken jullie?
Elodie schreef:Isabella schreef:Elodie schreef:Ik drink veel, verschillende soorten, thee. Daarnaast ook karvan cevitam cassis met spa rood en koffie.
En verder alleen alcohol
Ja, feestbeest :affraid:
Haha. Maar lieve Isa, ik wissel gewoon ook weinig af in non alcoholische drankjes. Zo moet je het zien
Oww... zooo
Gast- Gast
's Ochtends bij het ontbijt niets. Op 't werk drink ik de hele dag door heel veel groene thee en soms ook een glaasje water (in de zomer wat vaker). 's Avonds drink ik meestal 1 of 2 glaasjes frisdrank of fruitsap. Alcohol drink ik eigenlijk nooit.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Ik drink veel sap, melk en water en heel af en toe chocolademelk.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik drink alleen water, thee zonder caffeine en heel soms spa rood. Geen sapjes/limonade voor mij al die suikers! Word je alleen maar dik van. Tenzij ik het vers maak. En alcohol in het weekend, dat wel.
Gast- Gast
Ik drink eigenlijk alleen maar thee. Bij m'n ontbijt, 's ochtends een paar koppen, in de pauze op het werk, 's avonds..
Als ik ergens heen ga, neem ik altijd een flesje water mee.
's Ochtends drink ik vaak gewone thee of Ceylon, 's middags groene en 's avonds Winter Gloed.
Als ik ergens heen ga, neem ik altijd een flesje water mee.
's Ochtends drink ik vaak gewone thee of Ceylon, 's middags groene en 's avonds Winter Gloed.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Thee, water en vruchtensap. Af en toe koffie.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Thee, soms koffie, sprite, spa rood, martini, cola..
Nu ga ik zo aan de koffie
Nu ga ik zo aan de koffie
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Thuis aanmaaklimonade, op mijn werk vooral water. Cola drink ik amper meer sinds ik een nachtje wakker gelegen heb na een aantal late colaatjes. Drink ook zo min mogelijk koffie, dan heb ik er tenminste wat aan als ik eens een kopje pak.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik drink veel thee en water en om af te wisselen appelsap of aanmaaklimonade. In het weekend drink ik cola light.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik drink eigenlijk de hele dag door thee en water. 's Ochtends gewone thee en de rest van de dag alle soorten smaakjes-, kruiden- en groene thee. Heerlijk! Af en toe drink ik een kop chocolademelk als ik 's middags uit mijn werk kom. Op feestjes etc. drink ik wijn en als ik alchoholvrij moet Rivella of Dubbelfris. Cola, sinas etc. drink ik nooit, houd ik niet zo van.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
water en thee
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Isabella schreef:Drinken jullie veel frisdrank, of alleen maar koffie of thee? Of wisselen jullie het af? Vertel!
Ik wissel het af. Thee, water of aanmaaklimonade. En qua afwisseling drink ik jus d'orange / multivitamine-sap & appelsap. En bij de lunch drink ik nu meestal geitenmelk.
Ik drink te weinig. Alleen als ik sport drink ik zo'n klein flesje water wel leeg. Maar dan heb ik ook echt dorst. Verder vergeet ik het of heb ik gewoon de behoefte niet. Overdag drink ik meestal alleen maar water als ik op het werk ben. Te veel thee slaat heel erg aan op mijn tanden. Nu heb ik keelpijn en ben ik verkouden, dan drink ik wel thee. Verder als ik thuis ben drink ik frisdrank (sap). In de kroeg drink ik cola of wijn/ southern comfort.
Gast- Gast
Ik drink de hele dag door water. 's Avonds thuis drink ik vaak thee en soms koffie.
Als ik wegga (bioscoop of lunchen) drink ik wel eens frisdrank.
Als ik wegga (bioscoop of lunchen) drink ik wel eens frisdrank.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nog best veel mensen drinken water ik lus dat helaas echt niet..alleen tijdens het wielrennen enzo.
Ik let ook wel een beetje op wat ik drink. Vandaar geen frisdrank.. maar je moet wel genieten he, je leeft maar één keer. Dus ach, die limonade en alcohol horen erbij, toch!
Ik let ook wel een beetje op wat ik drink. Vandaar geen frisdrank.. maar je moet wel genieten he, je leeft maar één keer. Dus ach, die limonade en alcohol horen erbij, toch!
Gast- Gast
ik drink eigenlijk alleen maar thee en water en als ik in het weekend 's avonds thuis blijf met m'n vriend wel eens wijntje, baileys of pina colada.. net waar ik zin in heb
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Ik drink eigenlijk van alles: water, melk bij de lunch, 's middags koffie, 's avonds thee en regelmatig een wijntje / biertje. Eigenlijk bijna geen sapje / frisdrank. Nu drink ik water.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik lust geen koffie.. En thee vind ik eigenlijk ook niet lekker! Wel ben ik gek op Crystal Clear en sapjes en ik drink heeeeel veel melk. Per dag drink ik ongeveer anderhalf liter melk.
Gast- Gast
In de ochtend drink ik vaak thee met honing of melk. Sinds kort drink ik ook elke ochtend een glas lauwwarm water met citroensap op de nuchtere maag.
's Middags drink ik veel chocomel omdat ze op mijn werk van die overheerlijke chocomel hebben en het is nog gratis ook. Ik moet echt moeite doen om dit te vervangen voor water of andere soorten drinken waar minder of geen suiker in zit.
's Avonds drink ik meestal thee, water, vruchtensappen of aanmaaklimonade.
's Middags drink ik veel chocomel omdat ze op mijn werk van die overheerlijke chocomel hebben en het is nog gratis ook. Ik moet echt moeite doen om dit te vervangen voor water of andere soorten drinken waar minder of geen suiker in zit.
's Avonds drink ik meestal thee, water, vruchtensappen of aanmaaklimonade.
Gast- Gast
Op mijn werk op mijn werk een paar cappuchino's en water. Thuis drink ik veel water of limonade en 's avonds drink ik 1 wijntje.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Ik drink het meeste water en verder melk, cappuchino , cola zero en met uitgaan biertjes. En af en toe ook wel eens Vifit en dat soort drankjes.
Gast- Gast
Elodie schreef:Nog best veel mensen drinken water ik lus dat helaas echt niet..alleen tijdens het wielrennen enzo.
Is gewoon een kwestie van aanwennen
Gast- Gast
Ik drink voornamelijk thee en water. Soms heb ik zin in wat zoets en neem ik een glas aanmaaklimonde. In het weekend drink ik regelmatig een wijntje en maak ik wel eens een pak dubbel fris open.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Uhm.... Ja, limonade zou ik kunnen minderen. Maar snoep al niet enzo en dan is af en toe iets zoets gewoon zo lekker. Maar nee, alcohol kan ik niet afleren. Echt nooit. Drink jij dan helemaal niet?Liva schreef:Elodie schreef:Nog best veel mensen drinken water ik lus dat helaas echt niet..alleen tijdens het wielrennen enzo.
Gast- Gast
Elodie schreef:Uhm.... Ja, limonade zou ik kunnen minderen. Maar snoep al niet enzo en dan is af en toe iets zoets gewoon zo lekker. Maar nee, alcohol kan ik niet afleren. Echt nooit. Drink jij dan helemaal niet?Liva schreef:Elodie schreef:Nog best veel mensen drinken water ik lus dat helaas echt niet..alleen tijdens het wielrennen enzo.
Nee, ik bedoelde dat je water niet lust . Dat is gewoon een kwestie van wennen. Ik moest op gegeven moment wel, want ik kreeg op mijn donder van de tandarts Nu drink ik net zo lief water als ranja.
Ja hoor ik drink wel eens alcohol.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat drinken jullie kids?
» Wat zouden jullie doen? (wel of niet drinken/bobben)
» Hoeveel drinken jullie kindje op een dag?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?
» Wat zouden jullie doen? (wel of niet drinken/bobben)
» Hoeveel drinken jullie kindje op een dag?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: