hoofd scheef houden
+2
Katjing
Aimee
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoofd scheef houden
Sinds gister houd Luuk ineens regelmatig zijn hoofd schuin. Als ik het google kom ik alleen maar enge dingen tegen, dus wil even jullie advies vragen.
Ik dacht eerst dat het gewoon een nieuw spelletje was, omdat hij heel erg moest lachen als je hem na deed. Maar nu doet hij het ook een beetje mopperig/zeurderig. Zal het met vermoeidheid te maken hebben, of toch met pijn (HA-post bellen?)?
Ik dacht eerst dat het gewoon een nieuw spelletje was, omdat hij heel erg moest lachen als je hem na deed. Maar nu doet hij het ook een beetje mopperig/zeurderig. Zal het met vermoeidheid te maken hebben, of toch met pijn (HA-post bellen?)?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: hoofd scheef houden
Ik moet gelijk denken aan oorpijn! Ik zou toch even temperaturen en misschien ook wel even bellen.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Hij slaapt nu, zal hem straks als hij wakker is even tempen. Dankjewel!
Aimee- Ratel
L. doet dat al weken, elke dag meerdere keren.
Ze vindt het fantastisch, een nieuw spelletje, maar gaat ook zo liggen als ze moe is.
Ze vindt het fantastisch, een nieuw spelletje, maar gaat ook zo liggen als ze moe is.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier hangt ze ook zo in de kinderstoel als ze moe is.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Doen jullie kindjes het ook altijd naar dezelfde kant?
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Doen jullie kindjes het ook altijd naar dezelfde kant?
Geen idee eigenlijk..
Maar ik zou gewoon even bellen met de HAP om te overleggen! Als je er geen gerust gevoel bij hebt is dat misschien wel even fijn, toch?
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Hmm jawel, maar soms denk ik dat ik een beetje een hypochonder ben wbt mijn kind. Ik heb deze week al 3x bij de HA gezeten ivm het niet willen drinken, nu drinkt hij wel weer wat, maar doet hij dit...
Aimee- Ratel
Zij doet het altijd naar haar rechterkant. 1x heeft ze het naar links gedaan, maar kennelijk ligt dat niet zo lekker haha
Niet alles heeft idd een verklaring, als hij echt (oor)pijn zou hebben, dan plukken ze meestal ook aan hun oor en dan gillen ze het ook wel uit vaak.
Niet alles heeft idd een verklaring, als hij echt (oor)pijn zou hebben, dan plukken ze meestal ook aan hun oor en dan gillen ze het ook wel uit vaak.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik denk dat het gewoon een spelletje is. Ga zelf maar eens zo zitten, dan ziet de wereld er ineens héél anders uit
Gast- Gast
Hier doet A. het ook.
Bij hem is het echt een spelletje. Hij hangt altijd naar links.
En hij doet het ook als hij moe is.
Bij hem is het echt een spelletje. Hij hangt altijd naar links.
En hij doet het ook als hij moe is.
Gast- Gast
Y. heeft dat ook een periode gedaan, maar dat was gewoon een spelletje.
Een andere visie: het kan best zijn dat hij oorpijn heeft, ook door de combi met het drinken. Als hij drinkt moet hij slikken waardoor (als hij oorontsteking zou hebben) hij een klik/kraak hoort in zijn oren omdat die ontsteking daar zit. Het kan best dat dat pijn doet bij 'm en hij daardoor (bijna) niet wil drinken.
Heeft de huisarts de afgelopen 3 keren niet naar zijn oortjes gekeken?
Y. heeft toen hij oorontsteking had nooit aangegeven dat hij dit had (huilde ook niet ofzo) en ik kon alles met 'm doen. Hij had alleen al een dag of 4-5 rond de 39,5 graden koorts vandaar dat wij toen naar de huisarts gingen. Daar bleek hij dus oorontsteking te hebben.
Omdat hij koorts had en al een aantal dagen kregen we toen een kuurtje mee anders waren we gewoon weer naar huis gestuurd met het advies te gaan neussprayen zodat de buis van eustachius weer open gaat staan.
Een andere visie: het kan best zijn dat hij oorpijn heeft, ook door de combi met het drinken. Als hij drinkt moet hij slikken waardoor (als hij oorontsteking zou hebben) hij een klik/kraak hoort in zijn oren omdat die ontsteking daar zit. Het kan best dat dat pijn doet bij 'm en hij daardoor (bijna) niet wil drinken.
Heeft de huisarts de afgelopen 3 keren niet naar zijn oortjes gekeken?
Y. heeft toen hij oorontsteking had nooit aangegeven dat hij dit had (huilde ook niet ofzo) en ik kon alles met 'm doen. Hij had alleen al een dag of 4-5 rond de 39,5 graden koorts vandaar dat wij toen naar de huisarts gingen. Daar bleek hij dus oorontsteking te hebben.
Omdat hij koorts had en al een aantal dagen kregen we toen een kuurtje mee anders waren we gewoon weer naar huis gestuurd met het advies te gaan neussprayen zodat de buis van eustachius weer open gaat staan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Een van de twee heeft dat hier ook een poosje gedaan, ze vond het erg grappig elke keer.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» De houden of niet houden?-topic
» Mirena scheef?
» Scheef neusschotje
» op het hoofd gevallen....
» Berg op het hoofd
» Mirena scheef?
» Scheef neusschotje