Bochttopic
+64
VeryCherry
minoessepoes
Bisq
Niekske
Lousanne
Lady Starstruck
Kreeftje
Mystique
Jeanette
Antibes
BJA
marjoleinnn
bolus26
Phileine
Raindrop
Rush
Marin
LDJ
RYW
Rovine
Susan
ladycat
Gympie
Mariposa
Beachgirl
Arwyn
Suus
Annemoontje
SuperGrover
Jerry
Caroow
Rouxxxe
SoGood
Lonely Goatherd
strawberry
Parel
lyke
Twellie
Derpy
Minx
luisa
Fayebella
Katjing
silly-one
Japie
Toet
Bazinga
Fearie
Caramba
Dennenappel
Ella
Sweet Sylvana
Mida4you
Lejow
Blond
_Lacey_
studiebol
L!ND@
Ibbeltje
girli
Snoes
Gioia
Kowalski
Discordia
68 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Bochttopic
Twellie schreef:Per ongeluk een slok koffiemelk .
Waar was jij toen met je gedachten?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Maple schreef:Van dat zoete spul met 'stukjes' erin, beetje gelatinestukjes ofzo, op de pasar malam. Geen idee hoe dat heet. Anderen schijnen het weer verschrikkelijk lekker te vinden, maar op drinken hoor je niet te kauwen, vind ik.
Aloe Vera drank! Vind het heel erg lekker.
Gast- Gast
Parel schreef:Alcohol
Ik duim heel hard dat L wat dat betreft mijn genen heeft!
En de malibu cola dan???
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Kleanprep inderdaad. En vloeibare antibiotica, grijs en dikkig spul was dat. Gatverdamme.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Parel schreef:Alcohol
Ik duim heel hard dat L wat dat betreft mijn genen heeft!
Dan heb je nog geen Piña Colada van Malibu gehad!
Gast- Gast
Tequilla-avondjes vallen bij mij nooit goed. Puur gif!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bier en dropshot
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Oh ja, dropshot!
Een overleden vriend van ons dronk dat altijd. Nu drinken we altijd om bijvoorbeeld zijn overlijdensdag en verjaardag met zijn alle shotjes op hem. Vraag me af waarom hij niet altijd iets lekkers dronk
Een overleden vriend van ons dronk dat altijd. Nu drinken we altijd om bijvoorbeeld zijn overlijdensdag en verjaardag met zijn alle shotjes op hem. Vraag me af waarom hij niet altijd iets lekkers dronk
Gast- Gast
Dawet. Een soort Surinaamse fristi met enorme witte klonten. Ik moest het wel opdrinken maar ik gruwel er nu nog van.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Carrie schreef:Maple schreef:Van dat zoete spul met 'stukjes' erin, beetje gelatinestukjes ofzo, op de pasar malam. Geen idee hoe dat heet. Anderen schijnen het weer verschrikkelijk lekker te vinden, maar op drinken hoor je niet te kauwen, vind ik.
Ik vind drinken met stukjes er in en dus ook die Aloë Vera drank inderdaad ook verschrikkelijk vies! Ik vind gewoon dat er A. geen stukjes in je drinken horen en B. dat je inderdaad niet zou moeten hoeven kauwen op je drinken. Bluh!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Enorm +1!Katjing schreef:Carrie schreef:Maple schreef:Van dat zoete spul met 'stukjes' erin, beetje gelatinestukjes ofzo, op de pasar malam. Geen idee hoe dat heet. Anderen schijnen het weer verschrikkelijk lekker te vinden, maar op drinken hoor je niet te kauwen, vind ik.
Ik vind drinken met stukjes er in en dus ook die Aloë Vera drank inderdaad ook verschrikkelijk vies! Ik vind gewoon dat er A. geen stukjes in je drinken horen en B. dat je inderdaad niet zou moeten hoeven kauwen op je drinken. Bluh!
Gast- Gast
Water.
Serieus, vind ik echt vies.
En verder verschillende 'medische' drankjes natuurlijk. En zoete witte wijn vind ik heul smerig. Oh en bier, ook zum kotsen. En melk, gatverdamme, melk (in welke soort dan ook, behalve chocolademelk).
En verder verschillende 'medische' drankjes natuurlijk. En zoete witte wijn vind ik heul smerig. Oh en bier, ook zum kotsen. En melk, gatverdamme, melk (in welke soort dan ook, behalve chocolademelk).
Gast- Gast
Kenya schreef:Water.
Oh ja melk! Hoe kan ik die nou vergeten..
Ook in chocolademelk vorm!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Kenya schreef:Water.
Ik snap dus echt niet hoe je water vies kunt vinden
Vroeger vond ik dingen vies die niet lekker smaakten óf vreemd in m'n mond voelden. Maar water smaakt nergens naar en voelt niet anders dan welke andere vloeistof dan ook (of je moet dat wel vies vinden en alleen maar dingen als drinkyoghurt drinken, die wat dikker zijn).
Kun je uitleggen wat je er dan zo vies aan vindt?
En wat drink je dan als je 's nachts een droge mond hebt, of tijdens/na het sporten of waarmee spoel je je mond na het tandenpoetsen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind water echt niet lekker en drink het zelden voor de lol (alleen na het sporten), maar ik kan inderdaad niet zeggen dat ik het echt vies vind.
Ik heb ooit eens bedorven melk uit een pak gedronken (net zoals die reclame lang lang geleden, weet al niet meer waar die van was), zo'n vloeistof met van die vieze grote brokken die dan in je mond vallen Ik krijg weer kotsneigingen als ik eraan denk!
Ik heb ooit eens bedorven melk uit een pak gedronken (net zoals die reclame lang lang geleden, weet al niet meer waar die van was), zo'n vloeistof met van die vieze grote brokken die dan in je mond vallen Ik krijg weer kotsneigingen als ik eraan denk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik hou echt van water. All day, every day. Ik snap ook niet hoe je een groot glas koud water niet lekker kunt vinden!
Gast- Gast
Norit, for sure. Maar van gewone drankjes: tomatensap, grappa.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Het goorste wat ik ooit heb gedronken is zelfgemaakte dropwater. Toen ik klein was speelde ik met vriendinnetjes met mijn theeserviesje en we bedachten dat het misschien wel lekker was om een dropveter te laten 'trekken' in water. Bah was echt goor.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Maar water proeft toch eigenlijk naar niks, hoe kan je het dan vies vinden? In heel veel dingen zit water, drink je dan bijv ook geen koffie of thee?
Gast- Gast
Tomatensap!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Het laatste drankje dat ik gehad heb dat echt vies was, was een cocktail..
Behoorlijk groot glas en het smaakt alsof het voor minimaal de helft uit tequilla bestond..
Behoorlijk groot glas en het smaakt alsof het voor minimaal de helft uit tequilla bestond..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: