Bochttopic
+64
VeryCherry
minoessepoes
Bisq
Niekske
Lousanne
Lady Starstruck
Kreeftje
Mystique
Jeanette
Antibes
BJA
marjoleinnn
bolus26
Phileine
Raindrop
Rush
Marin
LDJ
RYW
Rovine
Susan
ladycat
Gympie
Mariposa
Beachgirl
Arwyn
Suus
Annemoontje
SuperGrover
Jerry
Caroow
Rouxxxe
SoGood
Lonely Goatherd
strawberry
Parel
lyke
Twellie
Derpy
Minx
luisa
Fayebella
Katjing
silly-one
Japie
Toet
Bazinga
Fearie
Caramba
Dennenappel
Ella
Sweet Sylvana
Mida4you
Lejow
Blond
_Lacey_
studiebol
L!ND@
Ibbeltje
girli
Snoes
Gioia
Kowalski
Discordia
68 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Bochttopic
Pure witte wodka
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Kenya schreef:
De meeste vrouwen in mijn omgeving houden ook meer van zoetere drankjes, en daar valt de mojito natuurlijk niet onder. Maar een Strawberry Daiquiri is inderdaad ook heerlijk! Zeker de 'frozen' versie! Heb een vent die graagt mixt dus dat is wel leuk
Haha, dat valt mij ook altijd op. Ik ben verzot op gin tonics bijvoorbeeld, prachtig als vriendinnen dat willen proeven, de gezichten die je soms ziet dan!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Kenya schreef:
De meeste vrouwen in mijn omgeving houden ook meer van zoetere drankjes, en daar valt de mojito natuurlijk niet onder. Maar een Strawberry Daiquiri is inderdaad ook heerlijk! Zeker de 'frozen' versie! Heb een vent die graagt mixt dus dat is wel leuk
Haha, dat valt mij ook altijd op. Ik ben verzot op gin tonics bijvoorbeeld, prachtig als vriendinnen dat willen proeven, de gezichten die je soms ziet dan!
Haha dat heb ik ook wel. Ik ben gek op whisky. Maar t zijn met name mannen die daar raar van opkijken meestal.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh ik vind drankjes als Bitter Lemon en Tonic heerlijk en bruisend water ook. Die bittere smaak vind ik juist erg fijn.
Ik ben een keer ontzettend ziek geweest van Tequila.
Frambozen thee van Pickwick vind ik heel ranzig.
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh ik vind drankjes als Bitter Lemon en Tonic heerlijk en bruisend water ook. Die bittere smaak vind ik juist erg fijn.
Oh ja bitter lemon en tonic vind ik ook echt heel vies en tomatensap ook.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier hetzelfdeMarin schreef:Antibes schreef:Kenya schreef:
Haha dat heb ik ook wel. Ik ben gek op whisky. Maar t zijn met name mannen die daar raar van opkijken meestal.
Vooral als ik dan ook nog een sigaartje op steek! (Heel soms hoor)
Vriend vind het vooral erg leuk dat ik whiskey drink en we proberen dan ook geregeld een "nieuwe" uit.
Gast- Gast
Tomatensap, yak.
Ik had appelsap besteld, had dorst en nam een grote slok....als er iets is wat ik niet lust.
En alle soorten frisdrank, maar dat komt door de Koolzuur.
Ik had appelsap besteld, had dorst en nam een grote slok....als er iets is wat ik niet lust.
En alle soorten frisdrank, maar dat komt door de Koolzuur.
Gast- Gast
Kenya schreef:ladycat schreef:Water vies vinden.
Het smerigste wat ik ooit had gedronken was red bull.
Ohja, Red Bull is ook goor! Het ruikt nog wel lekker (mierzoet, kauwgum, hou ik wel van) maar de smaak... brrr....
Vind ik ook smerig! Alleen de lucht vind ik al misselijkmakend.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Baco en bier, blegh!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Sunprincess schreef:Melk, ik gruwel ervan.
Echt? Ik kan me dit dus nooit voorstellen, haha, ik vind 't zoo lekker!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ouzo, karnemelk, tomatensap en zoethoutthee.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Bittere drankjes....
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Er wordt hier zoveel genoemd wat ik echt lekker vind; bitter lemon, zoethoutthee, whisky, ik lust het allemaal. Alleen dus geen dawet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tomatensap, bier en whiskey
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik was laatst enthousiast begonnen aan een sapkuur: 3 dagen alleen maar groente- en fruitsappen. Ik was naar de biologische winkel geweest en had een sapje gehaald met bieten, tomaat en andere groenten. Super gezond.
Ik kwam thuis en nam een slok, nouuu echt waar, ik kreeg het gewoon niet weg! Die geur ook die er vanaf komt. Zelfs met m'n neus dicht lukte het me niet om het op te drinken. Zooo smerig. Terwijl ik groente enzo gewoon lekker vind, maar die sappen ervan.. Bleghhh!!!
Ik kwam thuis en nam een slok, nouuu echt waar, ik kreeg het gewoon niet weg! Die geur ook die er vanaf komt. Zelfs met m'n neus dicht lukte het me niet om het op te drinken. Zooo smerig. Terwijl ik groente enzo gewoon lekker vind, maar die sappen ervan.. Bleghhh!!!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Er staat hier heel veel wat ik echt super lekker vind grappig hoe smaken kunnen verschillen!
Ik ga kokhalzen van sambuca, tomatensap en die aloe vera drank met brokjes. Alsof het bedorven is
Ik ga kokhalzen van sambuca, tomatensap en die aloe vera drank met brokjes. Alsof het bedorven is
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Melk en Whiskey!
Hoewel ik melk dan wel weer lust in combinatie met cornflakes
Ohja en van die drankjes die ik moest nemen tijdens de chemo, om ervoor te zorgen dat ik wel genoeg binnen kreeg op een dag. Een soort yogi maar dan heel dik en vettig, bah!! Zag laatst een vrouw daarmee lopen in het ziekenhuis en werd al onpasselijk van het zien
Hoewel ik melk dan wel weer lust in combinatie met cornflakes
Ohja en van die drankjes die ik moest nemen tijdens de chemo, om ervoor te zorgen dat ik wel genoeg binnen kreeg op een dag. Een soort yogi maar dan heel dik en vettig, bah!! Zag laatst een vrouw daarmee lopen in het ziekenhuis en werd al onpasselijk van het zien
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Melk, karnemelk, koffie (ijskoffie lust ik wel, ook zonder roomijs erin), rooibosthee, apfelkorn, rijstwijn, sake (en dan dus warm), red bull, spa rood (al het water met een bubbeltje eigenlijk).
Dingen zoals bitterlemon en tonic vind ik dan wel weer lekker!
Qua eten lust ik echt bijna alles, maar met drinken ben ik veel kieskeuriger ik drink eigenlijk allemaal maar sinaasappelsap, thee, cola light, water, bier en wijn.
Qua eten lust ik echt bijna alles, maar met drinken ben ik veel kieskeuriger ik drink eigenlijk allemaal maar sinaasappelsap, thee, cola light, water, bier en wijn.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Melk, karnemelk, koffie (ijskoffie lust ik wel, ook zonder roomijs erin), rooibosthee, apfelkorn, rijstwijn, sake (en dan dus warm), red bull, spa rood (al het water met een bubbeltje eigenlijk).
Dat heb ik ook ja. Ik ben een makkelijke eter, al zijn er natuurlijk best dingen die ik liever eet dan andere, maar veel dranken komen er bij mij écht niet in.
Gast- Gast
Yakboterthee, met ranzige boter.. brrr... Ik moest echt bij mezelf een knop omzetten en denken: "Ik eet soep, ik eet soep, ik eet...." Op die manier kon ik het doorslikken.
Gast- Gast
Smokehead, dat is een whiskeymerk. Smaakt net alsof je een houtkachel leeg lebbert.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Karnemelk, droge wijn, rode wijn, bier, dropshot, ouzo, champagne, anijsmelk, tomatensap, appelsap, redbull, koolzuurhoudende dranken, dubbeldrank...
Genoeg dus
Ik drink altijd water, aanmaaklimonade, ijsthee, thee, spa en fruit en qua alcohol zoete mousserende wijn, koffie likeur.
Genoeg dus
Ik drink altijd water, aanmaaklimonade, ijsthee, thee, spa en fruit en qua alcohol zoete mousserende wijn, koffie likeur.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Gaat iemand die geen water lust, nog uitleggen hoe dat kan?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: