Bochttopic
+64
VeryCherry
minoessepoes
Bisq
Niekske
Lousanne
Lady Starstruck
Kreeftje
Mystique
Jeanette
Antibes
BJA
marjoleinnn
bolus26
Phileine
Raindrop
Rush
Marin
LDJ
RYW
Rovine
Susan
ladycat
Gympie
Mariposa
Beachgirl
Arwyn
Suus
Annemoontje
SuperGrover
Jerry
Caroow
Rouxxxe
SoGood
Lonely Goatherd
strawberry
Parel
lyke
Twellie
Derpy
Minx
luisa
Fayebella
Katjing
silly-one
Japie
Toet
Bazinga
Fearie
Caramba
Dennenappel
Ella
Sweet Sylvana
Mida4you
Lejow
Blond
_Lacey_
studiebol
L!ND@
Ibbeltje
girli
Snoes
Gioia
Kowalski
Discordia
68 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Bochttopic
Absinth en Tequila
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Karnemelk en tonic lust ik niet.
Komen veel dingen voorbij die ik juist wel lekker vind, vind bijv. aloe vera drinken heerlijk.
Komen veel dingen voorbij die ik juist wel lekker vind, vind bijv. aloe vera drinken heerlijk.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Aloevera drank
Sowieso drankjes met stukjes erin...brrr.
Ik heb wel eens per ongeluk koelvloeistof in mijn mond gehad. Niet doorgeslikt! Maar het smaakte niet fijn. Even als wasmiddel, is ook niet te zuipen.
Sowieso drankjes met stukjes erin...brrr.
Ik heb wel eens per ongeluk koelvloeistof in mijn mond gehad. Niet doorgeslikt! Maar het smaakte niet fijn. Even als wasmiddel, is ook niet te zuipen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Water vies vinden.
Het smerigste wat ik ooit had gedronken was red bull.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Wat betreft water vies vinden: ik vind Spa Blauw dus écht niet lekker. Als het héél koud is gaat het nog, maar ik vind het vrij bitter, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Evian.
Verder vind ik bijna alle alcoholische dranken vies behalve heel zoete wijn en zoete likeurtjes. Koffie vind ik ook niet lekker (alleen ijskoffie) en ongezoete thee ook niet.
Verder vind ik bijna alle alcoholische dranken vies behalve heel zoete wijn en zoete likeurtjes. Koffie vind ik ook niet lekker (alleen ijskoffie) en ongezoete thee ook niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zelda schreef:Ik vind Spa Blauw juist wat zoetig, en lekkerder dan gewoon kraanwater.
Oh nu je het over spa blauw hebt, ik vind juist spa rood niet lekker. Spa blauw wel.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lapsang thee. We noemden het altijd asfaltthee.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind water van Evian ook heel erg smerig. En water van AH eigen merk ook.
Evian doet me altijd denken aan Frankrijk vakanties, waar je niet uit de kraan mocht drinken, en dan kochten mijn ouders Evian. Gelukkig stapten ze later over op een merk wat wel te drinken was..
Evian doet me altijd denken aan Frankrijk vakanties, waar je niet uit de kraan mocht drinken, en dan kochten mijn ouders Evian. Gelukkig stapten ze later over op een merk wat wel te drinken was..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind red bull echt zo goor! Zo ziekelijk zoet, ik voel mijn gebit gewoon afbrokkelen als ik het alleen al ruik. Ieuw!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ice tea, bleggg.
Alcoholische drankjes zoals tequilla en whiskey ed vind ik ook echt niks aan.
Kan me echt niet voorstellen dat iemand dat drinkt omdat dat lekker is.
Alcoholische drankjes zoals tequilla en whiskey ed vind ik ook echt niks aan.
Kan me echt niet voorstellen dat iemand dat drinkt omdat dat lekker is.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Spa water vind ik best lekker nog.. Maar het water in Spa (het plaatsje) is dus echt niet te drinken zo goor. Blijkbaar wordt al het goede water gebruikt voor de flesjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
RYW schreef:Ik vind red bull echt zo goor! Zo ziekelijk zoet, ik voel mijn gebit gewoon afbrokkelen als ik het alleen al ruik. Ieuw!
Ik ben absoluut geen zoetekauw, ben meer van de hartige smaken normaal gesproken, maar ik vind Red Bull zo lekker! Beetje jammer dat het echt heel erg slecht is
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Het drankje om ervoor te zorgen dat mn darmen leeg zouden raken in het ziekenhuis.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Juist omdat water nergens naar smaakt proef ik algauw waar het inzit. Uit flesjes vind het dus het smerigst, want dan proef ik gewoon het plastic. Ik drink, het trouwens ook wel bij het sporten hoor, maar verder niet. Of met limonadesiroop, haha. En ja, ik drink dus juist wel veel thee. Maar dat heeft niks te maken met het niet lusten van water, want dan zit er dus smaak aan.
Gast- Gast
ladycat schreef:Water vies vinden.
Ohja, Red Bull is ook goor! Het ruikt nog wel lekker (mierzoet, kauwgum, hou ik wel van) maar de smaak... brrr....
Gast- Gast
Carrie schreef:Maple schreef:Van dat zoete spul met 'stukjes' erin, beetje gelatinestukjes ofzo, op de pasar malam. Geen idee hoe dat heet. Anderen schijnen het weer verschrikkelijk lekker te vinden, maar op drinken hoor je niet te kauwen, vind ik.
Aloe Vera drank! Vind het heel erg lekker.
Of bubble tea?
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Derpy schreef:Carrie schreef:Maple schreef:Van dat zoete spul met 'stukjes' erin, beetje gelatinestukjes ofzo, op de pasar malam. Geen idee hoe dat heet. Anderen schijnen het weer verschrikkelijk lekker te vinden, maar op drinken hoor je niet te kauwen, vind ik.
Aloe Vera drank! Vind het heel erg lekker.
Of bubble tea?
Ja dat zou ook kunnen! Maar dat laatste is nog niet zo lang in Nederland.
Gast- Gast
Bloody Mary, Mojito, Gin Tonic, Bitter Lemon. Uhm verder qua medicijnen Maalox, daar moet ik echt van kokhalzen. Een tijdje terug heb ik een scan laten doen (van mijn buik) en daar moest ik de avond ervoor een speciaal medicijn (geen idee meer hoe het heet) mengen met 2 liter water, dat had ook een beetje die Maalox smaak, brrrrr. Toen ik aankwam in het ziekenhuis moest ik daar ook nog 2 grote bekers leeg drinken al was die smaak wel ietsje minder, ik was het zo zat haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Bloody Mary, Mojito, Gin Tonic, Bitter Lemon. Uhm verder qua medicijnen Maalox, daar moet ik echt van kokhalzen. Een tijdje terug heb ik een scan laten doen (van mijn buik) en daar moest ik de avond ervoor een speciaal medicijn (geen idee meer hoe het heet) mengen met 2 liter water, dat had ook een beetje die Maalox smaak, brrrrr. Toen ik aankwam in het ziekenhuis moest ik daar ook nog 2 grote bekers leeg drinken al was die smaak wel ietsje minder, ik was het zo zat haha.
Dat vind ik nou juist de lekkerste cocktail!
Gast- Gast
Ik vind die kleine smoothies van de Aldi echt smerig. Dat geldt ook voor de kleine flesjes drinkfruit van de Aldi. Verder ben ik qua drinken niet zo moeilijk.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
ik vind tomatensap met lijnzaadolie heel erg vies
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
+1 die kleanprep is echt heeel ranzig! Had ik bijna 2 liter op (eindelijk) komt alles er weer uit..tsjaaWatermeloen schreef:Sweet Sylvana schreef:Dennenappel schreef:Ja, gatverdamme daarvan moet ik echt kokhalsen!Sweet Sylvana schreef:Drankje wat je moet drinken voordat je een darmonderzoek krijgt:oops:
Ja, bij mij kwam het er ook weer uit DRAMA
Kleanprep?
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Kenya schreef:Raindrop schreef:Bloody Mary, Mojito, Gin Tonic, Bitter Lemon. Uhm verder qua medicijnen Maalox, daar moet ik echt van kokhalzen. Een tijdje terug heb ik een scan laten doen (van mijn buik) en daar moest ik de avond ervoor een speciaal medicijn (geen idee meer hoe het heet) mengen met 2 liter water, dat had ook een beetje die Maalox smaak, brrrrr. Toen ik aankwam in het ziekenhuis moest ik daar ook nog 2 grote bekers leeg drinken al was die smaak wel ietsje minder, ik was het zo zat haha.
Ik heb hem ooit 1 keer geproefd en ik vond hem echt niet lekker. Mijn vriend heeft hem opgedronken
Ik vond hem wel lekkerder dan de Bloody Mary, die heb ik in de bosjes gegooid (op vakantie)
Mijn favo cocktail is Strawberry Daiquiri!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Kenya schreef:Raindrop schreef:Bloody Mary, Mojito, Gin Tonic, Bitter Lemon. Uhm verder qua medicijnen Maalox, daar moet ik echt van kokhalzen. Een tijdje terug heb ik een scan laten doen (van mijn buik) en daar moest ik de avond ervoor een speciaal medicijn (geen idee meer hoe het heet) mengen met 2 liter water, dat had ook een beetje die Maalox smaak, brrrrr. Toen ik aankwam in het ziekenhuis moest ik daar ook nog 2 grote bekers leeg drinken al was die smaak wel ietsje minder, ik was het zo zat haha.
Ik heb hem ooit 1 keer geproefd en ik vond hem echt niet lekker. Mijn vriend heeft hem opgedronken
Ik vond hem wel lekkerder dan de Bloody Mary, die heb ik in de bosjes gegooid (op vakantie)
Mijn favo cocktail is Strawberry Daiquiri!
De meeste vrouwen in mijn omgeving houden ook meer van zoetere drankjes, en daar valt de mojito natuurlijk niet onder. Maar een Strawberry Daiquiri is inderdaad ook heerlijk! Zeker de 'frozen' versie! Heb een vent die graagt mixt dus dat is wel leuk
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: